Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

használt,mondj rá valamit,most láttam csak hogy neked kellene
szép állapotú 2003-as DzSÍÍÍTÍÍÍ
Nekem is illen van
Kakukk, a levedlett váltókarodat nem adod Matyinak? Az övébe jó lenne a tiédnek a feje.
Vörösmarty Mihály: Előszó...
hááááá most kő szóóóni?

új? Mennyit kérsz érte?
na csak azért mert nekem lenne egy
éppen azon gondolkodtam,hogy átíratom a személyim nemecsek ernőre
Nem rendeltem meg,mert találtam Hirden a motorosboltba 5500 Forintért.
De ez is csak Csütörtökre lesz meg....addig no motor
...a kis "poeta doctus"
akkor már inkább rivotrilt
Hello zoligo!

Budapest Soroksár Grassalkovics u 134. 1/287-1826
Bocsánat a "kis betűért"! Büntetésből csupa nagy betűvel kell írnom: ZOLI!
szia,megrendelted a váltókart?mennyibe kerül?
Imádkozom zoli! Remélem rendben lesz!
egy Xanaxot esetleg?
félsz egy kis hááááááááóótol?
kitöl idéztél mán megint?
Én is a tartossága és az elnyűhetetlensége miatt akartam 500-ast venni. Elég hosszu beszélgetések, gondolkodások után döntöttem úgy hogy nem ezt típust veszem hanem a negyedliterest. Az győzött meg, hogy nehéz hozzá alkatrészt keríteni, vannak olyan részek, amik szétszakdnak a nagy erőkifejtéstől pl, berugó kihajtásnál a blokk, láncfogaskeréknél szintén a blokk, és az hogy sokminden megeggyezik a 250-essel. Nem azért akartam félliterest venni mert nagyzási mániám lett volna, hanem a tartósság és az erőtartalék miatt, és persze azért is mert az erdőben akartam motorozni, de azóta megcsapott a pálya szele újra.
nagy igazság...ez tény!
kívánok neked élvezetes motorozást rajta!

...és,hogy be bírd rúgni!
Szétvet az ideg. Sötét van és hó.
,,Most tél van, és csend, és hó és halál..."

Miért nincs nyár? Még pályára vinni is lett volna ma idő
Szia Sokadix! Meg lehet tudni ennek a tömítéskészítőnek a nevét és címét, esetleg teló.számát
akkor mindegy.
én ma voltam megnézni a blokkomat
Keme pajti! Örülök, hogy kész a mocid... ...őszintén! Remélem sok örömöd telik majd benne!
A kérdésedre a válasz egyébként a "beleszerelmesedésen" túl a következő: Mielőtt megvettem volna, nagyon sokat összeolvastam róla, meg próbáltam felhajtani olyan emberkéket, akiknek volt tapasztalatuk. A tapasztalat megosztotta a volt tulajokat, de csak ami a menetteljesítményre vonatkozott. Egy részük azt állította, hogy kezelhetetlen, idegbeteg motor. A másik tábor istenítette (ők egyébként bizonyosan nem motoroztak vele crosspályán)! Egyben azonban egyeztek a vélemények, mégpedig, hogy szinte elnyűhetetlen! A konstrukcióról azt tartják, hogy valóban "kimotorozhatatlan" - legalább is amire tervezték (tehát pályán). Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy az id. Németh Kornél és Gyurászik László már többszörös magyar bajnokok voltak, amikor az egyesület megkínálta mindegyikőjüket egy-egy 500-as CR Hondával és 2 hónap ismerkedés után visszaadták, hogy "köszönik szépen, de ebből nem kérnek"! Ők sem bírtak vele, pedig ha valaki profi volt, hát ők azok voltak (szerintem)! Az én esetemben nem a "farokhosszabbítás" (by Keme barátom ) dominált hanem leginkább a tartósságra, elnyűhetetlenségre vonatkozó adatok. Amit nem lehet csúcson járatni folyamatosan, az nehezebben is megy széjjel! Szerintem ez elég nagy igazság! (De az is igaz, hogy az az ember biztosan nem mond igazat, aki mindemellett azt állítja, hogy nem jó érzés magáénak tudni egy olyan versenymotort, ami a kategóriájában (2T) nemzetközi viszonylatban is a valaha készült egyik legerősebb konstrukciója.)
Nem értem rá fényképezgetni