Valóban jól tudod, én sem vagyok naprakész az olajokból, ezért bugyválok bele olyat, amivel másnak pozitív tapasztalatai vannak. Nem én találtam ki, hogy Castrolt, meg Ipone-t, meg Repsolt, stb. kell bele tenni, hanem ezeket dícsérik, ezekkel meg vannak elégedve. Lehet, hogy az "arany MOL" egy kiváló olaj, nekem speciel még nem ajánlotta senki (a MOL reklámokon kívül) és nem is hallottam róla véleményt a motorosok köréből. De az milyen koncepció, hogy a kx-ed se egy bemutató-darab? Ha közel 20 éves, akkor jó bele a szar olaj is? És ezzel nem azt mondtam, hogy amire hivatkozol az szar, de amit mondasz, abból erre lehet következtetni.
Igazad van!És nem is spórolásból,de:Az hogy a benzinbe mit keverek az szerintem is fontos!Az hogy a blokkba mi kerül?Az aranydobozos mol olal sz.tem nem rossz!Szar termékei vannak a molnak az biztos,de ez nem az!Te sem vagy naprakész olajból,és lehet hogy a mol is próbál minőségi olajat csinálni,amiről te nem tudsz!Egyébként ennek az olajnak az ára 4000.-/l Ja és a kx sem egy bemutatódarab!
Szerintem a 20w50 nem gond, de minőségi legyen4 Szól a sokol, meg a tesla rádió is, de mondjuk mennyivel szebben szól egy panasonic, egy sony, stb... (még valaki beperel a márkanevek relámozása miatt)
Szerintem nagy baj nem lesz a 20w50-nel sem, de én mondtam már neked, hogy ezen ne spórolj! MOL-t szerintem NE! Azért az nem véletlen, hogy a nevesebb cégek kínálnak kifejezetten nagy teljesítményű, versenymotorokhoz kifejlesztett olajokat. Akárhogy is nézzük, a kx versenymotor, és szereted te is cibálni a gázt, vagy nem? Itt egy idézet:
"A motorolaj másik jellemzője a viszkozitás (hideg-melegfolyosság) pl.: SAE 0w40, -5w40, -10w40, -15w40, -20w50.
Minél kisebb az első szám, annál jobb az olaj hidegfolyossága, akár -35oC alatt is. Minél nagyobb a második szám, annál nagyobb az olaj hőtűrése.
A megfelelő motorolaj kiválasztása egy laikus számára nagyon nehéz. Ha a teljesítményszintben ki is választja a legjobbat, nem biztos, hogy viszkozitásban megtalálja járműve állapotát és konstrukcióját figyelembe véve a legmegfelelőbbet.
Ezen túlmenően sok ismert olajtársaságnál a nevet kell megfizetni, míg a No Name olajoknál bevizsgálatlanul az olaj minőségéhez képest sokkal magasabb teljesítményszint kerül a flakonra. Erre szoktuk mondani, hogy a flakon nem szól vissza, a laikus meg úgy sem tudja mi van benne. Aki pedig ért hozzá, nem vesz ilyen olajat. Ezért a kenőanyag kiválasztását célszerűbb szakemberre bízni."
Nem. Elegem lett, már a harmadikat hagyja el a Magyar Posta, meguntam vele a kínlódást. Megvan már pár embernek itt, valaki mástól kérd el.
Még a saját példányomat is elhagytam, mondjuk a CR-része, a lényeg, megvan a gépemen itthon, csak volt még a CD-n egy csomó más típus is.
majd az lesz benne
ha egyszer összeáll a gép
most repsol 10w30 van benne
"A motorolaj másik jellemzője a viszkozitás (hideg-melegfolyosság) pl.: SAE 0w40, -5w40, -10w40, -15w40, -20w50.
Minél kisebb az első szám, annál jobb az olaj hidegfolyossága, akár -35oC alatt is. Minél nagyobb a második szám, annál nagyobb az olaj hőtűrése.
A megfelelő motorolaj kiválasztása egy laikus számára nagyon nehéz. Ha a teljesítményszintben ki is választja a legjobbat, nem biztos, hogy viszkozitásban megtalálja járműve állapotát és konstrukcióját figyelembe véve a legmegfelelőbbet.
Ezen túlmenően sok ismert olajtársaságnál a nevet kell megfizetni, míg a No Name olajoknál bevizsgálatlanul az olaj minőségéhez képest sokkal magasabb teljesítményszint kerül a flakonra. Erre szoktuk mondani, hogy a flakon nem szól vissza, a laikus meg úgy sem tudja mi van benne. Aki pedig ért hozzá, nem vesz ilyen olajat. Ezért a kenőanyag kiválasztását célszerűbb szakemberre bízni."
14-204 N/m-ig jó
20.000 Ft volt anno
13.000 Ft ért megválnék tőle 2x használtam kb
Még a saját példányomat is elhagytam, mondjuk a CR-része, a lényeg, megvan a gépemen itthon, csak volt még a CD-n egy csomó más típus is.
küldesz nekem is egy olyan manualt?:P