Szerintem, mielőtt megválnál a dobtól, érdemes lenne megnézni a belét. Lehet hogy nincs is benne gyapot, vagy egy része el van égve. Tömd újra, aztán meglátod. Hogy nem olyan jó a hangja... ez nem számít szerintem! Sok a felesleges pízed? Inkább kőccsed benyára, meg olajra, aztán kenjed neki!
Láttad már korábban valakinél? (Tényleg jó, de talán van még jobb is, csak nekem nincs még) Csika1-nek van nagyon jó manualja: "CLYMER" a neve. Az ebay-en is hentereg belőle néhány eladó darab. Csak nnak egy-egy példánya szerintem kifejezetten egy adott típusra vonatkozik, igaz, hogy tól-ig évjáratra is. Szerintem a jövő hónapban beszélek vele erről. Ebben a Haynes-könyben az a jó, hogy 4 különböző hengerűrtartalmú motorra vonatkozó adatokat is, meg szerelési útmutatót is tartalmaz.
Az én 125-ös CR-emnek elég csúnya hangja van mert van rajta egy sportdob, de szerintem ki van herélve. Nincs valakinek egy használt dob 94-es cr-re? Csak hogy érdemes lenne e kicserélnem.
nem sok, csak 483 kép készült párat már töröltem, meg sok a távoli, van egy csomó ismétlés, mert a digitális nem kerül pénzbe , de így is valami 285 MB lett tömörítve
szétbontottam nekik, hamarosan feltöltöm és akkor lehet nevetni
tuti!
nem az étolajat csak ezért mondtam,mert az mkinek van otthon! Lehet az bármilyen kokszos használtolaj is!
lényege az,hogy amikor kézzel meghúzod a rugót akkor a szemcseszerkezet is nyúlik. Ezt a szemcseszerkezetet rendezi vissza az "sufni edzés". Csak tényleg vigyázz a hevítéssel! Ha eltúlzod akkor a rugó törik!
Zoli! Akkor ez a melegítős - étolajba dobós módszer tuti? Mert akkor így csinálom! (De van éppen használt, viszonylag tiszta motorolajam is - amit leengedtem a CR-ből - vagy kifejezetten étolaj?)
szerintem ők még kint huligánkodnak a pályán volt elég tüzelő a földút túlsó felén, raktunk fasza kis tüzet a vashordóban , biztos nem fáznak. Keme egészen elégedettnek tűnt, főleg, hogy most hiába mentem, nem romlott el a motorja
nincs mit!
jó lesz tuti,számtalanszor csináltunk ilyent kilincsműves előtolóműnél.Arra vigyázz,hogy ne hevítsd túl! Szal ne legyen "meggypiros".Éppen csak izzon át,aztán olaj.
de ha nincs nagyon elfáradva a rugód akkor hagyd így ahogy van.A fogazással most biztos nem lesz gondod!
De ezek szerint kint voltál te is! Kemének hogy muzsikál a motorja? (...bár majd szerintem mindenképpen fog írni róla, ha gépközelbe jut) ...csak nagyon kíváncsi vagyok! (Nem fogok hamar megöregedni, mert már így isssss öreg vagyok )
Azt nem merem! Ahogy korábban is írtam (meg hivatkoztam arra, hogy ezt a dolgot kérdeztem Matyitól), valószínűleg az is okozhatna működési zavart. Annak a rugónak szinte fullra össze is kell nyomódnia, mert amelyik fogaskoszorút támasztja, annak van egy "füle", ami alaphelyzetben befordul egy - a blokkhoz rögzített - fül mögé. Ha alátétezem, akkor ha túl vékony az alátét - olyan mint ha nem is lenne. Ha vastagabbat teszek, akkor a fogaskoszorús alkatrész "fülcsije" nem fog tudni befordulni a helyére (eléggé ki van ott számolva a hely! Ez a helyzet.
És ha rugó mindkét vége alá teszel egy-egy alátétet! Talán az is segithet, hogy nagyobb erőt fejtsen ki a rugó. Ez csak tipp, de sztem kivitelezhető és valamennyit biztosan segit!
Küld lécci el a mailomra postacímed!
köszi! Qrva baromi frankó dolog ez amit küldesz!
szétbontottam nekik, hamarosan feltöltöm és akkor lehet nevetni
nem az étolajat csak ezért mondtam,mert az mkinek van otthon! Lehet az bármilyen kokszos használtolaj is!
lényege az,hogy amikor kézzel meghúzod a rugót akkor a szemcseszerkezet is nyúlik. Ezt a szemcseszerkezetet rendezi vissza az "sufni edzés". Csak tényleg vigyázz a hevítéssel! Ha eltúlzod akkor a rugó törik!
jó lesz tuti,számtalanszor csináltunk ilyent kilincsműves előtolóműnél.Arra vigyázz,hogy ne hevítsd túl! Szal ne legyen "meggypiros".Éppen csak izzon át,aztán olaj.
de ha nincs nagyon elfáradva a rugód akkor hagyd így ahogy van.A fogazással most biztos nem lesz gondod!