Nekem azonban van egy kis (nagy) aggodalmam! Tegnap, amikor levettem a membránt, belekukkoltam a hengerbe. Nincs szétcseszve a fala, nem karcos, meg különösebben a dugó sem (a normális kopástól eltekintve, ill. ugye csak az egyik oldalát látni a dugónak is, meg a henger falából is csak egy kis rész), hanem a dugattyú szoknyáján úgy tűnik van egy kb 1,5 cm-es hajszálrepedés (azt gondolom, hogy az). Na ez az ami aggaszt! Most nincs lóvém új dugóra, jó lenne ha kibírná ezt a szezont. Meg ha szétszedem, akkor derül ki, hogy mi újság a hajtókarral? De ha azt is újra kellene görgőzni, akkor blokk széthúz, ha meg már széthúz, akkor a csapágyak közül is biztos lesz olyan, amit cserélni kell. ÁÁÁÁÁÁ, nem egyszerű.
Hát figy, kb 2 éve szerelem a motort, minden szar baja van, látod most is mik vannak vele. Több mint 300 papir ráment a mocira, és kb 10 tankot motoroztam vele, ez idő alatt azért volt alkalmam tesztelgetni, meg az idő is mindig változott, de berugni elsőre soha nem sikerült.
most azon gondolkozom,hogy az olajos flakonra rávan írva,hogy csak a saját flakonjában őrzi meg szav idejét.
abból adódhat gond,ha átöntöm egy iponos flakonba?
A gyári gyertya van benne, asszem br9eg, de újkorában is ugyan igy indult. Amikor kivettünk egy autóból egy másik gyertyát azzal meg elsőre, ki érti ezt. Bár lehet más dolgok is beleszólnak ebbe, pl össze van tapsolva a rezóm, kicsi a fúvóka, a levegőcsavar nagyobbra van nyitva stb.
persze,jól működött.
most is jól működik...valaki kurva jól fog járni a bringával,aki majd megveszi.
hétfőn rendelik meg a gyárból...elvileg 2-3 hét...de próbálják sürgetni,mert nyakamon a versenyek...meg kell szoknom a motort,be kell állítgatni...be kell járatni...lesz vele meló
nekem is erős volt,pedig egy vályú volt a gyűrűmbe&dugómba,és kompresszió sem volt
nemis tudom ki mondta,de ártani nem fog szerintem ha szétszeded!
vagy van az a kategória ahogy én hajtottam a crm-em hogy megy ameddíg megy!
meg abból kb 120 csak "tuning" volt
én is néztem egy nagyot...
abból adódhat gond,ha átöntöm egy iponos flakonba?
de csak úgy tudod meg a pontos állapotát a motornak,ha szétszeded és kiméred az illesztési hézagot
mikrométer,intó
egy kis méricskélés és már is megdudod hogy jó e még
most is jól működik...valaki kurva jól fog járni a bringával,aki majd megveszi.
hétfőn rendelik meg a gyárból...elvileg 2-3 hét...de próbálják sürgetni,mert nyakamon a versenyek...meg kell szoknom a motort,be kell állítgatni...be kell járatni...lesz vele meló
nemis tudom ki mondta,de ártani nem fog szerintem ha szétszeded!
vagy van az a kategória ahogy én hajtottam a crm-em hogy megy ameddíg megy!