Nem is a távolság (Gyál lehet, hogy útbaesik), hanem ehhez az kell, hogy Bajner fater pont ráérjen. Nekem mondta már, hogy elvileg megvárható lenne a művelet, csak gyakorlatilag nem tudja megtippelni, mikor ér éppen rá.
Csak azon agyaltam, hogy holnap úgy is megyek Budaörsre, és hátha be lehetne suvasztani egy napra a horpasztgatást. Mert különben nem tudom hogy kerül haza a hétvégéig, de ha leszedem a hengert akkor kitudja mikorra lesz rá szükség.
Nézd, a karburálgatással eljátszom ma este, úgyis le kell mosni a gépet, meg kiviszem az User Manualt a sufniba laptopon, szétkapom a karbit, elbabrálgatok ma este még egyedül. Dolgozz csak nyugodtan, kell a pénz.
lehet hogy ezt viccnek szántad,de nagyon nem mondtál hülyeséget!az a 3ezer ft évi biztosításnál be is fejeződtek a kötelező kiadások.70-80 at még emelkedőn felfele is ment.mikor mész haza?
Ahogy emzoli is mondja ha van benne 2000ft alkatrész akkor az már meg van pakolva rendesen alkatrésszel. 25-ért már talán kaptál is volna talán 500asét e-bayről.
Csúnyán átvertek.
Az bimotion a leg egyszerűbb az iylenek között ami már használható valamire, az engmod kicsit sokat hajlamos csalni(tévedni) és elég barátságtalan a kezelhetősége, az iylen amatőrőknek való cuccok közül a legjobb a mota.
Aki komolyabban foglalkozik tervezéssel, kipukészítéssel, tuningal szinte mindenki ilyet használ
Menj már, repült a dagadt testem alatt, mint a rakéta. Tiszta élvezet volt...Lehet, nem kéne eladni, mert még rászorulok, hogy azzal járjak dolgozni, se műszaki, se szervíz, se rendszám, és eszik vagy 3-4-et...
És viharálló. És elfér egy Corsában
Na igen, persze fékpadon kellene nézni a rezo kísérleteket, és mindig hozzáállítani a karbit is. De annyi pénzen már újat is vehetne, sőt új motort. Nem tudom hogy most egy tuning mtx a cél, vagy hogy csak menjen. Mert esetleg hiányzik a rezo és nincs használt sehol.
Nekem a 25ősben anno 6os volt és az volt bele a tökéletes pedig 8as kellet volna szerintem próbáld meg 1el kisebbel és majd kiderül. Inkább vegyél 2szer gyertyát mint hogy bepottyanjon a hengerbe az első mert az bizony kellemetlen (sajna jártam már így)
A tekercsek adatai nem jelentősen befolyásoló tényezők. Mert azok a huzalvastagságból, és a vezeték hosszából adódnak. Ha mondjuk ugyanabból a drótból megtekersz egy 6szegmenses gyújtást, és egy 1 csévéset, mint amid van is akkor ugyanakkora az ellenállás, de teljesen más a működési elv.
...azt meg tegyük hozzá, hogy a karburálást is hozzá kell igazítani az egyedi kipuffhoz, pl. ott van párom NS1-ese, amin 100ezer Ft-os dupla tuningrendszer van, Kameleon, és mégis 90km/h csak a végsebessége 50-es hengerrel, mert nincs összehangolva a rendszerrel. Elvileg 110-et kéne tudnia átfúvókázva!
Ha méretezni akarsz akkor motor revü 1995/10-ben van 1 cikk az alapján meg tudod csinálni.
Vagy pogival kiszámoltatod:
Expansion chamber design (különböző verziói)
magyar progi a Rezonátor
EngMod2T és a Bimotion két nagyon durva progi szimulációt is tudnak valamit még sok más átalakítást is kiszámolnak felömlőátméretezés hengerfej méretezés stb.
Viszont arra figyelj, hogy akármit is adnak eredményül a progik az nem szentírás, és amikor először csinálsz kipufogót egy adott típusra, akkor a kipu egyes részeit állíthatóra kell csinálni és kísérletezni kicsit. Majd a legjobb beállítást véglegesíteni. És ha már van rezod, akkor nem árt hozzá igazítani a hangtompítót sem.
Előfordulhat az is hogy nincs hely akkora kiput csinálni, mint ami a legjobb lenne.
Reggel mikortól rendel? Hogyan lehet felvenni vele a kapcsolatot?