ha még nem készítettél tömitéseket és nem vagy jártas a szerelésben inkább vegyél tömítés szettet.de bármihez nyúlsz elötte inkább itt a fórumon kérdezz!a gyujtás felöli dekni alatt is lennie kell tömitésnek,az is jó ha vékonyan megkened fbs el.a kuplung bowdennél is be tud menni a víz.gyárilag van rajta egy O gyürü ahol bemegy a blokkba.de egy ilyen sáron való átgázolásnál az az első hogy a gyergya pipa beázik,áthúz.a váltóhoz 10w-40 es motor olajat töltsél.a leeresztő alul van 17 es kulcsnyilású 6 lap fejű csavar.nem szabad nagyon megtépni meghúzáshoz.alumínium alátét tőmíti.a beöntő nyilás meg a jobb oldali deknin van,fekete tekerős dugasz.a mennyiséget már ismered.
Nekem a kuplungdekninél O gyűrű van, de jó oda gumizsinórból is hajtogatni tömitést, ami olcsóbb is. Gyújtásoldalon viszont alu dekni van, és nincs semmiféle tömités.
A felső csavar(a képen) a levegő-benzin keveréket állítja betekert állapotától kifelé tekerve 6 fordulaton volt,az alsóval nem foglalkoztam,koccon be volt tekerve,úgy is raktam vissza,mivel nem beállítási gondjai voltak,csak dugulás,ill.a benzincső el volt törve.
hali, a baj,hogy folyik! Nem volt 1xű kivenni sem ! És bazi nehezen találtam valakit Pécsen aki csinál ilyent....mert ha elvileg az olaj folyik ,akkor valszeg a gáz is szökik.....elvileg...
Hali palik! Ha véletlen nemjutok el szombaton versenyre, akkor lennekedve vkinek aki errefelé lakik elmeni liget, vagy pécsi pályára?Máhanemlesz akkora sár(engem mondjuk nemzavar csak ne essen )
persze ha addig elérem Singert....
de elvileg holnaputánra kész!
:-)
köszi az infot.