Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy hallottam, hogy a 4T-k elég érzékenyek a szelep hézagra, és ha nem jó akkor nehezen indulnak. Mindjárt próbálok valami infót keríteni hézag ügyben
ez meg before before
Matlé is HASZNÁLJA a gépet rendesen:
Ez meg after-after:
Piszkos lett
after,before
csá,nemá tényleg? mi baja volt?rendes vagy kösz!telószám
THX! Csak ma kezdte, aztán eddig még nem csinálta. Annyira nem tereltem a gépet csak nem lesz baja (remélem). Asszem beszerzek egy olyan hézagmérő cuccot.
Leszedtem a gyári service manualt, azt írja, hogy a szívó: 0,16 (+-0,03mm), meg van ilyen utána, hogy (0.0063+-0.0012 in)
a 7 es alkatrész belselyében van.berugáskor erre feszül rá a rugó és gátolja meg hogy a rugó vége kiugorjon a tengelyből,
Sziasztok
Jöttem nyálat csurgatni
Hello mondenki!
Köszi a mai napot minden ünnepeltnek (Kennex40 Kakukk30), meg aki még ott volt, nagyon jót motoroztunk!
Hali crossosok!Kakukk összevágtam 2 köbméter fát a fűrészeddel,nem bírtam ki hogy ne nézzem meg!Megélezem a láncodat,1-2 napot tesztelem és visszajuttatom hozzád!Ok.?Az adatlapomon van e-mail cím,küld el a számod,és megcsöröglek!
Hello! Szinte 100%, hogy a szelephézagod nem jó! Állitsd be, mert könnyen beég és onnantól kezdve már nagyobb a baj. Lehet hogy már igy is, ha sokat hajtottad ilyen állapotban!
A szelepek azok rendben vannak csak a hézagot kell majd leellenőrizni, csak nem tom mennyi a gyári.
Hát jó kérdés, mert decemberben vettem .... ő szerinte nem rég, de kitudja. Lehet meg kéne lesni a dugót lassan. Hajtókart azt milyen sűrűn szokták cserélni?
?
mikor volt dugó és szelepcsere
vagy kopott a dugó
valaki tudja hogy menyi olaj kell az első szárba?
Milyen gyertya van benne, és milyen lenne a gyári előirt? Nekem is nagyon sokat kell rugdosnom a gyári gyertyával. Amikor kivettünk egy autóból egy 300ft-os gyertyát azzal egyből indult.
Hali vki tudna adni vmi ötletet, hogy miért lehet az, hogy hidegen alig akar elindulni a motorom (Honda CRF450R 2004-es), melegen pöccre indul. Ma is megálltam egy 3/4 órára, a gép kihűlt, aztán annyit rúgdostam, hogy még a lúdtalpam is eltűnt a jobb lábamból. Az az érdekes, hogy régebben a sokkal hidegebben könnyebben elindult, most meg szivató meg minden rajta volt.....
Én a gyertyára gyanakszok, de nemtom...
Ja meg vmi megtudná mondani, hogy mekkora a gyári szelephézag a motoromon?
THX előre is!
Jónapot kivánok van itt valakinek crf 250 -e tapasztalatokat szeretném kérdezni
emberek kéne egy kis segítség

a berugó mechanizmussal lenne egy olyan gondom hogy a képen a 6 -os számú nekem valami műanyag féléből van és mintha meg lenne oldva( csatolt kép ) Na most azt szeretnél kérni hogy ha valakinek van valami infoja a 6 -os számú tárgyról az irjon. Elsősorban méret kellenen mert akkor legyártatom meg hogy miből is van az gyárilag.
1általán nem baj,hogy a lyuk nem kúp alakú ...sőt ! A kiszedő azért kúp alakú,mert minél jobban behajtod annál jobban megkapaszkodik a fúrt furatba! A 8.8as acélcsavarral könnyű dolgod lesz! Kell egy fúró aminek el van köszörűlve a keresztéle minimálisra és akkor nem megy fére! De még jobb ha fúrás előtt egy pontozóval középen beütöd a tört tengelyt.Ez megvezeti a fúrót,és nem fúrsz félre!
Köszi, megtaláltam a kihajtót, de valamit nem értek, most bután fog hangzani. Nembaj, hogy a lyuk nem kúp alakú, amit fúrni fogunk? A másik kérdés: nehéz egy 8.8as csavart megfúrni?