Ha neked tökéletesen működik terhelés alatt is, akkor lenne egy kérésem, talán nem olyan nagy fáradtság! Megköszönném, ha levennéd a gyújtás fedelét és pont szemből készítenél egy éles fényképet úgy hogy jól lhessen látni az alaplap 2 felfogató csavarjának a helyzetét (akkor látnám, hogy nagyjából mennyire van az alaplap elfordítva). Ez valamennyire támpont lehetne nekem is (még ha nem is pontos), de kiindulásnak jó. Milyen típusú és hőértékű gyertyát használsz? Kiég szépen?
Sztem az nem az! Ha az lenne azt egy nagyobb gázadásnál kiszippantaná, viszont magasabb annál amit előtte jelöltél! Ha odaállitod sztem végigrakod 5-ig a gépet és elfog fogyni a benzin a karbidból! Nyugodtan állithatod magasabra bajt nem fog okozni! Ha jól látom az kb a fele az ülepitő pohárnak!
Husqy! Neked nem volt olyan problémád, hogy amikor üresjárati fokozatban van a gép, akkor nem lehet olyan hirtelen rárántani a gázmarkolatra, hogy azonnal fel ne üvöltsön, tehát semmi megtorpanás! Amikor terhelés alatt van (azaz közlekedek vele valamelyik sebességfokozatban, akkor viszont van megtorpanás a gázadásra és fullra ki sem pörög az adott sebességfokozatban, csak akkor, ha legalább még 2x, vagy 3x kihúzatom. Érdekelne még egy dolog! Te hogy állítasz gyújtást? (A forgórész jeladója, ill az alaplapon levő jelfogó közti hézag 0.3-04 mm-es értéke mellett? Mennyire van elfordítva az alaplap az alaphelyzethez képest? Oké hogy próbálkozzak több helyzetben is, de nincs valami biztosabb támpont?
Az a perem, amit a zöld nyíllal jeleztem, a pohár aljától 21 mm magasan van, a pertől felfelé az ülepítő pohár tetejéig 13 mm-t mértem. Ez hellyel-közzel megfelel annak is, amit Husqy mondott, meg valami olyasmi, amit Kaktuszpeti. Teszek egy kísérletet és beállítom az üza-szintet erre a pontra, aztán ellenőrzöm az úszó szinjét azzal a módszerrel, amit peti mondott. ...remélem a 2 módszerre állított értékek találkoznak, és akkor stimm lesz!
Beszéltem én régebben valakivel akinek volt 500-asa, csak már nem tudom, hogy ki volt az és kérdeztem is tűle a karbi poharának az üza szint beállítását. Valami olyasmit mondott (turkálok a gondolataimban), hogy van valami perem a pohárban, addig kellene hogy legyen. Ez lenne az? Másféle jelzések nincsenek az úszóházban.
Kennex az a cső már a tulfolyó, tehát amikor már tul nagy az uszó szint akkor ott távozik a felesleg! Én az enyémen a tálca háromnegyedéig állitotam az benzinszintet és tökéletes lett! Nem folyik tul ha leállitom /régen gond volt, mindig zárni kellet a csapot/ és nem is fogy el nagygázon sem!
Csak mert kérdezted, a főfúvóka gyári méret - 172 -, a segédfúvóka 55- ös (a gyári 60-as lenne), de nem hiszem, hogy akkora gond lenne ez (a '87-es kiadásúnak van gyárilag 55-ös segédfúvókája). Vagy lehet, hogy ez is sokat számít? ...nem tudom.
tudtam vele beszélni, ő nem tud itt Kecskeméten. a véleménye szerint a legtöbben addig hajtják, amíg csak lehet, utána kidobják. Ő is azt mondta, hogy ki kellene menni versenyre, és ott venni 70-80%-osat
Sz.tem mindkét méret alacsony!Gondolkozzunk csak:kövér gáz az 500-asnak,karbiból a benya kiszippant és rövid idő áll rendelkezésre hogy utánafollyon!Tehát biztos hogy magasabb úszószint kell neki!Sajna ugye adatot nem tudok,csak gondolkodom a józan PARASZTI eszemmel!Bocs az okoskodásért!
Hawyy!Sz.tem beszélj a Molnarzo-val csinálnak neked lánckereket ocsóbbééé!Annak idején csináltam én is 125 2t versenyenduróra,úgy emléxem bc-s anyagból,majd hőkezeltük,jobb lett mint a gyári!
Sziasztok Hondások! Kellene egy gyors-segítség! Állítgatom az úszószintet, csak menet közben jöttem rá, hogy nem is tudom pontosan mihez képest kellene mérnem! A gyári adat 16 mm-es úszószintet ír elő. Na most a képen az ülepítő pohárban látszik egy öntvénycsonk, aminek amúgy semmi funkciója nem lenne, ez lenne az úszószint jelzése? Ha a pohár közepének az aljáról mérek (ahol benyilaztam a leeresztőcsavar süllyesztékében), akkor onnan a kis csonknak a teteje kb 16 mm-re van. De az is megfordult a fejemben, hogy nem onnan kell mérni ahol berajzoltam, hanem egyszerűen csak a pohár aljáról? Akkor viszon egyértelműen a kis csonk fölé kerül a benzinszint. Az első változat tűnik logikusnak számomra, de ha valaki pontosan tudja, akkor legyenszives írjon gyorsba! köszi!