Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát,nekem nagyon bejön,kezes,erős,gyors,és megbízható!Mert most lett felújítva ami érezhető ,hallható,látható!Nekem nagyon testhez álló ez a motor,és arra való amire nekem kell,szoval számomra ennél jobb mostanában nem kell,ezt ki tudom használni,480-ast meg még nagyon használni se tudtam
Akkor most már ebben a fórumban már nem is irkálhatsz.
Akkor jól elbeszéltünk egymás mellett
Matyi celluxolja keme gépét és arról beszéltünk, hogy mit kéne csinálni azért, hogy ne legyen olyan erős összerakás után.
Ez egy 4t 350-es endúró!Ha jól láttam a srácnak egy 500-as cr-je volt?!Na ez a tt nem hogy az500-as,de még a 250 2t nyomába sem ér!Sokkal,se sokkal lightosabb mint egy 2t 250!Szerintem...
Az 500-as csak 10 lóerővel erősebb, de.... sokkal nyomatékosabb alacsonyabb fordulatról is. Először azt akartam venni.
Azt nem is állítottam. De mindenki próbálja ki a különböző teljesítményű motorokat cross pályán és utána rájön, arra, hogy az az 55 lóerő az mennyi a tudásához, kondíciójához képest. Van akinek gyenge ez a teljesítmény, de szerintem nincsenek olyan túl sokan.
Ha valami durva,akkor az az!
A cr 500-nál nem hiszem hogy durvább...
Vedd meg ezt
4 kilóért viheted.
Azért a terep egy kicsit más. Nem is kicsit..
Nincs abba olyan sok ló...Simán elterelgeti!A fiam (16 éves) a 600tt-t lazán terelgette.
Egy pár pacit vezess félre, az istálló mellé had pihenjenek még.
Ez lett a cr-ből
Csaó
Én meg csizmában fórumozok... Tiszta zaza vagyok Addig is tágul és szokom
adjak még celluxot
Puszancs mindkettőtöknek
ez is egy lehetőség ,na megyek is kicsit lepihenek,épp most csörgött keme mikor ér haza,kicsit segítek neki össze celluxozni a blokkját
sajnos igy van,minden nap utcán vagyok és látom mit müvelnek.minden nap kiborítanak egy oszlopot,de minimum egy szalagkorlátot megkezdenek.pedig a városban 50nél többel nem igen lehet menni éjjel sem.nappal még a 25km/h átlagot sem tudom elérni mégis állandóan összetörik magukat és másokat is
atacossal jobb volt motorozni,kényelmesebb,egyenletesebben adja le a teljesítményt,erő volt abban is bőven,de ez a kör puderes elkezd menni mint a barom és amikor már azt hiszed hogy ennyit tud egy mélyhomokos pályán csak akkor jön a meglepetés.egyik haverom kipróbálta egymás után a 2 motort,elöször az atacost.miután leszállt a 96 os ról 10 percig remegett pedig föld úton ment.
Vagy csak az 1-2 sebességi fokozatokat hagyja meg a blokkban.
Tudod, a friss jogosítványosok kb. egy év után csinálják a baleseteiket, amikor, már fel vannak bátorodva.
Hát.... 55 ló mindíg is erősebb volt mint egy ember.
most elég sokminden összejött,a motor jobban bírja mint én.egyik esésnél fejre sikerült landolni,1 hete volt,de még mindíg alaposan érzem.nagyot rúg a paci
mostanában én is elég sokat esek-kelek.a motor túl erős vagy én vagyok nagyon béna.már idén többet estem,mint tavaly összesen.legutolsó motorozás 1 én,eredménye,első fékkar törés,alsó villahídon az utkoző letört,az egyik rezó konzol,váltókar vége,boka felett még mindíg be van dagadva a sípcsontom a lábtartó vastól,pedig volt csízma csak rajtam landolt a motor.nem kell drága,csak legyen rajtad védő cucc!keme 250 esével is hatlmasakat borultam pedig akkor még gyenge volt!szerintem el fogja szoritani rajta a benzin csővet első próbaköre után
Látom te is gyenguszon vagy.