Semmi baj.
Igazából senkivel semmi baj, csak nekem ragadt megy egy mondatrészlet az agyamban (,,skf csapágyakkal a yamaha, suzuki egész jól összerakható, hondánál nem tudom") és egy kicsit ezen elmerengtünk.
Valami baj van? Talán valami rosszat mondtam, vagy hülye vagyok talán, hogy bele való, erre gyártott alaktrészt akarok venni és nem trabantajtóból faragni egyet?
Bodzafa kell abba.Ktm is esszer kibaszta a himbát,minek az,hegeszt oda a lengővillához oszt jóvan,nemtom miról van szó,de annak se sok értelme van amit én irok A bodzafa nekem bevált
Látom rohadtul unatkozol, de nem hiszem hogy, a himbából mm-eket gyengítenél hogy beférjen egy csapágy utánna meg ugrás után szakad ketté mert tul vékonyra sikerült, a tengelyekből szívesebben leszedetek 1-1 mm-t
Shhhhh...
Most túrja a Google-t, hogy gyárt-e az SKF vagy a Koyo olyan csapágyat is, ami nem csak Suzukiba vagy Yamahába megy bele, hanem némi esztergával történő szabványosítás után a Hondába is.
Mindenki azt rak bele amit a pénztálcája engedi, aki nem tud mit kezdeni a pénzével megveszi a gyári tőmítéskészletet is, stb.. mert ugye a gyári mindig jobb nem csak drágáb
Lenne egy kérdésem, mert látom, vágod a témát. Van az első kerekemhez két db. 6203-as csapágy, de nem tudom, milyen márka, SKF vagy Koyo, vagy Mitutoyo. Szerinted az jó lehet a Hondámba?
HÍVD FEL.
Ne félj, itt már én is megkaptam a magamét
Ugye srácok, CR250-es power a kinyomóvillával...
Igazából senkivel semmi baj, csak nekem ragadt megy egy mondatrészlet az agyamban (,,skf csapágyakkal a yamaha, suzuki egész jól összerakható, hondánál nem tudom") és egy kicsit ezen elmerengtünk.
Most túrja a Google-t, hogy gyárt-e az SKF vagy a Koyo olyan csapágyat is, ami nem csak Suzukiba vagy Yamahába megy bele, hanem némi esztergával történő szabványosítás után a Hondába is.