Elvileg az sem mindegy, hogy menyire van szorosra illesztve a dugó a hengerbe. Ha nagyon passzos akkor óvatosan kell szoktatni, ha nem annyira passzos, akkor bátrában.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy 02-03 125 cr tulaj megnézné nekem hogy a levegőcsavarnál van e gumigyűrű mert az enyémen nincs.Néztünk szerelési rajzot de nem látni.
Első út egy 40-50km túra kisebb pihenőkel max a max fordulat 2/3-ával Második túrán már nincs kímélés. Legszívesebben úgy csinálnám ahogy az előbb írtam, de nem tudom elviselni azt a gondolatot hogy csak úgy elmegy 1 tank benzin a levegőbe.
kerékpár fék bowdenből vannak vastagabb fajták aminek az egyik végére már van forrasztva,közel 1,5 méter meg olyan 70 Ft,a többi meg tudod oldani ha eddig is sikerült
Hello a hétvégén a motoromon elszakadt a kuplung bowdenem ,1x már volt javitva ,h egy másik do lett rátéve de mostmár ujat kell vennem mert tul rövid a visszarakáshoz .Az lenne a kérdésem hogy minden bowden ugyan akkora hosszuségra vagy mások ?Nekem egy honda CRE50-m van gondolom hasonlit a cr re mert vázban teljesen ugyan az ha tudnátok segiteni hol találok hozzá rendelni vagy Szeged környékén aszt megköszönném
jó a sürü keverék ha jó olajjal kevered.én megnézném a hűtőt hogy hütőként szerepel e,nemcsak víztárolónak,az én bejáratási ceremóniám a megfelelő müszaki elennörzések után,sík terepen változó fordulatszámon üzemeltetve,max fordulatszám feléig forgatva fokozatosan a bejáratás végéig,azért nem egy kifújt hímestojásról van szó,a leállítást meg ne úgy csináld hogy bakon 10 percig mert csak forróbb lesz benne a víz
Rakd fől bakra és had pöfögjön kicsit állítasz a gázbovdenen hogy kicsivel alapjárat felet menjen hűtő elé egy ventilátor. És ennyi
5-6 indításból és pihentetéssel elhasználsz egy tank benzint és szerintem az jó is lesz úgy. Aztán második tanknál változó terheléssel használd a motort egy lágy túrázásra. 3madik tank meg akár már a cross pálya is lehet.
melyik parillát hívtad?a pestiben átbasznak,és soha nincs semmi.csak zavarod az eladókat.ha kell valami hívd a kecskemétit,ott minden van csak kérni kell.ne gondold azt hogy a nevük miatt ugyan az a kettő!
Én arra gondoltam keverek egy 20-ast beindítom, járatom míg meleg nem lesz, kisebb gázföccsökkel még járatom, felpattanokrá aztán egyet aszfalton járatom egyet mintha simsonnal mennék:D elhajtok egy negyed fél tankot majd megvárom míg egy kicsit lehűl majd ismét ugyan ez míg ki nem hajtok belőle egy tank benyát! Aztán a következő tanknál ismét 20-as csak kicsit bátrabban menni vele. Szerintem így tökéletes lesz.
Ezen kívül?
A bejáratáson még a szakemberek is sokat vitatkoznak, én annyit tennék hozzá, hogy sztem jót mondasz, még egy dolog: Ne indítsd hidegről teljes terhelésre egyből, és ugyanilyen megfontoltan állítsd le.
Sajna nem volt meg a berúgókar. Ha nem lesz más akkor megpróbálok maratni egyet. Már majdnem össze lehet rakni a gépet csak kell még 6 szimering a himbába és lehet is összerakni. Ha minden összejönne akkor hétvégén már mehetne is még ha úgy is kell betolni
Szia! Én leszedtem ráadásul csak az egyik sonkáról mert az volt bizonytalan.Mindez 1 éve volt és tökéletesen működik!
Nekem akkor azt mesélték, hogy ilyesmi történhet vele ha nem zár jól a lemez alatt lévő 2 o gyűrű és az elősűrítes apránként felpumpálja majd szétrobbantja a lemezt.
Ezt a képet később találtam, ha előbb látom mindkettőt leszedem .
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy 02-03 125 cr tulaj megnézné nekem hogy a levegőcsavarnál van e gumigyűrű mert az enyémen nincs.Néztünk szerelési rajzot de nem látni.
5-6 indításból és pihentetéssel elhasználsz egy tank benzint és szerintem az jó is lesz úgy. Aztán második tanknál változó terheléssel használd a motort egy lágy túrázásra. 3madik tank meg akár már a cross pálya is lehet.
A bejáratáson még a szakemberek is sokat vitatkoznak, én annyit tennék hozzá, hogy sztem jót mondasz, még egy dolog: Ne indítsd hidegről teljes terhelésre egyből, és ugyanilyen megfontoltan állítsd le.
Hogyan lehet leghatékonyabban és kímélőbben bejáratni egy motort?
Azon kívül, hogy dúsabb keverék (20:1) meg nem kenem neki:D
Sajna nem volt meg a berúgókar. Ha nem lesz más akkor megpróbálok maratni egyet. Már majdnem össze lehet rakni a gépet csak kell még 6 szimering a himbába és lehet is összerakni. Ha minden összejönne akkor hétvégén már mehetne is még ha úgy is kell betolni
Nekem akkor azt mesélték, hogy ilyesmi történhet vele ha nem zár jól a lemez alatt lévő 2 o gyűrű és az elősűrítes apránként felpumpálja majd szétrobbantja a lemezt.
Ezt a képet később találtam, ha előbb látom mindkettőt leszedem .
szerintetek jó?
24.100 ra jönne ki!
baj nincs vele, mar par flakonnal elment.