Hát,nekem nagyon bejön,kezes,erős,gyors,és megbízható!Mert most lett felújítva ami érezhető ,hallható,látható!Nekem nagyon testhez álló ez a motor,és arra való amire nekem kell,szoval számomra ennél jobb mostanában nem kell,ezt ki tudom használni,480-ast meg még nagyon használni se tudtam
Akkor jól elbeszéltünk egymás mellett
Matyi celluxolja keme gépét és arról beszéltünk, hogy mit kéne csinálni azért, hogy ne legyen olyan erős összerakás után.
Ez egy 4t 350-es endúró!Ha jól láttam a srácnak egy 500-as cr-je volt?!Na ez a tt nem hogy az500-as,de még a 250 2t nyomába sem ér!Sokkal,se sokkal lightosabb mint egy 2t 250!Szerintem...
Azt nem is állítottam. De mindenki próbálja ki a különböző teljesítményű motorokat cross pályán és utána rájön, arra, hogy az az 55 lóerő az mennyi a tudásához, kondíciójához képest. Van akinek gyenge ez a teljesítmény, de szerintem nincsenek olyan túl sokan.
sajnos igy van,minden nap utcán vagyok és látom mit müvelnek.minden nap kiborítanak egy oszlopot,de minimum egy szalagkorlátot megkezdenek.pedig a városban 50nél többel nem igen lehet menni éjjel sem.nappal még a 25km/h átlagot sem tudom elérni mégis állandóan összetörik magukat és másokat is
atacossal jobb volt motorozni,kényelmesebb,egyenletesebben adja le a teljesítményt,erő volt abban is bőven,de ez a kör puderes elkezd menni mint a barom és amikor már azt hiszed hogy ennyit tud egy mélyhomokos pályán csak akkor jön a meglepetés.egyik haverom kipróbálta egymás után a 2 motort,elöször az atacost.miután leszállt a 96 os ról 10 percig remegett pedig föld úton ment.
most elég sokminden összejött,a motor jobban bírja mint én.egyik esésnél fejre sikerült landolni,1 hete volt,de még mindíg alaposan érzem.nagyot rúg a paci
mostanában én is elég sokat esek-kelek.a motor túl erős vagy én vagyok nagyon béna.már idén többet estem,mint tavaly összesen.legutolsó motorozás 1 én,eredménye,első fékkar törés,alsó villahídon az utkoző letört,az egyik rezó konzol,váltókar vége,boka felett még mindíg be van dagadva a sípcsontom a lábtartó vastól,pedig volt csízma csak rajtam landolt a motor.nem kell drága,csak legyen rajtad védő cucc!keme 250 esével is hatlmasakat borultam pedig akkor még gyenge volt!szerintem el fogja szoritani rajta a benzin csővet első próbaköre után
Matyi celluxolja keme gépét és arról beszéltünk, hogy mit kéne csinálni azért, hogy ne legyen olyan erős összerakás után.
4 kilóért viheted.
Puszancs mindkettőtöknek