Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tied hanyas évjáratú?
Köszi!
Egyébként erre a karburátor üza-szint állításra is van valami jó ötleted? (gondolom visszaolvastál)
Nekem a zöld kör a megoldás!
Husqy, légyszi nézd meg ezt a képet az alaplapról és mondj valamit a csavar helyzetére: zöld-vagy piros?
Szivesen, Cd- pdf formátumban.Addig inkább ne ronts el semmit,mindent gyárira be tudsz állitani,részletesebb mint a gyáriak.
Szeva! Azt hiszem ez érdekelni fog, de jelzem, ha aktuális lesz, most épp minden forintra szükségem van, de nagyon jónak tűnik az a Clymer. Papír formátumú, vagy CD? ...és köszi a segítséget.
Hi,urak!Má az enyém is!Na,mester,volt nekem léghűtéses,meg olyan is mint a tiéd.Lehet pont az,hacsak nem kintről hozott.Nem sok volt az országban,mi edző motornak kaptuk.A lényeg, kicsit segitek,de ha nem akarsz vele sokat szivni,hanem gurulni,ajánlok neked,jó kis könyvet 1200ft+825 posta.Minden benne van,a boritóját már fel is raktad ide.Egy kis segitség:
Vagyok! Pontosítsunk! A felső csavar a zöld, vagy a piros körrel jelzett helyzetben van? (az alaplapom itt még kicsit el volt törve, de természetesen azóta már rendben van)
Én is igy vagyok vele, mármint a versenykörülményekkel!
Annyiban tudok segiteni, hogy nekem az alaplapnak az alsó csavarja fix. Gondolom neked is? A felső nekem ha ebből a szögből nézzük ahonnan fényképeztem akkor teljesen el van tolva jobbra!
Igazad lehet. Az én tudásom a versenykörülményektől olyan messze van, mint Makó-Jeruzsálem!
Majd jövök, csak tolok valamit az arcomba, mert a szerelés miatt az ebédet kihagytam.
Jah, bocs gondolom 20-as keverékre gondoltál az 1:20-al?! Az sztem sok ugyanis lehet hogy ezt adja meg a Honda, de versenykörülmények között!
A gyári service manuual 1:20-hoz írja.
Basszus ne haragudj, én vagyok a pöcs, mert elfelejtettem, hogy ha nincs levéve a forgórész, akkor nem látszik! Ne haragudj érte! Azt természetesen nem kívánom, hogy lehúzd a forgórészt. Marad a próbálgatás! Azért köszönöm!
Nem tudom mennyit segitettem ezzel, sajnos a fényviszonyok nem a legjobbak!
1:20 sztem az kevés! 50-es keverék ezeknek a motoroknak sztem sovány!
Hát ez a gyári gyertyája! Az is baj lehet, hogy én 1:20-hoz keverem a benyát? De hát a gyári könyve is ezt írja elő! Na először próbálkozom a gyújtással, aztán majd meglátom, lehet hogy higítok én is a benzinen.
Ha a két értéket összeadod, az 34 mm, ennek a fele 17, de az a kis perem 21 mm- nél nél van. Tehát a felétől majd fél cm-rel feljebb.
Ngk Br8EG tipusú a gyertyám castrol power racing olaj megy bele 1:33 keverékben! Gyönyörüen kiég a gyertya!
Rendes tőled, köszönöm szépen!
Nem fele, mert azt írtam, hogy lefelé a pohár aljáig 21 mm, felfelé a pohár tetejéig 13 mm a távolság).
Rendben lefotózom, ha ez segit örülök! Kb 5-10perc!
Megtorpanást az enyémnél még nem tapasztaltam, sem alapjáraton sem pedig menet közben! Valószinű karbi beállitás lehet amögött is! Gyujtás terén nem tudok segiteni, mert nekem meg volt jelölve és összerakás után ugyanoda került vissza minden!