hmm valaki jól jár,jó is hogy veszel tm.et kitapasztalod milyen régebben én is akartam de nem mertem mert túl egzotikus remélem beválik majd később lehet, hogy én is kipróbálom....
szerintem megér az egy próbát ha azt a 16mm-t ugy méred hogy a karbiház pereménél ahova az ülepítő felfekszik,tömités nélkül ugy lövöd be hogy az uszó akkor zárjon amikor az uszó alja 16mmre van a peremtől.a zárás pillanatát csak ugy halodd ha közben fujkálod. csak egy tipp de jó lehet
A jeladónál a rést hézagmérővel állítom, odafigyelek! ...de az üza szint állítás "ugyanaz, mint a 250-esnél", az éppen mondjuk nem segített rajtam. A gyári értéket tudom ('86 CR 500R úszószint: 16 mm). De honnan mérjem? Amit mondott Matlé, meg Husgy, meg kaktuszpeti telefonon, az jó lehet, meg előbb-utóbb ki fogom totózni (crosspályán sem tart a korrekció mondjuk 15 percnél tovább), de nem tudja valaki 100%-ra biztosan, hogy honnan mérve 16 mm?
szeretnék tapasztalatot hallani milyen a brümmögő.nem kell mentegetőzni hogy holnap mész pályára,tudom hogy már mentél vele,talán még most is azon ülsz! tegnap indítás után fiatalodtál vagy 10 évet
ha jól sasolom pont alul volt letörve az alaplapod.azon ugye van egy pici karc,meg a blokkon egy jel elvileg ha azok egyvonalba vannak akkor minden fasza.de mivel nem szeretem az eccerű dolgokat igy szeretem kicsit ha nagyobb az elő gyujtás főleg hobbynál,alaphelyzetükben azok a csavarok az alaplap állítási lehetőségnek pont felénél van.de ha nem bízol a technikában ahogy én sem, akkor bedugsz valamit a gyergya nyiláson,indikátor órát vagy ha nincs egy letört mérőszalag darabot és megnézed mikor keletkezhet a hengerben villámlás.amikor a porgó részen lévő prücok elhalad a jel adó elött akkor van fluxus váltás és csihol szikrát.de a pontatlanság miatt én a forgó részen lévő izé közepét a jeladóhoz mérem,és onnan lehet méretet leolvasni,nem egy forgórész ékpályát arrébb varázsoltam már emiatt mert szar volt.de ezek legtöbbje más évjáratú gyujtások voltak,ami persze csak ilyenkor derül ki ha mérsz
elég sufnis,de hatásos megoldással állitom a szintet.,gondolom nem mész sokra azzal hogy szemre.a dolog lényeges történe hogy leveszem az ülepítöt függőleges helyzetbe megfogom a karbit,húzok rá egy tiszta benya csövet,a másik végét a pofikámba és fújkálom.igy pontosan figyelemmel tudod követni az uszó mozgatásával hogy az mikor nyit és mikor zár.már elég rég tekergettem ilyesmit,már nem emlékszem hogy áll az uszó amikor jó.de valami olyasmi derengeg hogy amikor a vizszintes állásátol egy picivel feljebb zár akkor a jó,csak ellenörizd mielött felrakod a motorra benzinnel is összerakva,de nem szokott baj lenni.ugy már jártam hogy az a kis tüszelep amit mozgat az uszó néha megszorult és nem mindíg fojt utána a nyál.de hatásos lenne egy átlácco benya csövet használni a tanktól,sokmindent elárul ha bele sem megy vagy csak lassan folyik a tankból a cucc.de igazából látni hallani kéne a panaszt.
Áh ne fáradj a lapátolással, elég hogyha csak összerakod a váltót, meg estleg a blokkot, tudod az a nagy fekete izé, ami két fiókban van. A tanitás meg forditott lesz szerintem
Matlé-nak igaza lehet a peremmel kapcsolatban! Egyébként próbáld meg amit mondtam és két véglet lehet vagy elfogy a benzin /ezt nem hiszem/ vagy ha leállitod és nem zárod a csapot előbb-utóbb csppenni fog a tulfolyón az meg látható lesz! sok sikert, megyek melózni!
hát...2 tank volt a felújított blokkban...valaki majd jól jár vele
500asnak simán jó az 1.50...de mondjuk 1.40 talán a legideálisabb