Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

500-as CR hez jobbos deknit bontva szinte lehetetlenség (olyat, ami egészséges). Bótba van 62 ezeré!
Hali! Nem fogok keresgélni srácok, de ezek olyan dolgok amik minden tipushoz elég nehéz beszerezni szerintem! Egyébként miért kell a dekni? Gondolom neked is fagyálló gondod volt?!
pá, megyek vissza az órára
...és mégvalami, van valakinek első tello védője? az a két müanyag bizbasz kellene, ha lehet fekete vagy fehér.
na,.... Matlé is megjelent,
lécci ird vagy nézd össssze a csapágyakat, és szimeringeket a cr 250 hez 90 kötüli széria, keme ismeri a tipust de szerintem te is találkoztál vele.
valahogy meghálálom majd
hello krosszosok,
és Keme

jövö héten szabad a marógép ha meg kell marni azt a valamit akkor hivj, találkozunk és meglesz.

Nagyon kivagyok motor hiányom van, most is suliba vagyok és itt dekkolok még egy ideig.
Hello kennex!
köszi szépen
Nekem is kutass légyszives egy kuplung felőli blokkfelet, '86os cr500-hoz
...köszi Keme!
Az szép. Faxé nem szóltál, hogy menjek át segíteni.
Keríts nekem légyszives CR500-hoz kuplung felöli deknit és egy berúgókart.
Kinyomoztam merre kóvályog a láncom, meg a váltókar. Még nem adták fel postára sem, mert nekik is úgy kellet rendelni a váltókart. Majd csak csütörtök fele fogom megkapni.
Mi az hogy nincs alkatrész? Én ezzel a problémával még nem találkoztam!
Ez így van, ahogy mondod! Pontosan!
Nem beszélve arról, hogy 20 évvel ezelőtt teljesen természetes volt, hogy az ember a tömítéseket saját magának készítette el. Mondjuk voltak akkor is speciális tömítsek, amit házilag nem lehetett elkészíteni, azt muszály volt megvenni.
Manapság meg vegyél meg mindent szettben ökör árban, és nehogy azt hidd hogy te bármit is meg tusz csinálni, mert az tákolás meg sufnyi tuning, persze...... Olyan gagyi cuccokat is lehet venni rengeteg pízé, hogy ihaj.
Én is olyan okból faragom itthon a tömítést, mint amit Sokadikx mond. Biztos jó a gyári, de kurva drága ahhoz képest, hogy tömítés. Gondolom az is jó amit te ajánlasz (Mogyoród), de én Kecskemétről nem rendelgetek, hanem elballagok inkább egy papírboltba, aztán a munkaórát meg elszámolom magamnak sörben.
bár milyen tömítést Mogyoródon elkészítenek 2-nap alatt ócsóé!
Hát nekem sincs kedvem kiadni 7-10000 Ft-ot egy tömítés szettért. (Nem azért mert nem jó, hanem azért mert aránytalanul túl drága) Matyi mondott egy címet, ahol minta alapján legyártják a hengerfej tömítést ( KÖSZI MATYI ) ami 700 Ft volt, a többi papír tömítést pedig kivágom én is.
Ja, és kb 100 Ft-ért kapsz egy A-2- körüli méretűt, amiből 2 motorra való garnitúra is kijön!
Mielőtt beszéltünk volna ill. elküldtem volna neked, megnézettem itt Kecskeméten is egy gépműhelyben és igen csak csavargatták a fejüket. Azt mondta egy "szaki", hogy elég különleges a fogak profil kialakítása, mivel a kapcsolatnak is tökéletesnek kellene lennie, és állítólag úgy van kialakítva - olyan szögben - (én ehhez nem értek), hogy ne is lehessen túlterhelni, hanem ha szükséges, akkor inkább túlforduljon egyik koszorú a másikon. Nem tudom hogy a motor kompresszió-viszonyára vonatkozó esti kérdésedet hozzám intézted-e (már nem voltam itt, csak visszaolvastam)? Ha igen, akkor a válaszom igen, elégséges a kompresszó szerintem, bár műszerrel nem lett mérve. Mivel berúgni nem tudtam, ezért húzgáltuk másik motorral, általában 3-4 sebességfokozatban és még így is, ha nem jó időben/ütemben ugrottam rá az ülésre a hátsó kerék felett, akkor simán elcsúszott és nem fordult át. Betolni meg egyedül szerintem lehetetlenség. Egy friss fúrással, meg új dugóval mindenképpen nőne a kompresszió, de szerintem ami jelenleg benne van, az is bőségesen elég.
Szeva Száraz! A képen a tömítésvágó "célszerszámok". A tömítés anyaga papír. Bármelyik papírboltban kapható, egyik felén fényezett, kb 0,7-0,8 mm vastag karton. Deknik, fedelek alá, de a 2 blokkfél közé is, valmilyen jó minőségű (benzin és olajálló, ill. az üzemi körülményekhez alkalmazkodó hőtűrésű) tömítő pasztával kombinálva tökéletes.
Hali Zoli! Ebben te vagy a szakember, rád bízom! Ha azt mondod, hogy az úgy jó lesz, én elhiszem neked! Jól működjön, lehessen berúgni és ne kelljen fél év múlva megint barkácsolni. Abszolút megbízom a szakértelmedben. Nincs késő még a kedd sem, az lenne a lényeg, hogy legkésőbb péntekre visszaérjen és akkor össze is bírom rakni, meg ha még menet közben adódik valami prücök, akkor van idő orvosolni (persze csak ha nincs nagy baj). Jövő hét vasárnap csapatás Nyársapáton!
hétfőn sikerült egyedül visszaraknom a garázs ajtót amit ketten pajszerrel levettünk,tök büszke voltam magamra, csak azóta kicsit nehezebben hajlik a gerincem,a vasárnapot valószinűleg lábadozással töltöm.
hello!bocsesz a 3 napos áramszünet miatt! de gondolom azóta már megoldódott minden probléma.az erősebb rugó nem megoldás,és a 3 as alkatrész füle minden alaphelyzetben visszamegy a lemezke mögé.
Hello,jóéjt