Ez pontosabban úgy igaz, hogy rengeteg alkatrésze megegyezik a 250-esével, csak pár apróság (haha), ami eltér, csak az a szomorú, hogy pont ezek szoktak tönkremenni.
...köszi a tájékoztatást le is veszem a hirdetést,nekem nem hiányzik az ,hogy minden kis apróságért aranyárat fizessek.
Szerintem visszasírnám akkor a 250-est...
Én meg pont az ellenkezőjét hallottam...mármint azt,hogy alakatrészt ugyan úgy lehet hozzá kapni mint a 250-hez...,de gondolom mikor lemondtál róla akkor elég rendesen utánna érdeklődtél ,hogy mi hogy van.Én elhiszem neked,de így egyre jobban elmegy a kedvem attól,hogy 500-ast vegyek mert arra nincs szükségem,hogy heteket netalántán hónapokat futkozzak alkatrész után...
Én az 500-asról azért mondtam le mert nem nagyon van hozzá alkatrész, és palcsi mondott egy két dolgot mit szokott szétnyírni. Vettem egy 250-est, de azt sem tudom meg melegíteni rendesen. 3.-ban gázadásra hanyatt vágja magát. Még ez is bűven sok.
Értem mit mondassz teljes mértékben ígazad van én is így gondolom h felesleges is mert 1 vadállat gépezet,ugyan úgy vadállat egy 250-es is.
De mondom valamikor rámjön h nekem 500-as kell,de azt ne kérdezdd/kérdezzétek h miért.Amúgy tartom valószínűnek,hogy ebből az 500-as bizniszből nem lessz semmi sem mert válság van ilyenkor nem igen vesz senki motort,de majdnem jobb is mert ami most van tudom milyen és ha vennék 1 másikat az már megint zsákbamacska...Hála Istennek ezzel a motorral eddig nem volt semmi komoly gondom...(kopp kopp).
Most majd valamikor lehúzom róla a hengert megnézem mi milyen állapotban van.Véleményem szerint nem lehet szar mert elég jól megy,igaz egy 250-es szar is faszánn megy.
Egyenesben egy idomított majom is tudja baszni a gázt, aki erre vágyik, az vegyen top-fuel dragstereket, és irány a reptér, negyedmérföld.
Ha már krossz, sokkal nagyobb élvezet egy jól sikerült mandíner, vagy egy érkezőbe repülő ugratás.
Szerintem.
Mellesleg a 250-es is poweren iszonyatos gyorsulást produkál, az 500-as meg hanyattlök, oszt csókolom.
Ez teljesen igaz ... a tudást sajnos nem a motorhoz adják aki egy 25 össel megtanul menni az veri a 250 et, meg sokmindent. Énse tudok motorozni nem azért mondom de néha a kevesebb több...
Fel nem fogom, minek az 500-as. Ha Faisst mondaná, azt mondom, egye kutya, aki MX2-ben összesítésben hetedik ebben az országban, az tudja használni, bár szükségtelenül erős, és nincs hozzá alkatrész sem.
Az én tudásommal 125-ösön BULI és élvezet a krossz, 250-esen már benne van egy adag félelem és rémület, 500-as meg tiszta para, és kitépi a kezeid.
Sokan megveszik az 500-ast, mert ezzel megvesznek egy imidzset is, hogy húúú, de tökös gyerekek, hogy mindenki retteg tőle, de ők nem paráznak, és nekik az van, de egy ÉLVEZETESET soha nem fognak tudni menni vele. Előbb szaladna szét a vigyor a fejemen egy 80-astól, mint egy idegroncs erőmű 500-astól, az a gyanúm.
És úgy sejtem, hogy neked is csak faroknövelőnek kell, mert nem látom, hogy a 250-eshez is felnőttél volna, nemhogy a félliteres vödörhöz.
Ide írok,hogy ne offoljuk szétt a topicot.
Valamikor rámjön h nekem most Cr 500 kell,nem azért mert kimotoroztam a 250-est hanem nem tudom az okát h miért,de kell(lehet azért mert fiatal vagyok és vakmerő)
Amúgy szerintem nem sokann vannak Magyarországon akik ki tudnák motorozni teljesen egy 250-est pályán...,de lehet,hogy ez csak az én véleményem,de én így gondolom.
Amúgy ha nem viszik el sem fogok bánkódni sőt inkább akkor bánkódnék kicsit ha elvinnék
Vasúti átjáró elött volt egy Kínai motoros-qados bolt . Elvileg nincs ott másik. Nevet nemtudok,véletlen jártam arra viszont(!): én 8500-ért vettem Pazzaz kormánymagasitót,ott pedig axem 3rugó volt! (mondjuk azt elfelejtettem,hogy ez magasító és átalakító 22-ről 28-ra... DE kormány is van occó... Srác szerint régi beszerzés azért ennyi..)
Szerintem visszasírnám akkor a 250-est...
De mondom valamikor rámjön h nekem 500-as kell,de azt ne kérdezdd/kérdezzétek h miért.Amúgy tartom valószínűnek,hogy ebből az 500-as bizniszből nem lessz semmi sem mert válság van ilyenkor nem igen vesz senki motort,de majdnem jobb is mert ami most van tudom milyen és ha vennék 1 másikat az már megint zsákbamacska...Hála Istennek ezzel a motorral eddig nem volt semmi komoly gondom...(kopp kopp).
Most majd valamikor lehúzom róla a hengert megnézem mi milyen állapotban van.Véleményem szerint nem lehet szar mert elég jól megy,igaz egy 250-es szar is faszánn megy.
Ha már krossz, sokkal nagyobb élvezet egy jól sikerült mandíner, vagy egy érkezőbe repülő ugratás.
Szerintem.
Mellesleg a 250-es is poweren iszonyatos gyorsulást produkál, az 500-as meg hanyattlök, oszt csókolom.
Az én tudásommal 125-ösön BULI és élvezet a krossz, 250-esen már benne van egy adag félelem és rémület, 500-as meg tiszta para, és kitépi a kezeid.
Sokan megveszik az 500-ast, mert ezzel megvesznek egy imidzset is, hogy húúú, de tökös gyerekek, hogy mindenki retteg tőle, de ők nem paráznak, és nekik az van, de egy ÉLVEZETESET soha nem fognak tudni menni vele. Előbb szaladna szét a vigyor a fejemen egy 80-astól, mint egy idegroncs erőmű 500-astól, az a gyanúm.
És úgy sejtem, hogy neked is csak faroknövelőnek kell, mert nem látom, hogy a 250-eshez is felnőttél volna, nemhogy a félliteres vödörhöz.
...jót akarok neked, hidd el.
Valamikor rámjön h nekem most Cr 500 kell,nem azért mert kimotoroztam a 250-est hanem nem tudom az okát h miért,de kell(lehet azért mert fiatal vagyok és vakmerő)
Amúgy szerintem nem sokann vannak Magyarországon akik ki tudnák motorozni teljesen egy 250-est pályán...,de lehet,hogy ez csak az én véleményem,de én így gondolom.
Amúgy ha nem viszik el sem fogok bánkódni sőt inkább akkor bánkódnék kicsit ha elvinnék