Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello mindenkinek!
Husgy: úton a csomagod!
Péntek, szombat, vasárnap meg edzőtábor Kőszárhegyen
Nem,deha jót akarsz 2db 3.5-eset odafúrhatsz.Ezen a szívó oldalra kell vágni ablakot.Nézz valahol képet róla, ha ügyes vagy ki is mérheted.Fúrhatsz bele a csapszeg felett is,rohadt nehéz dugó.Belül is könnyítheted.Edzeni szoktam használni,amúgy jó,csak elbaszták.
Decemberben vettem, azóta vagy 30 liter benzint füstöltem el. Csak szerettem volna látni mi van odabent, hogy nyugodt legyek meg tudjam mire számíthatok az elkövetkező időben.
Mijen ablakra gondoltál?
A kipu gát kenő furatra?
A hajtókar csapágyak pöpec állapotban vannak
Hát ebbizony PROX,belül sok a kox.Ablak nincs rajta.Vágjá rája,légszűrő rendszert tedd rendbe.Ennyi.
Holnap lesz lemérve a henger meg a dugó
Mennyit mentél vele kb űz/ó tankolás vagy ilyesmi!
Mondjuk mindkét oldalról már lekopott a honolás AZ viszont nem jó
A dugóba meg ez van írva
Igen
A szívó nyílás jobb oldalán (a fénykép szerint) látszik egy kis pity puty.
Szombaton verseny Monoron!
Szép állapotban van. Ezzel jó darabig nem lesz bajod. Elkerülhető a hüvelyezés.
Ezekkel a hézagokkal mértél kompressziót?
Az enyém hidegen 12
A kipu gát egyben
Köszi! Mi az alsó érték Tudod? az enyémen 9bár
Végre valaki tudja használni a makro-módot
A gyűrű hézagok 0,65mm a felső 0,55 mm az alsó. Még nem néztem meg könyvben mennyi a limit
Vettem a bátorságot és lehúztam a hengert a moccról. Teszek fel egy pár képet.
A gyújtás oldali dekli alatt ezt találtam. Folyt belőle a víz, csupa kosz, por, de minden hiba nélkül működött
A villamos kivezetésnél a gumi dugó nem volt a helyén.
igen,énis ezért kérdeztem,mert mindenki ezt javasolja!
valaki nem tudna vizpumpa méretekkel szolgálni?
vagy azt hogy amikor Matle leirta a méreteket-csapágy meg minden az hányadik oldalon volt kb?
köszi
Nyárra is érdemes valamennyi foszfát és nitritmentes fagyállót tenni bele, mert az keni a vízpumpát.