Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép estét
biztosan elég bele a desztilállt víz?
Na tiplizek Skacok! Majd reggel visszaolvasok, mindenkinek szép estét! Sziasztok!
Megnyugodtam
Mosd át a hűtőrendszert! Vízszivattyú fedélen alsó csavar (leeresztő) kiteker, slagot bele a betöltőnyíláson, aztán nyomassad, vagy 10 percig (persze ha nem teljes sugárban jön a leeresztő csavar keresztmetszetén, akkor még valami dugulás/szűkülés is lehetséges, akkor keresni kell valamilyen alu-barát hűtőrendszer átmosó folyadékot). Ha frankón jön belőle a víz, megvárod míg kicsepeg, aztán feltöltöd a rendszert deszt-vízzel (most nyárra jó lesz). Ezek után a korrekciók után nincs olyan, hogy habzik, vagy eltűnik!
...mint azt már korábban cirka ezernyolcszázhuszonegyszer leírtad.
nem járok!
egyszer rakta össze a motoromat, ennyi elég is volt
most hivtam fel Szatyinát,azt mondta,hogy van olyan ember aki kitudja egyengetni a hűtőimet,van nála egy hengerfejtömítés,és még kupak is!szal megveszek mindent!
vizpumpa szimmeringek méretével tudna valaki szolgálni?
Új állapotban NICASIL-os hengernél 13-15 bar.
Sziasztok! 250-es cr Mennyi a kompresszióhatárok értéke? Köszi
Sokaknak segítettél ! Köszi!
...meg mi az hogy habosodik? Ha vizet öntesz bele (hűtő átmosva), az is habosodik? Ilyet még nem is hallottam! Vagy van valami lerakódva a hűtőrendszerben (azt ne kérdezd, hogy mi, mert fogalmam sincs, csak eszembe jutott), vagy nem fagyálló/desztvíz lett beleöntve, hanem tévedésből/véletlenül valami más. Különben szerintem nem habzik! A desztvíz meg főleg nem!
Azért szerintem biztos ami biztos, ellenőrizd te is azt a furatot a dekni alján! (hiába a vízszivattyú-felújítás, ha mondjuk valami "évekig a raktárban hentergett" szimeringet sóztak a nyakadba)
Sziasztok! 1993-as cr 250-em van,két éve van nálam. Régóta szívok vele,eleinte fehér habos volt a hűtővízem. Ekkor gyári hengerfejtömítést kapott,síkba húzva a henger és a fej,és a vízpumpát is teljesen felújítottam. Most kb 0,5-1 üzemóránként hiányzik 1-1,5 deci hűtővíz belőle. De már nem habos. Valamelyik hűtő,vagy gumicső lehet? Legközelebb cserélek valakivel hűtősapkát,hátha csak az a ludas? Nincs valami ötletetek? Hátha találkozott már valamelyikőtök hasonlóval! Előre is köszi!
Hát igen az amcsiknak semmi sem elég nagy. De még valaki azt mondaná hogy magamtól vagyok ilyen hülye itt van pár kép
A próféta szóljon belőled!
Nem arra van szükségem, hogy lobogjak utána ! Csak amit említettem korábban (gondolom olvastad is), hogy ha kijövök egy fordulóból és az előttem viszonylag közel található akadály leküzdéséhez intenzív gyorsítás szükséges, akkor nekem ne dadogjon ! ...hanem gyorsuljon! Egyébként azt figyeltem meg, hogy valószínűleg nagyon könnyen meg lehet majd tanulni vele szerintem azt a technikát, hogy mély homokban az eleje csak "érintő-fogásokat" vegyen a talajon (ugye így nem rángatja a kormányt az ember kezében), mivel kurva jól reagál a gázra és elég frankón érezhető az a gázállás, mikor veszi fel az elejét. Az is igaz azonban, hogy fáradtan nem biztos, hogy kell vele menni (inkább 10 perc pihi), mert ha tényleg úgy fog menni egyszer ahogy kell, akkor vigyázni kell, ne hogy ijedtében rámarkoljon az ember, mert tutira hanyattesik!
...mert hát egy jó állapotú öccázasból erősen hiányzik még pár lóerő
A 250esé sokkal jobb lesz egyébként cr500 tuning gyanánt le szokták cserélni az egész gyújtást 250esére, mert annak könnyebb a lenkereke és így hamarabb kipörög.
No problem! ...szivesen adom kölcsön!
Magas fordulaton elég szépen hörböli a kaját, nagyon érdemes a karbit precízen beállítani, én azt hallottam. Más kérdés, hogy kell-e, hogy tökéletesen erős legyen még az elején
Jaj, nagyon mennék már vele egyet, kíváncsiságból!
500-ashoz az új CDI vásárlásán kívül nem nagyon van alternatíva (ha ebayen találnék is, mi van ha szar? nem látok bele innen és ki sem tudom próbálni, míg itt nincs ...ha szar, akkor meg nyugodtan kidobhatnám a lóvét a kukába is). Ezért próbálnám helyettesíteni valamelyikével, de ezek szerint (amit te is, meg emzoli is fejtegettetek) a 250-esé lenne hozzá talán a legközelebbi. Ezen belül próbáltam meg keresni hasonló paraméterekkel rendelkező alkatrészeket tartalmazó évjáratot és így jutottam el a '86-'88 250-eshez is többek között. ...de már ezzel a mostani 125-ösével is elég szépen megy, ha a 250-é még közelebb van az 500-as gyújtás-karakterisztikájához, akkor nagy valószínűséggel még jobb lesz. Csak erre akartam kilyukadni.
Ezen állításodat egy percig sem kérdőjeleztem meg!
Na látod, ezt abszolút elhiszem neked!
Áruld már el MI A KURVA ANYÁMÉRT jársz ehhez a ,,szerelőhöz"? ? ? ?
A tekercsek könnyen lehetnek ugyan azok ebben teljesen igazad van, hiszen a feladatuk is ugyan az. De a gyújtásidőpontokat az elektronika határozza meg, és abban nagy eltérés van a 2 típus között.