Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello ,mindenkinek!
teljesen le vagyok törve...csak Csütörtökön lesz váltókar
addig no moci
Nah, így már vágom!
jó megoldásnak tűnik de oda precíz munka kell! Mert ha nem központos az a fúrás akkor bizony elég hamar el szálna ott valami nem?
Bocs nem jó a link. Van fent egy 87es CR500 elvileg gyári állapotú. Olyan szép, min a tied a képeken, és 2800$ jelenleg az ára eddig 20an licitáltak rá.
Hát ha nagyon szét van végig a menet akkor kisebbet kell vágni rá. De van még 1 ötletem, amit még soha nem csináltam, de nem is láttam ilyen megoldást, de attól még kipróbálnám mert jobb mint főtengőt venni. Levágni a menetet és befúrni egy menetet, és sima csavart bele.
Szia

Mondtam, hogy írd meg az e-mailcímemre, mi a számod. Az adatlapomon megtalálod. A tiéden se mailcím, se telefonszám, így nem tudlak elérni, ide a fórumba meg nem írom be a privát telefonszámom.
Lehet, hogy én vagyok lelassulva, de ezt most nem értettem. Szerinted én nem nézem az ebay-t alkatrész miatt? ...vagy mi? ...meg mitől drága a motorom? (lehet, hogy én vagyok fáradt, de akkor sem értem, hogy miért írtad ezt)?
Hy! a régi anya felmegy rá? lehet, hogy csak más a menetemelkedés és azért nem megy fel az új
aha elég
hát most ugy állok,hogy új hajtókar,henger perselyezni,uj dugó,és a váltóba is ki lettek cserélve a csapágyak mert szar volt.öhm egyenlőre ennyi.ja meg nsk főtengely csapágyak!
kipufogó pasztát ne tegyél bele mert ahogy megköt kirázza és eltünik
Nem értem, pedíg elég lett volna csak a gyűrűket kicserélni nem?
Egyáltalán nem fúj ki.
akkor megnyugodtam,ma hoztam el a szerelőtől a régi csapágyakat,nagyon durva hangjuk van:D
Persze, de a gyári koyo csapágy is frankó 7500-ért kapsz kettőt.
Most vettem én is.
Hali!
Nekem is volt ilyen problémám! Ha simán hőélló tömítőpasztát használsz egy darabig bírja de a nyomás miatt előbb utóbb kilöki, ezért ajánlatos valami mással "keverni" pl kóc vagy valami komolyabb hőálló cuccal ami összefogja a tömítőpasztát. Most vettem én is gyári tömítőgyűrűt kemény 3600 forintért még nem raktam össze de szerintem baszhatom mivel ezek azért kezdenek el kifújni mert kikopik mert szaros rugós felfogatás van ami enged. Igaz ez egyben előny mert ha pusztul az ember akkor nem horpad görbül egyből
KEME! csörges meg vagy küld el a tel sz mert nem kaptam meg tegnap köszi idomok
nsk-csapágyak jók főtengely csapágynak?
És ezzel nem fújt ki utána? Meg fogom próbálni, reméljük sikerül...
Köszi a tanácsot
Én vettem 43*1-es O gyürüt vagy négyet és 43*3 O gyűrűt. A vékonyabbat arra használtam, hogy hézagoljon és tömítsen a rezo és a kipu csonk között, a nígyobbik pedig volt a végütköző a rezónak és az is tömít. A O gyűrűket felrakás után bekentem piros szinű tömítő gutymával, ami bírja hőt, olajat. Van aki fbs-t használ, nekem nem volt épen.
Nem fagyálló gond, hanem egy berugástól kiszakadt az egész kóceráj. Köszi kennex, sajna én is rájöttem erre, épp ezért érdekelt, hogy tud e valaki szerezni
Ha az az anya a lendkereket rögzíti, akkor nem ajánlom, mert az az anya huzza rá e lendkereket a főtengelyre. Ha ezt nem tudod rendesen meghúzni, akkor a kúpos rögzítés nem zár rendesen és állandóan elnyírja majd az ékedet.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Vettem 3 hete egy 96-os cr 250-et. A rezonátorból folyt 1 picit az olaj, azt megcsináltuk, viszont a kipufogó tömítés el volt törve (az alátét), illetve az "O" gyűrű szét volt égve. Rendeltem másikat, megérkezett, aztán miután összeraktam, beindítás után a henger mellett is kipufogott.
Minden jól van összerakva csak az a gáz hogy ránézésre a henger felültete sem sík illetve a rezonátoré sem.
Raktam bele erősebb rugót, de úgyis kifúj.
Kipufogópasztával ha bekenem, az leszigeteli vagy ki fog rázódni?
Ötleteket, tapasztalatokat várnék...
köszi, üdv
Helloo itt egy elkeseredett Cr250! Kérdésem lenne......A gyújtás felőli oldalon nagyon szar a menet a főtengelyemen,új csavaranyát nem vesz magára! Érdemes csapágyragasztóval vagy más cuccal felragasztani? S.O.S
Jó sokat ér a mocid!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
...azért 125-höz, meg 250-hez bontva is van jó! Ott van pl. a laposréééééécer, hogy nála mindig hentereg 1-2 db, az tuti! Szó, ami szó, az 500-ashoz elég nehéz cuccost szerezni. Mondok még valamit: amikor tönkrement a vízszivattyúm (mármint a motoré), mert fellazult a szorosan illesztett műanyag fogaskerék és elforgott, akkor megkérdeztem Hondáékat. Ha lehetne kapni '86-oshoz, akkor 22 ezer lenne, csak hogy nem lehet, mert a '86-oshoz már nem gyártják! Ennyi. Nem könnyű, de nem ám!