Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt viszont meg kellene nézni Tesó!
ezt mondjuk nem tudtam
Lehet, hogy a kovácsolt dugó jobban koptatja a nicasilt, csak hogy az 500-as gyárilag acélhüvelyes - így az enyém is.
Nekem azonban van egy kis (nagy) aggodalmam! Tegnap, amikor levettem a membránt, belekukkoltam a hengerbe. Nincs szétcseszve a fala, nem karcos, meg különösebben a dugó sem (a normális kopástól eltekintve, ill. ugye csak az egyik oldalát látni a dugónak is, meg a henger falából is csak egy kis rész), hanem a dugattyú szoknyáján úgy tűnik van egy kb 1,5 cm-es hajszálrepedés (azt gondolom, hogy az). Na ez az ami aggaszt! Most nincs lóvém új dugóra, jó lenne ha kibírná ezt a szezont. Meg ha szétszedem, akkor derül ki, hogy mi újság a hajtókarral? De ha azt is újra kellene görgőzni, akkor blokk széthúz, ha meg már széthúz, akkor a csapágyak közül is biztos lesz olyan, amit cserélni kell. ÁÁÁÁÁÁ, nem egyszerű.
Ha olyan, amit mondtál (csendes, erős, jól megy) én nem bántanám.
hát nem
meg abból kb 120 csak "tuning" volt
Jó de az kawa . De neked gondolom nem úgy került 400ba, hogy 10 tankot mentél vele.
enyémre meg olyan 400 papír ment el...és annyiért szabadultam meg tőle..amennyiért vettem
nekem volt olyan hogy kawa állt kb 3 hetet,nyitott csappal és első rugásra indult
én is néztem egy nagyot...
Hát figy, kb 2 éve szerelem a motort, minden szar baja van, látod most is mik vannak vele. Több mint 300 papir ráment a mocira, és kb 10 tankot motoroztam vele, ez idő alatt azért volt alkalmam tesztelgetni, meg az idő is mindig változott, de berugni elsőre soha nem sikerült.
most azon gondolkozom,hogy az olajos flakonra rávan írva,hogy csak a saját flakonjában őrzi meg szav idejét.
abból adódhat gond,ha átöntöm egy iponos flakonba?
no meg milyen idő van
Hiába, a szivatóval is nagyon sokat játszottam. Nem ma kezdtem
Az indul hidegen könnyebben amelyik kicsit több anyagot kap...
A gyári gyertya van benne, asszem br9eg, de újkorában is ugyan igy indult. Amikor kivettünk egy autóból egy másik gyertyát azzal meg elsőre, ki érti ezt. Bár lehet más dolgok is beleszólnak ebbe, pl össze van tapsolva a rezóm, kicsi a fúvóka, a levegőcsavar nagyobbra van nyitva stb.
Nekem is sokadszorra (10-15)rúgásra indult,most cseréltem benne gyertyát,megrúgtam 3-4-szer indult!Én is meglepődtem rajta,pedig előtte napokig állt!
Nekem hidegen 10 15 rugásra indult, melegen 1re.
Hja!Hidegen 3-4 rúgásra,melegen 1 rúgásra elindul,pedig nekem is szar a berugómechanizmusom!
hát,valamilyen szinten igen...
de csak úgy tudod meg a pontos állapotát a motornak,ha szétszeded és kiméred az illesztési hézagot
Ezt a kompressziómérés nem helyettesíti?Nincs kedvem szétszedni
Kennex vélemény?
henger le,dugó le
mikrométer,intó
egy kis méricskélés és már is megdudod hogy jó e még
persze,jól működött.
most is jól működik...valaki kurva jól fog járni a bringával,aki majd megveszi.
hétfőn rendelik meg a gyárból...elvileg 2-3 hét...de próbálják sürgetni,mert nyakamon a versenyek...meg kell szoknom a motort,be kell állítgatni...be kell járatni...lesz vele meló
nekem is erős volt,pedig egy vályú volt a gyűrűmbe&dugómba,és kompresszió sem volt
nemis tudom ki mondta,de ártani nem fog szerintem ha szétszeded!
vagy van az a kategória ahogy én hajtottam a crm-em hogy megy ameddíg megy!
Asszem a wössner a legtutibb! Soha nem hallottam róla rosszat,ellentétben a többi típusoknál megoszlanak a vélemények!