Honnan tudom meg hogy mikor újítsam a 2t-t,ha nincs róla semmi infóm?A motor most erős,csendes a blokkja(kawasakihoz képest nagyon is csendes)Szedjem szét?
Többször volt már itt téma a dugattyú típusválasztása, de már nem emlékszem annyira. Amit el tudnék képzelni az wössner, prox, wiseco, vagy vertex. Nektek mi a tapasztalatotok srácok?
Tesó! Visszatérve a tegnap esti "kompresszió témára" (visszaolvastam reggel), én úgy emlékszem, hogy a rugdosástól az enyémnek éppen hogy nem lett üzemanyagos a gyertyája! (Emlékezz vissza, még próbálkoztunk azzal is, hogy közvetlenül a hengerbe juttattunk kis mennyiségű benyát a gyertya nyílásán keresztül.) Csak az a kérdés, hogy ezt valóban kompresszióhiány okozza-e, avagy a "szalajtó" berugókar miatt nem lehetett rendesen megrúgni? Ez hamarosan ki fog derülni, ha Zoli a jövő héten visszaküldi a javított alkatrészeket. Addig a gyújtást is megnézem, és ha kell akkor a tegnap említettek szerint korrigálok rajta kicsit. Ha valóban kompresszióhiányos, akkor muszáj lesz előbb-utóbb furatni + dugócsere, de egyenlőre azt gondolom, hogy most nem nyúlok hozzá, még így is elég sok lesz pályára. Kicsit barátkozom a pálya-motorozással és legfeljebb a szezon végén dugócsere!
az újpesti suzuki hollóson keresztül rendeltem
kiválasztottam hogy mi kell,megmondták az árát,rábólintottam,aztán megrendelték..
a parts unlimitedtől tudnak rendelni mindent,ami a katalógusban benne van http://offroad.parts-unlimited...
semmi mást,csak szállítási költség
a rezó megjött 2 hét után,de a dobot valahol elkeverték a reptéren és az még plusz 1 vagy 2 hét volt..nem emléxem már pontosan
Köszi ezek a lapok nekem is megvannak, csak elvileg tuning a motorom, és ezért egyel nagyobb értéket vettem mindegyikből. Nem tudom pontosan mennyivel nagyobb kell, ha pl tuningrendszer van rajta, de most próba cseresznye alapon meglátjuk majd.
Most valami 55 168 volt benne, ami elég sovány, és fulladozik power elött sajna.
Én azt hallottam (fórumokban olvastam, de már meg nem mondom, hogy hol), hogy túlságosan nagy különbség nincs fogyasztásban a 125, 250, 500 között. A 125-nek húzni kell, hogy menjen, ezért eszik. A 250 az szerintem ideálisan fogyaszt, a CR 500 meg azért nem eszik lényegesen többet a 250-nél, mert nyomatékosabb és azért nem kell annyira tépni a gázt. Volt már olyan vélemény is, hogy a 250-es jóval többet evett az 500-asnál. Persze földúton egyenesbe azt mondják az 500-assal is meg lehetne etetni 20 litert is!
A posta németországból kb 5000,-ft, ez az USA esetében kb a duplája! +vám. paypal-lal nem hinném hogy tudsz fizetni, hanem jobb esetben előre utalással! Szerintem inkább nézz körül itthon!
nem igaz?
de már nagyon kész lehetne
kezdek bekattanni!
neked mikor jön meg a TM?