Akkor 2kor ott leszek. Kérdezd meg bajnert most este a présmagasságról, vágunk bele pár tömitést max, aztán próba...
Jácchatok majd a rezómmal vonatosat? Van még gáz abban a kis flamethrowerben?
Beszéltem vele, ma este 7 körül elhozom a cuccaid
Holnap én 14:00-kor végzek, ide tucc jönni megint? Robogunk haza, és én szét az enyémet, te össze a tiédet!
Nemtudom, hogy a ti tipusotokhoz mi az ideális, ez erősen vezérlés, kipu, és égéstérforma függő.
Az viszont biztos, hogy valahol 0,4- 2mm között kell lennie:)
Tudom, ezzel nem vagy kisígítve.
A kis présmagasság a specrobogók, a nagyok a 2t túramotorokhoz való.
Meg kellene tudnod a tutit, mert elég fontos, de én sajna nem tudom megmondani.
Nem tudod mekkora présmagasság tartományban nincs detonálás? Tömitésvagdosás miatt kérdem.
Keme felhivjam fatert, vagy betartja amit mond és kész lesz? Holnap mikor és hol találkozzunk?
Elsősorban nem a megváltozott sűrítési viszonytól kezd detonálgatni, ha vékony a tömítés, hizsen, ha meggondolod, a fej térfogatának az csak a töredéke, amit a tömítés vastagsága kiad!
Viszont, a megváltozott présmagasság, már vidáman detonáltatja a motort, mivel , ha a présmagasság túl kicsi, túl nagy lesz a kipréselődési sebesség, a gáz túlhevül, és detonálni kezd.
A présmagasságnak egy adott tól-ig magasságon belül kell lennie, mer ha ksiebb akkor is, ha nagyobb akkor is detonálgat.
Még nem biztos, de gyanús, hogy nekem a 8ezer feletti kopogást-csattogást a vékonyka hengertalp-tömítés okozza némi alacsony úszószinttel nehezítve...megváltozik a sűrítési viszony, és nagy terhelésnél elfogy a kaja. Holnap folytatom a karbi buherálást és vastagabb anyagból vágok tömítést a henger alá. Ollé.
Sziasztok, megosztom veletek, hogy mire jutottam hengerfej tömítés ügyben, hátha megspórolhatok valakinek egy kört...
Korábban említettétek a Grassalkovich 134 alatt lévő autós boltot, elmentem a mintával, volt is tömítésük raktáron (91-es CR125), viszont míg a gyári tömítés vastagsága 0.1-0.2 mili, addig ez 1-1.2 .
Rákérdeztem, hogy tudnak-e rézből vékonyabbat csinálni, és sajna nem.
Félek, hogy jelentős kompressziócsökkenést okozna a vastag tömítés, így valszeg marad az Athéna szett...
Mikor felkerült a kapott CDI, akkor vettem egy B8EG-t 1790.-; és egy B8ES-t próbának (azt hiszem elteszem őket nyárra). Most rendeltem meg az előbb 2 db B7ES-t, darabját 600.- Ft-ért. 7-es hőértékűben nincs nikkel elektródás ebből a típusból. Ettől barátibb árat még nem is hallottam!
Én 2000 körül tudok japán NGK-t, BR8 vagy 9EG-t.
Pont holnap megyek venni egyet.
Meglepő, hogy a 4 pólusú Bosch autógyertyával eddig minden szutyok krossz beindult, igaz, pörögni nem pörög vele, meg nem megy rendesen, de stabilabb a szikrája. Persze ez nem azt jelenti, hogy ajánlom motorba.
Még egy érdekesség: Amikor megvettem a CR250-est, olyan gyertya volt benne, mint az Astrában, és mikor vettem hozzá NGK BR8EG-t, megváltozott kicsit a motor hangja, és fürgébben pörrent...Az NGK elektródája picivel rövidebb, mint a kiszedett autógyertyáé...
repsol full szintetikus olajat használok, 1:30 vagy 1:40 körüli keverésben. akkor lehet a gyertya volt hibás (vagy hamis), de amióta visszatettem azt a bosch gyertyát ami benne volt, azóta semmi gont nem volt vele.
de tudom hogy az az ngk lenne benne az ideális, a szervízkönyv szerint is, azért vettem azt.
ezt írta nekem vissza:eredeti álapotu, teljesen felvan ujitva a motorja, fötengely, dugó, csapágyak, szimeringek, lánc, fogaskerék, 80százalékos gumik, nagyon jol megy. elöl tárcsa fék, hátul dob, sima villás.
Jácchatok majd a rezómmal vonatosat? Van még gáz abban a kis flamethrowerben?
Holnap én 14:00-kor végzek, ide tucc jönni megint? Robogunk haza, és én szét az enyémet, te össze a tiédet!
1999es Honda CR 250hez érdekelne 2 alkatrész:
- lábtartók
- hátsó kipufogódob
Ha valakinek van valamelyikből jó állapotú használt, az légyszi írjon!
Csácső
Az viszont biztos, hogy valahol 0,4- 2mm között kell lennie:)
Tudom, ezzel nem vagy kisígítve.
A kis présmagasság a specrobogók, a nagyok a 2t túramotorokhoz való.
Meg kellene tudnod a tutit, mert elég fontos, de én sajna nem tudom megmondani.
Keme felhivjam fatert, vagy betartja amit mond és kész lesz? Holnap mikor és hol találkozzunk?
Ha csökkented a hangertalp tömítés magasságát, akkor a présmagasság is csökken.
Viszont, a megváltozott présmagasság, már vidáman detonáltatja a motort, mivel , ha a présmagasság túl kicsi, túl nagy lesz a kipréselődési sebesség, a gáz túlhevül, és detonálni kezd.
A présmagasságnak egy adott tól-ig magasságon belül kell lennie, mer ha ksiebb akkor is, ha nagyobb akkor is detonálgat.
Eseteleg kopoghat a túl nagy előgyujtástól is. 4t-nél legalábbis már hallottam ilyesmiről. (láttam valakit, aki ismer egy embert aki...)
Már megrendeltem a "gyári" szettet, de azért érdekelne.
Korábban említettétek a Grassalkovich 134 alatt lévő autós boltot, elmentem a mintával, volt is tömítésük raktáron (91-es CR125), viszont míg a gyári tömítés vastagsága 0.1-0.2 mili, addig ez 1-1.2 .
Rákérdeztem, hogy tudnak-e rézből vékonyabbat csinálni, és sajna nem.
Félek, hogy jelentős kompressziócsökkenést okozna a vastag tömítés, így valszeg marad az Athéna szett...
Pont holnap megyek venni egyet.
Meglepő, hogy a 4 pólusú Bosch autógyertyával eddig minden szutyok krossz beindult, igaz, pörögni nem pörög vele, meg nem megy rendesen, de stabilabb a szikrája. Persze ez nem azt jelenti, hogy ajánlom motorba.
Még egy érdekesség: Amikor megvettem a CR250-est, olyan gyertya volt benne, mint az Astrában, és mikor vettem hozzá NGK BR8EG-t, megváltozott kicsit a motor hangja, és fürgébben pörrent...Az NGK elektródája picivel rövidebb, mint a kiszedett autógyertyáé...
de tudom hogy az az ngk lenne benne az ideális, a szervízkönyv szerint is, azért vettem azt.