visszatérve a témára:
nem biztos,hogy megéri lánckereket csináltatni,mert elég sok babra meló van vele,főleg ha nem bírjuk kivágatni Cnc lángvágóval.
És elég jó minőségűeket csinálnak jó árban.Nem is értem néha hogy tudják kihozni ennyiből. De hiába...ilyen a tömeggyártás.
Kennex!Ha túl sok olajat teszel a benyába és nem ég el rendesen (lehet hogy ettől nem ég ki a gyertyád)a gyűrűk alatt elkokszosodik az olaj(lerekódik a gyűrűk alá)és eltörheti a gyűrűket!Nem használsz szar olajat,biztosan jó kenőképessége van,sz.tem nyugodtan keverd 1:33,1:35 re!Utánakérdeztem nemrég egy szerelőhaveromtól...
A te gyújtásod elvileg valóban más lenne, azonban mégsem! Rossz CDI-vel vettem meg (ezért adták el). Tönkrement az alaplapon az egyik tekercs, valakivel megtekercseltették, de szarul, az meg kiütötte a CDI-t, legalább is ezt mondták. Több fajta rendszer létezik mint megtudtam a típuson belül is, és attól függően változnak pl. a CDI paraméterei is. Egy ilyesmivel komolyan foglalkozó srác készített hozzá CDI-t (garanciával!). Egy-alaplapi tekercses változatban készült a cuccos (nekem a másik tekercs nem is lett visszakötve), ezáltal, ha jól láttam a tiedet, bár ránézésre nem olyan, működési elvét tekintve mégis csak! (de ezt nem láthattad a képen valóban)
kössz már megnéztem vhol : furat X löket= 54,0 X 54,5 esetleg a henger túlméreteit tudja valaki?(tudom, hogy kérdeztem nmár, csak nem jegyeztem meg ) a hüvelyezettnek más mint a nicasilosnak vagy egyremegy?
nem biztos,hogy megéri lánckereket csináltatni,mert elég sok babra meló van vele,főleg ha nem bírjuk kivágatni Cnc lángvágóval.
És elég jó minőségűeket csinálnak jó árban.Nem is értem néha hogy tudják kihozni ennyiből. De hiába...ilyen a tömeggyártás.