Ott valami más gond is lehetett...milyen keverékolajat és mennyit használsz? Vagy sok kaját kapott a motor.
Aki ismer, tudja, hogy a tavalyi évet végigpötyögtem a pályákon nyugdíjas tempóban, de életemben még soha krosszmotor nem köpte be a gyertyámat.
hali!
nekem is ngk br8eg gyertya volt a cr-ben legutóbb, de ahogy lejöttem a crosspályáról és nem pörgettem, egyből beköpte a kis mocsok. persze egy vízmosás leges legalján. élmény volt!
Úgy látszik félreérthetően irtam. De ha megnézed az adatlapom, akkor látod, hogy közel sincs semmilyen 250 odairva. Viszont én lennék a legboldogabb, ha tényleg igy tudnék motorozni (amúgy a crosst csak most fogom kezdeni).
Nem a baszogatás kedvéért (meg személyesen nem is ismerjük egymást), de én is megnéznélek pályán, ahogy a kettőötvenessel "üvegen" motorozol. ...az nem kis teljesítmény!
Nem tudom mivel érdemeltem ki, hogy az utóbbi napokban mindig szurkálsz valamivel. Ha valami bajod van légyszi ne rajtam töltsd ki, van nekem elég bajom. Természetesen nem magamra értettem ezt a tempót, mivel még 125-tel sem tudok pályázni. De pl. a motoroddal is tudna bárki üvegen menni, ha az rosszul van beállitva és kokszos-olajos a rezó (amilyen 2 hete volt).
Csoki! Nekem is és haveromnak is ilyen van. Jól cuppog tőle a motor, a 125ös gyári gyertyája. Volt olyan, hogy egy tank után dobhattam ki, mert csak pötyögtem vele (sokan mondják, hogy ezekből hamisitványt is csinálnak, lehet az az volt), most megint egy ilyen van és semmi baja. 250est pályán lehet üvegen használni, de ha nem pályázol és\vagy nem igy közlekedsz akkor bőven elég az 8as, amit a kollega javasolt.
Aki ismer, tudja, hogy a tavalyi évet végigpötyögtem a pályákon nyugdíjas tempóban, de életemben még soha krosszmotor nem köpte be a gyertyámat.