Én évek óta mindet fúrkáltam, bár régen nem csináltam 2 T-t. A kettő az általános egymás alatt, és ne felejtsd el óvatosan kizenkolni a belsejét. Megéri, nem kopik olyan szinten a gyűrű sem.
Hellosztok!
Olyan kérdéssel fordulnék felétek,hogy a blokkhoz csak tömítés készletet lehet venni?...vagy lehet külön hengertalp tömítést és hengerfejtömítést is venni?
köszi válaszotok
Van olyan dugó, amin gyárilag is rajta van az a furat, olyat is láttam, amint kettő, egymás alatt. Ritka.
Most az új Prox szettre én is fúratok ilyet, biztos, ami biztos.
A kipufogó oldalon a normálisabb dugattyúgyártók (pl. WISECO) erősen ajánlják 2 db 3 mm-es furat elkészítését a gátra eső részen kenés szempontjából.....Pont ennek a hibának a kivédésére. Én mindig elkészítettem.
Persze ez évekkel ezelőtt is kókányolásnak minősült, mert a gyárin nincs ilyen. Van viszont elkenődött dugó...
Hali! cr 250 nem emel ki a kuplungom rendesen mi lehet az oka? gondolom kopott de van valami adat vagy méret hogy meg nézzem? köszönöm az eddigi segitséget!
gondolataim:
motor össze lesz rakva.ugye henger dugó szar,
ameddig kicsit csillapodnak a kedélyek(szülők,mivel ők adják a gempát) egy ideig motorozok vele mivel menni "kell" és utána elviszem megperselyeztetem a hengerem és uj dugó.
lesz ami lesz alapon nincs jobb választásom.
Nem gerjeszted, mert nem haragszom! Erre van a fórum, megvitatni a dolgokat. De mégegyszer mondom, ne írtam és nem állítottam, hogy az a henger-dugó hibátlan! Lehet, rosszul fejtettem ki, amit mondani akartam és ezért a vita!
Szasztok Skacok! Üdv mindenkinek! Kakukk pajti! Olvasom lentebb, hogy nincs aki áthúzza azt a nyűves üléshuzatot. Kérdezd meg Kemét, hogy a régebbi 125-ösén hol húzatta át és mennyiért? Na jó, ne kérdezd meg, de itt Kecskeméten (még tőlem kapta a tippet). Tavaly 5000 pénzért csinálták az enyémet, meg asszem Imiét is, ha kell, akkor szivacsot is pótol csávesz. Ha kell, adok tel.számot, ill. ha valahogy eljuttatod hozzám (persze csak ha az ár megfelelő - nem tudom emelkedett-e tavaly óta), akkor én elviszem, meg el is hozom ha kész.
Nemnagyon akarom tovább gerjeszteni a vitát, de nem lenne sokkal egyszerűbb elismerni, hogy LEHET hogy nem neked volt igazad?
Illetve el sem kellene ismerni, egyszerűen csak nem kellene ezen rugózni, amikor rajtad kívül kb már mindenki látja, és érti,hogy mi van.
Miből vetted, hogy nem láttam a húzást középen? Ez tipikus 125 2T hengerek hibája. Én csak azt próbáltam meg levezetni, ahogy már írtam is, hogy két fényképből még ne itéljük meg azonnal, hogy az az alkatrész kuka! Ez a legegyszerűbb! Majd a tulaj kicsengeti az új cuccok árát, cseréljünk mindent! Persze, ez a legjobb megoldás és te nyugodtan alszol, mert tudod, hogy nem jön vissza holnap, mert szart kapott és bedöglött! De ahogy te is olvashatod és már lejjebb utaltam is rá, hiába javasolt itt mindenki cserét, javítást, meg új alkatrészt, minden marad a régi, egyenlőre!
Szintén M-FORCE 5-össel. De ahogy olvasom itt a végefelé a tulaj hozzászólásait, hogy marad így a motor és majd egyszer, ha lessz rá keret, akkor megperselyezteti, akkor itt már nincs miröl vitázni! Hiába akarod te megjavítani, ha nincs miből! Sajnos ez van és ez csak rosszabb lesz!
Nekünk úgy van hogy 1hét elmélet 1hét gyakorlat. És a gyakorlaton elég sok blokkot szétbontunk, de csak abból lesz normális szerelő aki az akar lenni. Vagyunk vagy 30an abból kb. 10 ember az aki foglalkozik a dologgal. A többi nem is tudom minek jött ebbe a suliba.
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekünk úgy van hogy 1hét elmélet 1hét gyakorlat. És a gyakorlaton elég sok blokkot szétbontunk, de csak abból lesz normális szerelő aki az akar lenni. Vagyunk vagy 30an abból kb. 10 ember az aki foglalkozik a dologgal. A többi nem is tudom minek jött ebbe a suliba.
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Üdv
Olyan kérdéssel fordulnék felétek,hogy a blokkhoz csak tömítés készletet lehet venni?...vagy lehet külön hengertalp tömítést és hengerfejtömítést is venni?
köszi válaszotok
Most az új Prox szettre én is fúratok ilyet, biztos, ami biztos.
Persze ez évekkel ezelőtt is kókányolásnak minősült, mert a gyárin nincs ilyen. Van viszont elkenődött dugó...
motor össze lesz rakva.ugye henger dugó szar,
ameddig kicsit csillapodnak a kedélyek(szülők,mivel ők adják a gempát) egy ideig motorozok vele mivel menni "kell" és utána elviszem megperselyeztetem a hengerem és uj dugó.
lesz ami lesz alapon nincs jobb választásom.
Erre gondoltam!
Illetve el sem kellene ismerni, egyszerűen csak nem kellene ezen rugózni, amikor rajtad kívül kb már mindenki látja, és érti,hogy mi van.
de legalább megvan
BOCSI
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Ez van, 9990.-ft egy A kit (szett)
06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com