Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondolom jól működött
nem igaz?
de már nagyon kész lehetne
kezdek bekattanni!
neked mikor jön meg a TM?
Honnan tudom meg hogy mikor újítsam a 2t-t,ha nincs róla semmi infóm?A motor most erős,csendes a blokkja(kawasakihoz képest nagyon is csendes)Szedjem szét?
detto
enyémbe is ezeket raktam
nekem prox lesz.és a hajtókarom is prox
meg annyi hogy a kovácsolt dugó,jobban koptatja a nicasilt...ilyet is hallottam
sokan lehordják a proxot,de nekem egész sokat bírt a kawában.
többiről nincs tapasztalat...van aki a vertexre...van aki a wössnerre esküszik...
Prox jobb mint a vertex. Prox gyári honda, vertex gyári ktm, a többi drágább, de nem tudom mennyivel jobb.
Többször volt már itt téma a dugattyú típusválasztása, de már nem emlékszem annyira. Amit el tudnék képzelni az wössner, prox, wiseco, vagy vertex. Nektek mi a tapasztalatotok srácok?
Jó, de neked volt időd megtanulni motorozni
Tesó! Visszatérve a tegnap esti "kompresszió témára" (visszaolvastam reggel), én úgy emlékszem, hogy a rugdosástól az enyémnek éppen hogy nem lett üzemanyagos a gyertyája! (Emlékezz vissza, még próbálkoztunk azzal is, hogy közvetlenül a hengerbe juttattunk kis mennyiségű benyát a gyertya nyílásán keresztül.) Csak az a kérdés, hogy ezt valóban kompresszióhiány okozza-e, avagy a "szalajtó" berugókar miatt nem lehetett rendesen megrúgni? Ez hamarosan ki fog derülni, ha Zoli a jövő héten visszaküldi a javított alkatrészeket. Addig a gyújtást is megnézem, és ha kell akkor a tegnap említettek szerint korrigálok rajta kicsit. Ha valóban kompresszióhiányos, akkor muszáj lesz előbb-utóbb furatni + dugócsere, de egyenlőre azt gondolom, hogy most nem nyúlok hozzá, még így is elég sok lesz pályára. Kicsit barátkozom a pálya-motorozással és legfeljebb a szezon végén dugócsere!
akkor fizettem ki,amikor átvettem a cumót
az újpesti suzuki hollóson keresztül rendeltem
kiválasztottam hogy mi kell,megmondták az árát,rábólintottam,aztán megrendelték..
a parts unlimitedtől tudnak rendelni mindent,ami a katalógusban benne van
http://offroad.parts-unlimited...
VÁM vagy más adó semmi? Honnan rendelted? Előreutalással fizetted?
250 is üvegen megy...ahol lehet
semmi mást,csak szállítási költség
a rezó megjött 2 hét után,de a dobot valahol elkeverték a reptéren és az még plusz 1 vagy 2 hét volt..nem emléxem már pontosan
Én viszont azt hallottam, hogy a 125 többet eszik a 250-nél, (mondjuk az enyém jól fogyaszt) mivel a 125 üvegen megy a 250 meg nyomatékból.
mit kellett még fizetned rá? mennyi idő alatt jött meg?
a komplett kipuff rendszeremnek a postaköltsége amcsiból 8000! volt...ennek azért lehet hogy kevesebb...jóval könnyebb,kisebb
Annyira nem lényeges Peti, azt hiszem csak pillanatnyi fellángolás volt, és valóban nem kell minden nap.
Köszi ezek a lapok nekem is megvannak, csak elvileg tuning a motorom, és ezért egyel nagyobb értéket vettem mindegyikből. Nem tudom pontosan mennyivel nagyobb kell, ha pl tuningrendszer van rajta, de most próba cseresznye alapon meglátjuk majd.
Most valami 55 168 volt benne, ami elég sovány, és fulladozik power elött sajna.
Én azt hallottam (fórumokban olvastam, de már meg nem mondom, hogy hol), hogy túlságosan nagy különbség nincs fogyasztásban a 125, 250, 500 között. A 125-nek húzni kell, hogy menjen, ezért eszik. A 250 az szerintem ideálisan fogyaszt, a CR 500 meg azért nem eszik lényegesen többet a 250-nél, mert nyomatékosabb és azért nem kell annyira tépni a gázt. Volt már olyan vélemény is, hogy a 250-es jóval többet evett az 500-asnál. Persze földúton egyenesbe azt mondják az 500-assal is meg lehetne etetni 20 litert is!
A posta németországból kb 5000,-ft, ez az USA esetében kb a duplája! +vám. paypal-lal nem hinném hogy tudsz fizetni, hanem jobb esetben előre utalással! Szerintem inkább nézz körül itthon!