Először állítok 2-re, aztán meglátjuk. Elviszem magammal a lehúzót, 2 perc alatt pikk-pakk lent a forgórész. 2 csavar fellazít és már lehet is állítani (az autóba az indikátor óra is befér).
Gondolom olvastad amit azelőbb írtam, hogy versenyzőket is kérdeztem. ...aki 1:40- hez keverte (Kx), annak se ragadt meg, ráadásul kicsivel nagyobb tempót is mennek, mint én az abszolút amatőr. Szerintem az is igaz lehet, amit az előbb Robgo említett, jobbak az olajok ma már, szerintem sem annyira rizikós ma egy jó minőségű olajjal hígabbra keverni. Hallottam én már olyat is, hogy 1:50- hez crossmotorba. Na azt azért nem merném kipróbálni, még az 1:40-től is félnék kicsit. Jó lesz az, amit írtam szerintem (az 500-asnak annyira húzni sem kell, mert alulról is megy, ezt se felejtsd el)
Most már biztos, hogy babrálok a gyújtással is, beszéltem Matyival. Eddig azért nem kínlódtam vele, mert hogy a szikraképzés helye /ideje nemfelső holtpont előtti mm mértékegységben van megadva, hanem fok-ban és ennek elvileg 12-22 fok közé kellene állítani valahova, csak hogy ennek a méréséhez én nem vagyok felszerelkezve, csak ezért meg nem veszek egy stroboszkóp-lámpát. Matyi tapasztalata szerint (igaz 250-esről beszélt) a felső holtpont előtt kb 2-2,5 mm- nél ideális a szikraképzés akkor, ha a forgórészen található jeladó középvonalát pontosan az állórészen levő "jelfogó" (nem tudom mi a becsületes neve) középvonalával állítja egybe. Indikátorórám van, úgy hogy állítok! Meg Gaborf is lefényképezte az alaplapját, ami a függ-től 10 fokot tér el. Támpontnak jók lesznek ezek az adatok, aztán kiderül, hogy mit produkál majd. ...még az is lehet, hogy visz majd a málnásba, mint a rongyot!
Nyilván nem érdemes 1 db lánckereket csinálni de ha már le van esztergálva a test,nem egy hanem akár 5-6 db azt egybe tudod fogni az osztófejbe és leosztani!Az első az valóban macera vésni a furatot vertikállal stb.Szerintem a hátsót érdemes csinálni,az elsőt meg kell venni!
Minden olaj gyártó cég kihangsúlyozza, hogy be kell tartani a gyár által előírt keverési arányt. Azt hiszem 92-ig 20-as keveréket ír a nagykönyv utána 33-ast
Szerintem biztosan. A sok olajtól max. annyi bajod lehet, talán mint nekem (mondjuk ez se jó), meg jobban füstöl (bár nekem így se okádja a füstöt) de megragadni biztos nem fog. Érdekes ez a benya-keverés. Az egyik lakitelki versenyen direkt megkérdeztem egy Rm, egy Kx és egy Cr versenyzőt, hogy milyet kevernek (250-es volt mindegyik). A Cr-es 1:20, Az Rm-es 1:30 - 1:35, a Kx-es 1:40. Jó mi? Amit a tesóm említett az egyik előző hozzászólásban az is valós probléma lehet (kokszolódás-gyűrűtörés).
Keménél van a gép,akkor majd a pályán talizunk és megdumáljuk.miskolc felé meg a 3ason kell menni.pont erre jönnél,kár a nulláson menni hétvégén,gyorsabb a város.
Te egyböl Taksonyra mész vagy kinézel Bugyira is?e-mail az adatlapomon
Így lesz! Megfogadom. ...már más is mondta (Faisst, Husqy pl.). Csak az a pláne, hogy a kipu sem olajos különösebben belülről (jó, a könyök kicsit igen, de nem szórja az olajat egyáltalán, szerintem elég jól elég). Mindegy, ettől függetlenül hígabbra fogom keverni, kb. ahogy mondtad.
Azt írod, hogy valami bazi kemény anyagból van. És ami készülni fog, az is ilyenné válik a hőkezelés után? (megint csak a tudatlanságom, de én azért merek kérdezni)
jóóó...én is segítettem neki egy kicsit...de hát a fene tudta hogy tiszta benzinnel megyek...