nem, csak hülyültem... az előző tulaj elmondása szerint 20 üzemóra van benne, de ki tudja.
A henger alatt nem tudom van-e, majd megnézem.
hagyjuk akkor a postázást, megoldom majd.
köszi azért!
nekem nem kell mer az enyémbe kicseréltem újra de ha feladom postán a postaköltség is már olyan 1500 ft körül van! szal sztem elég drága egy gumidarabér de ahogy gondolod..........
1 üzemórás motor? télleg annyi? nemértem mér nincs benn semmi tömités....... henger alatt van tömitésed? mer ha ennyi helyről hiányzik érdemes lenne venned egy tömitésszettet!
Viszont szerintem nem arra gondolt, mivel említette, hogy tévedésből levette a kulung deknit. Ott papír van. annyira majd csak nem láma valaki, hogy a gyújtás-fedél alá is papírt tesz (amennyiben műanyag-fém a kapcsolat)? A gyújtásfedél alá ha más nincs, akkor már inkább FBS. ...szerintem.
az a tömítés az gyárilag egy gumitömítés! ezt a tömítést tartalmazza a tömítésszett is! nekem van egy használt de még jó oda tudom adni ha gondolod de nem nagyon éri meg postán se küldeni mer nem ér annyit az egész de ha gondolod..... persze ha egyezik az 500-aséval a 250-es de tudtommal az egyezik!
Sziasztok!
Megint 1 kis segítségre lenne szükségem...
Ma kimentem egyet csapatni a cr-el (96-os 250), és 2 km-es hazatolás lett a vége.
A győri ipari parkon vágtam át és egy nagy pocsolya közepén elkezdett fulladozni a motor, majd megállt.
Egyszer még beindult aztán semmi.
Otthon kivettem a gyertyát, szikra persze nulla. Gondoltam beázott a gyújtás. Mivel ilyet még nem szereltem, levettem a jobb oldali deknit, ahonnan elkezdett folyni az olaj, rájöttem hogy ott a kuplung van... (ne tessék nagyon kiröhögni, amatőr szerelő vagyok még... :) )
Megbontottam a bal oldalt, meglett a forgó rész, persze jó dzsuvás volt.
Kitakarítottam már van kis szikra de még száradnia kell. A dekni és a motor közötti tömítés vmi rajzlap szerű szar, persze szakadt.
Oda érdemes gyárit venni vagy fbs-el kenjem be aztán jóvan?
Kerülhet-e víz a gyújtáshoz máshonnan vagy csak a dekni illesztésénél?
Mivel kifolyt 1 kis váltóolaj, azt is le akarom cserélni, merre találom a leengedő csavart? A nívócsavar meglett, 750 cm3 van mellette, gondolom ennyi kell bele...
Milyen olajat érdemes a váltóba önteni és milyen sűrűn kell cserélni?
Röviden ennyi volna, várnék pár jótanácsot, ötletet...
Üdv,
Említettem én, hogy a bátorság részemről megvan, csak kissé szokatlan a levegőben lenni. ...de nagyon tetszik! Ha tudnám, hogy van elég időm "fent" korrigálni (de leginkább ha tudnám is biztosan, hogy hogy kell), akkor nagyobb tempóval is neki mertem volna menni az ugróknak. Ezt meg kell még tanulnom.
Ja, és izomlázam VAN...nem túl erős, de van. Az elején amilyen rossz volt ez a havas csúszkálás, annyira megtetszett a végén a varacskolás, én nagyon élveztem! Sajnos a végén már nem volt elég erő a kanyarokhoz, de így is kezdek összeszokni a 250-essel.
Sajnos az első teló szimmeringjei nem örültek a fagyott homoknak, és ügyesen folynak, ahogy kell.
A henger alatt nem tudom van-e, majd megnézem.
hagyjuk akkor a postázást, megoldom majd.
köszi azért!