és Keme
nem még nem épitettem bele dolgozok mint az állat még hétvégén is.
!Gyüjtöm az órákat hogy tavasszal ne a szabiból motorozzak !
jövö hétne megyek suliba aztán szedem szét mindenét a cr-nek.
Alig várom mert szeretem szerelni bár ilyen teljes restaurálást még nem végeztem, remélem nem rontom el.
Vegyél KTM EXC 300-at,megy úgy mint egy 250-es cr sőt nyomatékosabb,és tartós..Ha veszel 2001-től vegyél onnan már 500ezertől kapható..És nincsenek annyira kinyírva,vagy hozass olaszból!
Nem nem léptem be..Annyira szar nem volt,de lett volna rajt mit csinálni,nem volt tökéletes..Ezért,így a kuplunghibát megmondtam,a 2-est nehezen szedte,de ennyi..Aztán megvették 135-ért,Új csapágyakkal,új szimeringekkel,új hajtókarral,új dugóval,fúrt hengerrel..És ha átbasztam valakit húde nagyon és én vagyok a paraszt eladó,hát akkor,vannak itt elég durvák is..Csak ők annyit nem értettek hozzá,hogy ez kerozinnal megy-e vagy tisztabenzinnel,naja és azt is kérdezték hogy ez 2 vagy 4ütemű...
A 2T-t sokkal könnyebb karbantartani, szerelni, mert egyszerűbb szerkezet, és olcsóbb is hozzá az alkatrész.
Endurozni én a helyedben CRM250-et, GasGas EC-t vagy valami hasonló, könnyű, lámpás 2T-t vennék, ami 250, de mégse az a brutális krossz 250.
Hát igen.De nem hosszabb távokra kellene csak vagy 1 órára kimenni vele.400.000-nál többet nem szeretnék költeni.4T lenne a legjobb csak azok meg 550.000-nél kezdődnek
Mindkettő kisebb a 250-esnél, de a krosszmotornál sose nézd a fogyasztást, tökmindegy. Ráadásul szinte mérhetetlen. Ha ilyet kérdezel, akkor te endurozni akarsz...ugye?
hallod,ezt a szutykot akartad rásózni a fórumozókra?rendes.Mondjuk én tudtam hogy egy fos mert egy jó motort nem akar eladni az ember mindenáron,nem talál ki ilyeneket hogy tul erős.beléptél a paraszt eladók táborába.
Meg aghogy elnéztem azt a képet (persze nem is látszik az egész dekni rendesen) nem is biztos, hogy stimmelne az enyémhez. A képen levő deknin a kuplung feletti rész is szerelhető, az enyém egyben van az egész (mint a tieden)! Meg aztán a belsejéről nincs is kép, pedig az lenne a lényeges. Először suuuuuuufni tuning, aztán meglátjuk!
és Keme
nem még nem épitettem bele dolgozok mint az állat még hétvégén is.
!Gyüjtöm az órákat hogy tavasszal ne a szabiból motorozzak !
jövö hétne megyek suliba aztán szedem szét mindenét a cr-nek.
Alig várom mert szeretem szerelni bár ilyen teljes restaurálást még nem végeztem, remélem nem rontom el.
Puha mint a fos, simsonba sem rakom, szar!
Endurozni én a helyedben CRM250-et, GasGas EC-t vagy valami hasonló, könnyű, lámpás 2T-t vennék, ami 250, de mégse az a brutális krossz 250.
Én sokkal bártabb vagyok a 125-ösön a mai napig. Korai volt a váltás 250-re.
Köszi