Persze, igazad van az MZ-vel kapcsolatban, azt is tudni kell javítani! Én 92'-ben azzal kezdtem. Csak egy CR-re azért jobban oda kell figyelni! Illesztések, méretek, tűrések, bekarburálás stb. Bár, ha most választanom kell, akkor inkább a CR-t javítom, mert egyszerűbb a szerelése, mint pl. egy MZ vagy Jawa 350-nek. (lehet ezzel más nem így van). De még mindíg azt mondom, hogy 2db képről még mindíg nem lehet tökéletes bitossággal megállapítani semmit! Persze, a legegyszerűbb, ha szétszeded és azt mondod, " ez kuka, ez is, ez is"! Ha karcos a dugó, az még nem baj, ha méreten belül van, nem repedt, deformálódott. Nincs gátrepedés, törés a hengerben, vagy csak itt-ott lekopott a nicasil. Lehet hogy a tulajnak nincs pénze új hengerre, dugóra, meg ezekhez illően hajtókarra, csapágyakra, szimeringekre, tömítésre stb. Vagy nem éri meg, mert öreg a motor. Szerintem, az a szerelő, aki látta és a gyűrűcserét javasolta, ezekkel tisztában volt. Ezért még nem kéne nyakonvágni! Ja, és az a köműves, meg ács, aki beiratkozik egy motorszerelő suliba és azt el is végzi, átmegy a három vizsgán, az lehet hogy tud valamit! Talán többet, mint aki otthon sufniban javít évekig! Mellékesen, nekem is van oklevelem motorszerelésből és 17 éve motort szerelek! Amikor motorszerelő suliba jártam, már régóta szereltem és azt gondoltam, én már sokmindent tudok, de ott kiderült, hogy szinte semmit! Kérdeztek pár dolgot, mi miért is van és mi csak bámultunk, buta fejjel. Ott sem lehet mindent megtanulni, de elindítanak a jó irányba.
Nekünk úgy van hogy 1hét elmélet 1hét gyakorlat. És a gyakorlaton elég sok blokkot szétbontunk, de csak abból lesz normális szerelő aki az akar lenni. Vagyunk vagy 30an abból kb. 10 ember az aki foglalkozik a dologgal. A többi nem is tudom minek jött ebbe a suliba.
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekünk úgy van hogy 1hét elmélet 1hét gyakorlat. És a gyakorlaton elég sok blokkot szétbontunk, de csak abból lesz normális szerelő aki az akar lenni. Vagyunk vagy 30an abból kb. 10 ember az aki foglalkozik a dologgal. A többi nem is tudom minek jött ebbe a suliba.
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekünk úgy van hogy 1hét elmélet 1hét gyakorlat. És a gyakorlaton elég sok blokkot szétbontunk, de csak abból lesz normális szerelő aki az akar lenni. Vagyunk vagy 30an abból kb. 10 ember az aki foglalkozik a dologgal. A többi nem is tudom minek jött ebbe a suliba.
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekünk úgy van hogy 1hét elmélet 1hét gyakorlat. És a gyakorlaton elég sok blokkot szétbontunk, de csak abból lesz normális szerelő aki az akar lenni. Vagyunk vagy 30an abból kb. 10 ember az aki foglalkozik a dologgal. A többi nem is tudom minek jött ebbe a suliba.
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
itt a másik példa hogy milyen is az M-force!
az oszciloszkóp az mind semmi a vázméréshez!annyira fontos egy motorkerépárSZERELŐNEK hogy e nélkül nem is kezdhet bele a munkájába! Ember !hát ilyenekre vannak tuti helyek amik erre specializálódtak!
az nem megy hogy ŐK mindenbe belekóstoltatják a népet(kis tuning leckék év vége fele,vázmérés,stb) !inkább csak a gyakorlatra kellett volna nagyobb hangsujt fekteteni és már is 20-30normális szerelővel több lenne az országban!
Hali! cr 250 nem emel ki a kuplungom rendesen mi lehet az oka? gondolom kopott de van valami adat vagy méret hogy meg nézzem? köszönöm az eddigi segitséget!
ez jó lenne rögtön igénybe is venném az üléshuzatcserét!7helyen voltam ma kárpitos,bördiszmüves,nyüves,senki nem vállalta a behúzást.Mindjárt neki esek én egy papirtüzővel
nincs mit,de kérdezd meg mi mennyibe kerül mielött megveszed,ugyan az máshol olcsóbb lehet.nem mindenhol ugyan akkora haszonkulcsal dolgoznak.sajnos nekem sincs a ház alatt pénz verdém
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
Nekem ez lesz a második szakmám, de van olyan gyerek akinek se érettségije se szakmája és beleszarik az egészbe. (egy kerékpár gumit nem tud lecserélni)
az oszciloszkóp az mind semmi a vázméréshez!annyira fontos egy motorkerépárSZERELŐNEK hogy e nélkül nem is kezdhet bele a munkájába! Ember !hát ilyenekre vannak tuti helyek amik erre specializálódtak!
az nem megy hogy ŐK mindenbe belekóstoltatják a népet(kis tuning leckék év vége fele,vázmérés,stb) !inkább csak a gyakorlatra kellett volna nagyobb hangsujt fekteteni és már is 20-30normális szerelővel több lenne az országban!
Szóval üdv a fórumlakóknak.
üdv a fórumon