Tényleg nem tudok hozzá szólni a mai motorkerékpár szerelő képzéshez,nálunk még teljesen más volt,nem voltak igy elkapatva a dolgok.gyárlátogatás is volt,szinte a fejünkbe vertek mindent.
208 as miklóson,halom vagy mi a bánat van ott a sinek mellett?eccer betévedtem oda a mühelybe még ált.isk. 8.os korszakomba,de hamar ki is jöttem.Fáy a mester utcában nem lenne jobb egy fokkal?
Én pont most járok erre a Kovács Laci féle nappali tagozatra Szegedre. Laci jó sokat igérget de kevesebbet tart be belőlle. Az a szerencsék hogy a tanár elégé segitőkész ember ha probléma van (Csizmazia Botond). Oszciloszkópot például nem is láttunk, meg a diagnosztika is egy nagy nulla. Én már megbántam hogy erre jelentkeztem, inkább mentem volna a MAMIhoz. Azt nem ismerem hogy milyen de tuti, hogy ennél a fejetlenségnél jobb mint ami itt van.
ebben az a legszebb,hogy elvileg nekem kéne szervizelnem a gépet mert "autószerelő" leszek elviekben!
ha pesti vagy,gondolom hallottál a csonkáról!
a bánkiba mennek a csonkás diákok gykorlatra.
gondolataim:
motor össze lesz rakva.ugye henger dugó szar,
ameddig kicsit csillapodnak a kedélyek(szülők,mivel ők adják a gempát) egy ideig motorozok vele mivel menni "kell" és utána elviszem megperselyeztetem a hengerem és uj dugó.
lesz ami lesz alapon nincs jobb választásom.
mire nincs pénzed barátom?hol és mennyiért veszed azokat a csapágyakat?érdeklődj a belinkelt boltnál mi mennyibe kerül.én megyek ma oda pár dolgot venni keme motorjához.mi érdekel pontosan?
igen értem én,de ha egyszer nincs pénzem,akkor nincs,ilyenkor jön az amit anyám mond!akkor mi a fasznak neked motor?
de ha egyszer menni kell akkor menni kel nincs mese.ezt ti is tudjátok!
Sasold a 3. bekezdést:
,,-A javítás minősége és alapossága a vevő pénztárcájához igazodhat, előzetes megbeszélés alapján"
Ha valaki 1250Ft-ból szeretné talpraállítani a gépét, annak a tudtával és beleegyezésével teszünk bele egy új gyűrűt, és tájékoztatjuk róla, hogy érhetik még csalódások az életben.
én is igy gondolkodtam,és cselekedtem,míg nyomtam a krossz mánia elött,csak sokak úgy gondolkodnak hogy lehető legolcsóbban,de szarból nem lehet várat építeni.akinek van igénye rá és nem eladásra akarja csak megtákolni a motorját hogy más szopjon vele.annak ez egy főnyeremény lenne! az ötlet jó,hely,szerszámok,kellékek,tapasztalat,tudás megvan,csak reális gondolkodású emberből van kevés
Kéne egy krossz-és terepmotorszerelő vállalkozást kezdenünk. Féligmeddig már mondjuk így is az megy.
Az alábbiak lennének a profilban:
-Minden fő folyamatról fénykép készül
-A beszerelt anyagokról megbízás alapján akár az ügyfél is gondoskodhat
-A javítás minősége és alapossága a vevő pénztárcájához igazodhat, előzetes megbeszélés alapján
-Más ,,szerelők" által okozott károk helyreállítása emelt óradíjjal
-Kérésre és felárral megoldható a motor teljes mosása és esztétikai helyreállítása (üléshuzatcsere, idomcsere, festés, matricázás)
és legfőképpen:
-Mindennek ára van, szlogenünk lehetne: Drágák vagyunk, de megbízhatók
elvileg vagy gyakorlatilag?hosszanti,mozgás irányban nem mozdulhat semmit.hajtókar végénél ahova a dugó rákerül 0,8-1,2mm a jó,alsó résznél 2 oldalt a hézagoló benne legyen,oldalra ne csúszkáljon sokat,és nézd meg alaposan a hajtókar alját,mert találkoztam olyannal hogy csak megperselyezték a hajtókart,nem cserélték ki,ez amolyan simson etz-s trükk
ha pesti vagy,gondolom hallottál a csonkáról!
a bánkiba mennek a csonkás diákok gykorlatra.
motor össze lesz rakva.ugye henger dugó szar,
ameddig kicsit csillapodnak a kedélyek(szülők,mivel ők adják a gempát) egy ideig motorozok vele mivel menni "kell" és utána elviszem megperselyeztetem a hengerem és uj dugó.
lesz ami lesz alapon nincs jobb választásom.
de ha egyszer menni kell akkor menni kel nincs mese.ezt ti is tudjátok!
,,-A javítás minősége és alapossága a vevő pénztárcájához igazodhat, előzetes megbeszélés alapján"
Ha valaki 1250Ft-ból szeretné talpraállítani a gépét, annak a tudtával és beleegyezésével teszünk bele egy új gyűrűt, és tájékoztatjuk róla, hogy érhetik még csalódások az életben.
Az alábbiak lennének a profilban:
-Minden fő folyamatról fénykép készül
-A beszerelt anyagokról megbízás alapján akár az ügyfél is gondoskodhat
-A javítás minősége és alapossága a vevő pénztárcájához igazodhat, előzetes megbeszélés alapján
-Más ,,szerelők" által okozott károk helyreállítása emelt óradíjjal
-Kérésre és felárral megoldható a motor teljes mosása és esztétikai helyreállítása (üléshuzatcsere, idomcsere, festés, matricázás)
és legfőképpen:
-Mindennek ára van, szlogenünk lehetne: Drágák vagyunk, de megbízhatók
2004es Honda CRF450-re érdekelne valami jó matricaszett, ha van.
most elvileg fel lett újítva a főtengely.semmilyen irányba nem szabad majd mozognia?