Ezek szerint (amit írtál is) a CR 250-esé jobb lenne (karakterisztikában valóban elég naggy a különbség az ábrák alapján)? (Biztosan olvastad a korábbi hozzászólásaimban, hogy a Haynes-könyvet megnézve, a '86-'88 között gyártott CR 250- es gyújtásalkatrészeinek paraméterei szinte koppra megegyeznek a '86-os 500-aséval).
kicsit sokalom ahhoz képest hogy egy bontott cdi 15 től megy.vagy akkoriban a bencsik lustasága miatt nem lett rápróbálva másiké?mesélted hogy még keresni sem volt hajlandó.
Nem a CR-é hanem egy cég aki programozható CDI-ket gyárt annak van egy szereld magad gyújtáselektronika csomagja, és az első karakterisztikát olyan 2 üteműhöz ajánlja aminek a fordulata 3170-10900rpm tehát ez nagyjából a CR500(max9000rpm) a másikat 3446-13020rpm ez pedig kb a 125ős a különbség jól látszik. Ha publikus lenne az CR500 karakterisztikája akkor csinálnák egy gyújtást hozzá én is.
rezonátort akarok csinálni a motoromra és ezért kérdeztem mert találtam egy cr rezót és h az jó e rá de mint már mondták mások is nem jó teljesen más a 2-ő. Azért kössz a hozzászólást
Postán intéztük az egészet. Azért fordultam hozzá, mert más fórumokban is olvstam a nevét, több típushoz is készít CDI-ket, több darabot is csinált már 500-ashoz (nem csak tőle tudom, hanem akinek csinált már az is dícsérte fórumban). Szóval csupa jókat írtak a munkájáról. Hát ezért. ...csak hogy ez most nem igazán sikeredett jóra. ...sajnos!
25 ropi volt és úgy csinálta, hogy el kellett küldenem hozzá a gyújtás alaplapot az összes alkatrészével, forgórészt meg a trafót is, illetőleg arra az infó-ra volt még szüksége, hogy a dugó felső holtponti helyzetében az íves retesz helye a főtengelyen "hány óra" állásban van. Ennyi.
Azt nem tudom, nem sok köze van a gyújtásgörbének a powerhez, de ha tippelnem kellene akkor 6-8000 környékén lehet teljesen nyitva 125ősnél. 250-es talán úgy 5000 környékén
Köszi a segítséget Feri! Azzal a sráccal, aki csinálta nekem a CDI-t abban maradtunk, hogy ha nem lesz jó, akkor vagy csinál másikat, vagy találunk valami megoldást (még azt is megemlítette, hogy esetleg visszaadja a lóvét). Mivel valóban nem úgy működik, ahogy kell, be fogom vasalni rajta az ígéretét, de abba most már (ezek után) nem megyek bele, hogy másikat csináljon. Vagy kerítsen egy jó állapotú használt 250-esét, vagy a zsetont adja vissza, aztán majd kerítek hozzá én.
Félre ne érts, nem azért irtam, hogy milyen "szar" motorod van, nem is nézted mid van. Én is most adtam el a régi dtmet, ugyan ott kezdtük, meg kezdi mindenki. Csak tényszerűen közöltem, hogy a közelébe sem ér a crnek, mivel nem lehet összehasonlitani őket. Bocs a hangvételért, de ez a fórum eddigi tapasztalataim szerint nem igazán bunkózós, csak még új vagy itt
Nem is tudom hol hallottam, vagy solymár környékén, vagy itt budaörsön - bár ezt sem tudom pontosan - vagy a rendőrök, vagy a duna ipolyosak kapnak 40 drzt.
mindenképpen megyünk most 7végén. még pestről viszek haveromnak lábtartót meg farokidomot (megbokrosodtak a lovak ), aztán leszünk páran. mondjuk még nem tudom, hogy szombaton vagy vasárnap, de szólok. vagy vegyél fel msn-re: jimbeam7dl(kukac)hotmail.com, aztán dumálunk.
amúgy győrben hol laksz? csak, hogy mennyire kell átkeveregned a városon hogy kimenjünk a pályára?
nekem mtx 125 volt,de teljesen más motor mint a cr.gondolom csak azt akarta kifejezni hogy nem lehet öket össze hasonlítani.alkatrészeiben nem egyeznek ha ez lett volna a kérdésed
Szia csak ahogy írtad az egy kicit lekezelő volt az mtx-el szemben.Nekem is az van szerintem nagyon jó! Azt tudom h a cr 80 erősebb mint az mtx. Na mind1
Felénk vitarával járnak,de egy egészséges cr 250 ellen hót esélytelen az is.2 éve amikor megvolt a zx 400 asom utánam fordult egy kombi octavia főúton.70nél vissza dobtam 2.ba elkezdtem nyelezni mielött 5be tiltott volna hátra néztem de már a szirénát se láttam,szerintem meg gondolhatták magukat
Adyvárosban lakom, megoldom a városi motorozás részét, az nem gond...
nekem mindegy, lehet mindkét nap kimegyek.
amúgy győrben hol laksz? csak, hogy mennyire kell átkeveregned a városon hogy kimenjünk a pályára?
Felénk voltan endurós rendőrök.