Én is a tartossága és az elnyűhetetlensége miatt akartam 500-ast venni. Elég hosszu beszélgetések, gondolkodások után döntöttem úgy hogy nem ezt típust veszem hanem a negyedliterest. Az győzött meg, hogy nehéz hozzá alkatrészt keríteni, vannak olyan részek, amik szétszakdnak a nagy erőkifejtéstől pl, berugó kihajtásnál a blokk, láncfogaskeréknél szintén a blokk, és az hogy sokminden megeggyezik a 250-essel. Nem azért akartam félliterest venni mert nagyzási mániám lett volna, hanem a tartósság és az erőtartalék miatt, és persze azért is mert az erdőben akartam motorozni, de azóta megcsapott a pálya szele újra.
A kérdésedre a válasz egyébként a "beleszerelmesedésen" túl a következő: Mielőtt megvettem volna, nagyon sokat összeolvastam róla, meg próbáltam felhajtani olyan emberkéket, akiknek volt tapasztalatuk. A tapasztalat megosztotta a volt tulajokat, de csak ami a menetteljesítményre vonatkozott. Egy részük azt állította, hogy kezelhetetlen, idegbeteg motor. A másik tábor istenítette (ők egyébként bizonyosan nem motoroztak vele crosspályán)! Egyben azonban egyeztek a vélemények, mégpedig, hogy szinte elnyűhetetlen! A konstrukcióról azt tartják, hogy valóban "kimotorozhatatlan" - legalább is amire tervezték (tehát pályán). Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy az id. Németh Kornél és Gyurászik László már többszörös magyar bajnokok voltak, amikor az egyesület megkínálta mindegyikőjüket egy-egy 500-as CR Hondával és 2 hónap ismerkedés után visszaadták, hogy "köszönik szépen, de ebből nem kérnek"! Ők sem bírtak vele, pedig ha valaki profi volt, hát ők azok voltak (szerintem)! Az én esetemben nem a "farokhosszabbítás" (by Keme barátom ) dominált hanem leginkább a tartósságra, elnyűhetetlenségre vonatkozó adatok. Amit nem lehet csúcson járatni folyamatosan, az nehezebben is megy széjjel! Szerintem ez elég nagy igazság! (De az is igaz, hogy az az ember biztosan nem mond igazat, aki mindemellett azt állítja, hogy nem jó érzés magáénak tudni egy olyan versenymotort, ami a kategóriájában (2T) nemzetközi viszonylatban is a valaha készült egyik legerősebb konstrukciója.)
Nekem is illen van
új? Mennyit kérsz érte?
De ez is csak Csütörtökre lesz meg....addig no motor
Budapest Soroksár Grassalkovics u 134. 1/287-1826
kitöl idéztél mán megint?
kívánok neked élvezetes motorozást rajta!
...és,hogy be bírd rúgni!
,,Most tél van, és csend, és hó és halál..."
Miért nincs nyár? Még pályára vinni is lett volna ma idő
én ma voltam megnézni a blokkomat