Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tanácsot. Nem veszek ambikát. Ha minden igaz akkor meteor lesz belőle, de ha van valami jó tipped szívesen fogadom.
Hello, Krosszosok,

és Keme
nem még nem épitettem bele dolgozok mint az állat még hétvégén is.
!Gyüjtöm az órákat hogy tavasszal ne a szabiból motorozzak !
jövö hétne megyek suliba aztán szedem szét mindenét a cr-nek.
Alig várom mert szeretem szerelni bár ilyen teljes restaurálást még nem végeztem, remélem nem rontom el.
Ez hogy sikerült?
Ez nagyon oda basz Hát én nem szeretnék így járni! Biztos befonnám a hajam
Uramisten, ambika dugót nehogy vegyél!
Puha mint a fos, simsonba sem rakom, szar!
Vegyél KTM EXC 300-at,megy úgy mint egy 250-es cr sőt nyomatékosabb,és tartós..Ha veszel 2001-től vegyél onnan már 500ezertől kapható..És nincsenek annyira kinyírva,vagy hozass olaszból!
Nem nem léptem be..Annyira szar nem volt,de lett volna rajt mit csinálni,nem volt tökéletes..Ezért,így a kuplunghibát megmondtam,a 2-est nehezen szedte,de ennyi..Aztán megvették 135-ért,Új csapágyakkal,új szimeringekkel,új hajtókarral,új dugóval,fúrt hengerrel..És ha átbasztam valakit húde nagyon és én vagyok a paraszt eladó,hát akkor,vannak itt elég durvák is..Csak ők annyit nem értettek hozzá,hogy ez kerozinnal megy-e vagy tisztabenzinnel,naja és azt is kérdezték hogy ez 2 vagy 4ütemű...
A 2T-t sokkal könnyebb karbantartani, szerelni, mert egyszerűbb szerkezet, és olcsóbb is hozzá az alkatrész.
Endurozni én a helyedben CRM250-et, GasGas EC-t vagy valami hasonló, könnyű, lámpás 2T-t vennék, ami 250, de mégse az a brutális krossz 250.
Tényleg, beépítetted már?
Mire célzol?
Köszi de vettem Kemetöl komplett elsö futomüvet.
Ha rám hallgatsz, veszel egy 4T-t. Már ha rengeteg pénzed van, és szereted, ha a "szerelők" hülyére vesznek.
Hát igen.De nem hosszabb távokra kellene csak vagy 1 órára kimenni vele.400.000-nál többet nem szeretnék költeni.4T lenne a legjobb csak azok meg 550.000-nél kezdődnek
mindkettö felejtős endurora szerintem, hacsak nem vagy vér profi, bár ahogy a kérdésedböl gondolom kezdő vagy,,
Igen.
Mindkettő kisebb a 250-esnél, de a krosszmotornál sose nézd a fogyasztást, tökmindegy. Ráadásul szinte mérhetetlen. Ha ilyet kérdezel, akkor te endurozni akarsz...ugye?
Az 4T. A 4T250 kb annyit tud, mint a 2T 125.
Én sokkal bártabb vagyok a 125-ösön a mai napig. Korai volt a váltás 250-re.
Jah és a szervízigénye is érdekelne.Fogyasztása.
Sziasztok kérdeznék egy olyat hogy a 125 ös cr hátsó villa bele megy e az mtx villa helyére?
Köszi
Nah! Egy kicsit elköszönök, majd még visszanézek később! Csá-csá!
Hát... Félni nem szeretek.Annyira megy az a 250-es? Látom kipróbáltál egy Kx250f-et is.Az milyen volt?Most LTZ-m van.
hallod,ezt a szutykot akartad rásózni a fórumozókra?rendes.Mondjuk én tudtam hogy egy fos mert egy jó motort nem akar eladni az ember mindenáron,nem talál ki ilyeneket hogy tul erős.beléptél a paraszt eladók táborába.
Mire kell (enduro/cross), mekkora tapasztalatod van, milyen motorjaid voltak eddig? Félni szeretsz, vagy állatul menni?
Meg aghogy elnéztem azt a képet (persze nem is látszik az egész dekni rendesen) nem is biztos, hogy stimmelne az enyémhez. A képen levő deknin a kuplung feletti rész is szerelhető, az enyém egyben van az egész (mint a tieden)! Meg aztán a belsejéről nincs is kép, pedig az lenne a lényeges. Először suuuuuuufni tuning, aztán meglátjuk!