Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rendesen előállított és kellő szilíciumtartalmú dugót egyébként elég nehéz fúrni. A sima öntöttet jóval könnyebb. És nyilván hamarabb is kopik...
Egyébként miért nem kovácsolt dugót vettél?
Vagy mondjuk egy teflonosat?
Ennyire bevállt a Prox?
A Pro azt hiszem az 2 gyűrűs. A Race-t meg alapból hamarabb cseréled, a versenydugók mindig 1 gyűrűsek a kisebb súrlódás miatt.
Wiseco-n már láttam, meg a Vertexen, de nem a Repilca vagy a Race-n, hanem a Pro-n.
Hogyan adsz el belőle többet?
Ha hamarabb cseréled..........A tulaj érdeke hogy sokáig tartson nem a gyártóé és a kereskedőé...
Szevwasztok! ! ! ! !
Én 2004-5 ben még fúrtam, azóta gondolom szériagyártás lett.
Ezen a szinten, az nem alap, hogy a dugót likasztnai kell a gátnál?
Akkor kb. 270-280. Ha jön a jó idő, sztem elviszik, de ha megnézed, mindegyik hobbi célos motort 5-6 évvel fiatalabbnak árulnak, így a 91-es borzasztó soknak tűnik az ugyanúgy 91-es 350-ért 1997-esnek behirdetett klozethoz képest.........
A vevők többsége pedig bedől, és ráadásul minden eladó motorra csak 1 kell belőle.....
én amit vettem wiseco dugot azon rajta volt nem kelett furkálni
Ilyen, mint ez, állapotra is. A nyerge fehér és szakadt.
Az a baj, hogy sokkal többet nem. max 230-240, de nehéz eladni, ha meg csörög, füstöl, teló folyik, idomok rusnyák akkor végképp nem biznisz. Ha 91-es, akkor e-h tárcsás, 40 mm-es WP ford. telós, tankidomon 2 szögletes nyílás, gyárilag fehér váz, fekete blokköntvény és henger, fényezetlen hengerfej, szögletes lengővilla, 2 részből álló dobnak kell lennie rajta.
Parilla 76/509-924
2000 Ft körül/db
jah patentszemet nemtudsz? vannak láncaim de nncsi hozzá patenttszem mert mindegyik ogyürüs és olyanom nincs
Figy, ajánlottak egy Huqvarna TE610-et a csajom Honda NS1-eséért, 1991-es. Azt sejtem, hogy az NS1 (1997-es, bontatlan gyári blokkal) ér olyan 200-220 körül, mert annyiért van rá jelölt, aki régóta pályázik rá, de mennyit ért a TE610?
Nincs mit. 2 csavar kivételével az összes csavart megveheted ott a motorodhoz. Náluk nincs 8.8 alatti minőség csavarból.
Valójában ki nem bírnám, hogy motor nélkül menjen el a két nap.
pont erre gondoltam gyür melletti vok szoval beugrok és megkérdezem van e nekik
kösz a tippet
Felelőtlen elhatározás volt. Vagy csak az a baj, hogy elkezdtél fórumozni, nem kapcsoltad ki a telefonod vasárnapig
Nekem is képlékeny, de nagyon rajta vagyok. Mi eddig kb. 3-4-n lennénk.
Süllyesztett fejű belső kulcsnyílású 10.9 illesztett szárral, +önbiztosítós acél anya csavarral. A többit elszaggatja....
Fabory Győr
De lehet hogy nekem is van.
Hellosztok!
Olyan kérdéssel fordulnék felétek,hogy a blokkhoz csak tömítés készletet lehet venni?...vagy lehet külön hengertalp tömítést és hengerfejtömítést is venni?
köszi válaszotok
Hengerfejtömítés gumigyűrű vagy sima tömítés?
Összefutott a nyál a számban
Vasárnap Lakitelek. Szombat este még beszéljünk.
Kakukk hozza az ex125-ösöm, meg a DRZ-t.
(jól elhatároztam, hogy most 7végén nem motorozok, naaaahhh)
üdv nincs husabergre hátsö lánckerék fefogato csavarod?