Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem használtam ugyan, de szerintem az elég magas hőértékű. '86-'89 között a CR 250-be biztosan BR8EG (NGK) volt az alap-gyertya, nem tudom, hogy utána változott-e (tied hanyas évjáratú?). Már a 8-as is versenykörülményekre vonatkozik (mivel hogy ez versenymotor). Ha nem vagy profi, aki tudná húzni a gázt és magas fordulaton is tudná tartani folyamatosan a gépet, akkor inkább 7-es kellene szerintem.
Matlé, ha jól tudom, ismersz egy tuti helyet, ahol méret alapján gyártanak hengerfej tömítést. Egy címet/telefonszámot dobjál légyszi!

Köszi!
üdv nem igen küldöd a képeket Hpi44!
Van aki használja ezt a gyertyát: NGK BR9EG...
Észrevétel?

köszi
üdv!várom a képeket!csibifmate@freemail.hu cimre köszi üdv
sziasztok.elado egy crf 450 2005-ös olcson.ha érdekel hivj:06202354111
krisztián
Helló!
Nekem van egy, 2x használtam ha érdekel képet küldök!
üdv!
hétvégére megpróbálom,amugy nem tudom mennyire passzolhat.
rendeltem a hondából,azt hittem küldik az egész "szektort"
de hát egy kis meglepetés ért,amikor küldtek 4000 forintért egy műanyagdarabot.na mindegy!szóval hétvégére megpróbálok valami képet csinálni!
üdv!keresek jo állapotú crosspáncélt akinek van irjon rám köszönöm üdv!
Mostanában biztos nem mert válság van
Háát...tapasztalatnak hivnám inkább, neked viszont szakértelmed van. A "tudásunk" közel sem hasonló. Nélküled biztos nem állt volna össze a motorom . Itt csak pár tippet és jótanácsot adtam , érteni sajnos nem értek hozzá.
csak tudnám akkor mi a szarnak hoztad ide a motorod szerelni? a tudást nem illik titkolni
ha tudnál küldeni képet a gázszektorrol, vagy esetleg méreteket, akkor ki találjuk aztán beszélhetünk róla,
Köszi
Azt hiszem az első képen egy henger van, a második sajnos nem ismerős... Tehát a tolattyúk rendben vannak nincsenek beégve, a hengerről igy nem sokat tudok mondani, ki kell mérni. A dugó szerintem rendben van, ha jól látom egy ablakos prox, méghozzá a laposfejű, azaz '94es a motorod. Kicsit átfúj a dugó oldalán, valszeg kopott a gyűrű, és oválra van kopva a henger. (A rezó tartó szilent el van törve,és gyáriak a tömitések ). Azt nem tudom miért ilyen kokszos a hengerfej, tán nem húzod neki? Igazából sokat nem lehet elmondani a képekről, méricskélni kell
Meg kéne mérni a dugót is meg a hüvelyt is.
Elég szépnek néz ki a henger, a kipu gát nincs repedve. Tudsz olyan képet csinálni, ahol látszik a hengerfej és a rések közötti rész is? mármint a hüvely belsejéről.
Kép alapján nehéz eldönteni.A dugó elég kopottnak tűnik.Hányadik túlméret a dugó?
jó estét mindenkinek

segítségeteket kérném a képek elemzéséhez !
mit tudtok elmondani ezekről
Üdv mindenkinek!
Hát sajnlálom, azért remélem elmúlik a hétvégére, és le tudsz jönni. Vasárnap lesz a héten a legjobb idő .Amúgy hol motoroztatok, bugyin?
Nem én vótam ! !
csá fasza de nem marad rajta 25ős karbi? kap rendeset nem?
pedig fáj,még Monoron estem de akkor nem fájt ennyire,most nagyon fáj szerintem nem megyek hétvégén!másfél óra alatt is nagyon fájt,nekem az nem buli hogy egész nap fáj és meg sem gyógyul.Hétvégén összerakom a supermotom
Köszi-szépen!
Megnéztem adatlapod és ha 91 a géped akkor itt vannak a hüvelyes hengerhez a méretek.Prox dugo

66,34 mm. 01.1315.A 02.1315
66,35 mm. 01.1315.A1 02.1315
66,36 mm. 01.1315.A2 02.1315
66,37 mm. 01.1315.A3 02.1315
66,38 mm. 01.1315.A4 02.1315
67.00 mm. 01.1315.060 02.1315.060
67.50 mm. 01.1315.110 02.1315.110