A kék rugót nézd a központi telón, annak az alsó 1/3-a tetejével egyvonalban a vázon van egy csavarhely, oda kell behajtani a tengelyét, ami a felsőt tartja.
Jaja, főleg ha nem csinálod profin...Az elején rohadtul kicsinált 2 kör is, most már tudok 6-8 kört menni, a profik, akik nem fekvőtámaszoznak annyit, lazán mennek egyben 15-20 kört.
Látod basszus, ahogy elnéztem a srácokat, ahogy motoroztak a múlt hétvégén, elkapott engem is. De öcsi gyere csak ki te is pályára (ha kész a moci én biztosan ki fogok járni!), mert szerintem eddig te is csak nézőként láttál crosspályát (igaz eddig én is). Ütős egy valami, kiveszi a szuflát az emberből. Csak 2 kört mentem folyamatosan, de éreztem az alkarjaimat, hát ha még tempó is lett volna. Szóval, valóban kell a kondi!
...alsó és felső láncvezető görgő? Basszus, az enyémen csak alul van görgő, felül nincs. Igaz, nem is 250-es, meg nem is 2003-as. Van felső feszítő görgő? ...lemaradtam valamiről.
Én is motor nélkül megyek, mondjuk most sem volt pofám túl sokat menni, ezért nem is ment valami jól, nem tudtam belemelegedni
Viszont ezek jó gyerekek, kölcsönadják önzetlenül.
Kéne:
2003 CR250-hez lánckoptató a hátsó villa elejére
2003 CR250-hez alsó és felső láncvezető görgő
1992-1997 CR250-hez légszűrőszivacs
Egyenlőre csak irigykedek, de azért lesz a helyzet jobb is. ...egyébként akármelyikőtök akármit is mond, egyszerűen nincs pofám kimenni motor nélkül. Ez van.
Csak megvettem ám azt a cross nacit a mezzel. Ha annyira szar, akkor majd anya javítgatja, van itthon egy SINGER! Mez, gatya együtt 10 rugó volt, szerintem így is úgy is baráti. Ma ideért, az eladó nem vert át, szinte vadi új mindegyik (a mez lehet hogy soha nem volt még senkin, de a gatya se kopott, nem is fakó) és a méret is abszolút stimmel.
Lakitelek lesz belőle...némi sárra lehet számítani, de nagyrész homok...és nincs messze tőletek
Parillából kéne nekem pár apróság, azt vasárnap felszippantanám, ha élhetek pofátlanul az ajánlatoddal...
Szia!
Bármennyire is nevetségesen hangzik,de a 2 ütemű motoroknak is van vezérlése, úgy hívják résvezérlés.
Régebbi KTM-eket lehetett elvezérelni a hengerfej illetve a hengertalp tömítésének együttes cseréjével.Ha a felömlő és a kipufogó nyílások ezzel feljebb vagy lejjebb kerülnek változik a motor teljesítmény leadása.
Örülök, hogy haladsz a géppel! Ma akartam szétszedni az enyémet, de nem jutott rá idő, rohangáltam okmányirodába, bankba, majd talán holnap délután. Ha mégsem, akkor szombaton biztosan szétkapom. A csapágy-ajánlat nagyon jó, ha szükséges lesz szivesen veszem igénybe a felajánlott segítséget! Tudjátok már hogy hova mentek vasárnap?
Megtisztelő megszólítás! szeva
Helyzet? Félig ki van cserélve a csapágyazás a blokkomban, talán holnap meglesz minden csapágy+szimmering.
Amúgy ha valaki ,,beéri" KOYO vagy NACHI csapágyakkal, igen jó áron tudunk szerezni bármilyen méretben. Erősen barátságos áron.
Viszont ezek jó gyerekek, kölcsönadják önzetlenül.
Kéne:
2003 CR250-hez lánckoptató a hátsó villa elejére
2003 CR250-hez alsó és felső láncvezető görgő
1992-1997 CR250-hez légszűrőszivacs
Parillából kéne nekem pár apróság, azt vasárnap felszippantanám, ha élhetek pofátlanul az ajánlatoddal...
Bármennyire is nevetségesen hangzik,de a 2 ütemű motoroknak is van vezérlése, úgy hívják résvezérlés.
Régebbi KTM-eket lehetett elvezérelni a hengerfej illetve a hengertalp tömítésének együttes cseréjével.Ha a felömlő és a kipufogó nyílások ezzel feljebb vagy lejjebb kerülnek változik a motor teljesítmény leadása.
Helyzet? Félig ki van cserélve a csapágyazás a blokkomban, talán holnap meglesz minden csapágy+szimmering.
Amúgy ha valaki ,,beéri" KOYO vagy NACHI csapágyakkal, igen jó áron tudunk szerezni bármilyen méretben. Erősen barátságos áron.