Megmértem a szelephézagokat, meg a dekompresszor-hézagot is, és minden akkora, amekkora a Service Manualban meg van írva, a gyertya is frankó úgyhogy összeraktam a motort. Most pedig simán elindult.
A csapágybolt sem olcsóbb, csak kicsit lehet vele szabványosítani skf csapágyakkal a yamaha, suzuki egész jól összerakható, hondánál nem tudom de sztem az is pár kisebb esztárgálással megoldható és utánna már könyebb pótolni.
A tűgörgőket meg tudod venni csapágyboltban a csapágyházat le lehet esztergáltatni, a csapágybelsőt meg autó csapszegből át lehet alakítani. Ezeket én is itt hallottam.
köszi, ezeket ismerem, szerencsére nem vagyok rendszeres vásrló arra gondoltam hogy szabvány csapágy amit megveszek a csapágyboltban, vagy direkt nem az és így 6x annyiba kerül. gondolom, az utóbbi
Köszönöm szépen,ma van a szent nap! Ahogy gondolod,én ilyenkor jobban ráérek mint jobb időjárásban,meg most igy sérült autóval nem is dolgozom magam halálra
Azt meg most piszkáltam, mert az ezt megelőző alkalommal elhagytam belőle a 2 csavart, ami a perforált csőhöz rögzítette a dob külső héját. Tiszta az is. Bár csak ilyen egyszerű lenne!
http://www.pinkmotors.hu/