Semmi egyéb alkatrészhez nem kell nyúlnod! Minden marad a helyén! Leveszed a berugókart a tengelyről, meg a vízszivattyú fedelét, lapátot, és ennyi. A dekni simán lejön, semmi mást nem kell megbontanod!
mostmár kezd összeállni a kép!
ajj de hogyha lekell vennem a deklit,akkor kuplung,meg minden anyám kínja le igaz?
ha már külső szimmeringet cserélek akkor érdemes belsőt is gondolom..
Egy + tömítésvágás a jobbos dekni alá, + még egy szimering belülre (nem egyezik a két szimeringméret!). Nem túl nagy költség, főleg akkor, ha te magad kivágod a tömítéseket.
Igen, úgy ahogy modod, a külső szimering csere lehetséges csak a fedél és a lapát levételével! Az a furat, amiről beszélek viszont nem a vízszivattyú fedél alján van, hanem a jobb oldali dekni alján. Csak ha a külső megadta magát, akkor a belső sem lehet nagyon új és ha annak is kopottak már az ajkai, akkor kerülhet a váltó olajba is hűtőfolyadék (elvileg ez nem lenne lehetséges a furat miatt, mert ott ki kellene folynia, azonban nyomás alatt mégis előfordulhat).
Vízszivattyú szimering (külső!). Cserélted? Ha nem, akkor nézd meg a fedél alján a "tehermentesítő furatot, nem fagyállós-e? ...ha igen, akkor ott folyik (szimering-csere).
Megnéztem most 2 külföldi web-oldalon is, az egyiken 204,22 USD (www.yamahaoftroy.com), a másikon 222,78 USD (www.bikebandit.com). Ez mind a 2 helyen szállítási költséggel együtt barátok között is több, mint 50 ezer ft. És akkor itthon Hondáéknál még többe kerül. Kérdezem én, hol/kinél lehet venni "50 ért számítógéppel programozgató, 100 fodulatonként beálíltható cuccot"? ...de ez most nem cinizmus! ...valóban érdekelne, hogy annyi lóvéért olyat honnan lehet beszerezni?
Szerintem elég kontár dolog a régivel összerakni, de hallottam már ilyet (amikor levettem az enyémről, akkor szépen húzgáltam le a gumiám-szerű rozsdabarna pasztát is). Ilyenkor meg szokták kenni valamilyen hőálló pasztával (aminek egy része persze eltömíthet néhány furatot a gyári tömítésen, tekintve, hogy kb 5 mm-es furat is található rajta). Ettő függetlenül, ha pasztával van összerakva, akkor nem szokta elengedni a nyomást.
ha a szerelő a régi hengerfej tömítésem rakta össze,akkor lehetséges,hoyg ott nyomja el a vizemet?
szerelő azt javasolta,vegyek egy uj kupakot a hűtőmre
szerintem hengerfej,szerintetek?
Ezt teljesen vágom, viszont abból kiindulva, hogy mindkettő CR tekercs, közel azonos évjáratú, nem beszélve arról, hogy te is tudod, hogy a gyújtás-felépítésük is teljesen azonos. Szerintem így viszont mérvadó. ...de nyugodtan lehülyézhetsz, mert ehhez csak kontár vagyok. Ha semmi köze nem lenne egymáshoz a két típusnak (de van, mert a gyártó és a típus is azonos és azt is tudjuk hogy a Hondán belül nagyon is csereszabatosak az alkatrészek, legalább is ami a gyújtást illeti), akkor teljesen igazad lenne. Ebben a konkrét esetben viszont azt gondolom, hogy talán az én verzióm áll közelebb az igazsághoz - legalább is ami a tekercsre vonatkozik.
ajj de hogyha lekell vennem a deklit,akkor kuplung,meg minden anyám kínja le igaz?
ha már külső szimmeringet cserélek akkor érdemes belsőt is gondolom..
az olajam nem vizes,más ötlet?
szerelő azt javasolta,vegyek egy uj kupakot a hűtőmre
szerintem hengerfej,szerintetek?
Bajner József 30 2312299