Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem, csak hülyültem... az előző tulaj elmondása szerint 20 üzemóra van benne, de ki tudja.
A henger alatt nem tudom van-e, majd megnézem.
hagyjuk akkor a postázást, megoldom majd.
köszi azért!
a 250-es CR-be 8500ft az Athena tömítésszett! abba bennvan minden!
Lám,láma volt
nekem nem kell mer az enyémbe kicseréltem újra de ha feladom postán a postaköltség is már olyan 1500 ft körül van! szal sztem elég drága egy gumidarabér de ahogy gondolod..........
1 üzemórás motor? télleg annyi? nemértem mér nincs benn semmi tömités....... henger alatt van tömitésed? mer ha ennyi helyről hiányzik érdemes lenne venned egy tömitésszettet!
mennyibe kerül 1 tömítés szett? lehet be kellene ruháznom és kicserélni mindet...
gyújtás oldalon nálam papír van, a kuplung oldalán pedig semmi...
megkímélt, 1 üzemórás motort vettem, idős házaspártól...
nekem a gyújtásdekni alatt van a rajzlap, gumitömítés nincs, ha tényleg nincs szükséged arra a használtra, akkor azt megköszönném nagyon...
Viszont szerintem nem arra gondolt, mivel említette, hogy tévedésből levette a kulung deknit. Ott papír van. annyira majd csak nem láma valaki, hogy a gyújtás-fedél alá is papírt tesz (amennyiben műanyag-fém a kapcsolat)? A gyújtásfedél alá ha más nincs, akkor már inkább FBS. ...szerintem.
Én erre gondoltam,ha a műanyagot leveszem akkor a blokk és a műanyag között nekem gumi tömítés van.
az a tömítés az gyárilag egy gumitömítés! ezt a tömítést tartalmazza a tömítésszett is! nekem van egy használt de még jó oda tudom adni ha gondolod de nem nagyon éri meg postán se küldeni mer nem ér annyit az egész de ha gondolod..... persze ha egyezik az 500-aséval a 250-es de tudtommal az egyezik!
ja, ha gyújtásfedél, akkor valóban gumi-tömítés. Lehet vágni azt is gumilapból (az egyiket, mert a másik "O" keresztmetszetű)
hello,szerintem a gyujtás deknire gondolt.
Olvass vissza vagy 30-40 oldalt (nem tudom pontosan), ott van tipp, írtunk néhányan, még kép is van tömítés-témában.
Hello!
"A dekni és a motor közötti tömítés vmi rajzlap szerű szar"
Nekem itt gumi tömítés van,szerintem gyárilag is az van.
milyen gyertyát vegyek?légyszi segítsetek!
gyertyapipát is lecseréljem?
Bocsánat! ...Zsotli.
Szia Zoli! Én úgy tudom, hogy az "E" az európai szabvány-jelölés, de a 13-ról fogalmam sincs.
Sziasztok!
Megint 1 kis segítségre lenne szükségem...
Ma kimentem egyet csapatni a cr-el (96-os 250), és 2 km-es hazatolás lett a vége.
A győri ipari parkon vágtam át és egy nagy pocsolya közepén elkezdett fulladozni a motor, majd megállt.
Egyszer még beindult aztán semmi.
Otthon kivettem a gyertyát, szikra persze nulla. Gondoltam beázott a gyújtás. Mivel ilyet még nem szereltem, levettem a jobb oldali deknit, ahonnan elkezdett folyni az olaj, rájöttem hogy ott a kuplung van... (ne tessék nagyon kiröhögni, amatőr szerelő vagyok még... :) )
Megbontottam a bal oldalt, meglett a forgó rész, persze jó dzsuvás volt.
Kitakarítottam már van kis szikra de még száradnia kell. A dekni és a motor közötti tömítés vmi rajzlap szerű szar, persze szakadt.

Oda érdemes gyárit venni vagy fbs-el kenjem be aztán jóvan?

Kerülhet-e víz a gyújtáshoz máshonnan vagy csak a dekni illesztésénél?

Mivel kifolyt 1 kis váltóolaj, azt is le akarom cserélni, merre találom a leengedő csavart? A nívócsavar meglett, 750 cm3 van mellette, gondolom ennyi kell bele...
Milyen olajat érdemes a váltóba önteni és milyen sűrűn kell cserélni?
Röviden ennyi volna, várnék pár jótanácsot, ötletet...
Üdv,
Tudja valaki mit jelent a bukóban az E13 jóváhagyási szám?
Említettem én, hogy a bátorság részemről megvan, csak kissé szokatlan a levegőben lenni. ...de nagyon tetszik! Ha tudnám, hogy van elég időm "fent" korrigálni (de leginkább ha tudnám is biztosan, hogy hogy kell), akkor nagyobb tempóval is neki mertem volna menni az ugróknak. Ezt meg kell még tanulnom.
mennyi van még a bejárató üzemanyagból?
Ja, és izomlázam VAN...nem túl erős, de van. Az elején amilyen rossz volt ez a havas csúszkálás, annyira megtetszett a végén a varacskolás, én nagyon élveztem! Sajnos a végén már nem volt elég erő a kanyarokhoz, de így is kezdek összeszokni a 250-essel.

Sajnos az első teló szimmeringjei nem örültek a fagyott homoknak, és ügyesen folynak, ahogy kell.
Ahha, köszi. Majd mondom a faternak
Főtengely-szimmeringek cseréje megoldhatja...akkor nem jut a motorolaj az égéstérbe a forgattyúsházon keresztül.
Is-is...fáradt is voltam, meg a kuplung nehezen mozog, még át kell néznem, miért...
Persze akinek hidrokuplungos TM-je lesz...