Na jó, amit írtam, nem helyes. Nem kell oda a "véletlenül" szócska.
Nah, elég a viccből, még beperelnek rágalmazásért, és akkor megint durca lesz, pedig már nem haragszom.
A hüvelyes srác nem veszi fel 2 napja a telefont. Biztos disszidált a Bahamákra az összekaristolt hengeremmel...
hááát igen,a kovács lacinak ez jellegzetes ismertető jelei ,de nálunk azért néha beállt a sorba magyarázkodni.de nálunk legalább a megfelő szakembereket bízott meg.minden esetre furcsálom ezt az okj-s dolgot,talán rájöttek hogy ha kicsit elhúzzák a dolgot több pénzhez jutnak.mi tanfolyam közben minden segítséget megkaptunk,vizsga közben semmit.úgy látom változtak a dolgok.
jah és a szerszámok tekintetében ilyen forma kis dobozból kaptunk 2-t amiben csupa "minőségi" cucc volt arra az estre ha valami motort kaptunk volna hogy nézzünk bele! egy szelepdeknit szedtem le éppen mikor az egyik "beta" kulcs eltört....
Mi a Mekvárt András müszaki suli egyik tanműhelyében tanultunk heti 1 alakalommal 1 éven keresztül! a Kovács Laci bácsi meg csak a pénzbeszedésre méltatott eljönni az órára aztán távozott !
egy helybeli motorszerelő tartotta az órákat aki viszont jó szakember de előadóképessége, huzalma nincs az oktatásra!
azzal lettünk elintézve hogy 2006ban nem lesz OKJ-s vizsga se a Bánki Donátban sem a pannónia motorszerlö suliban sem, majd csak 2009 ben mert addigra a 2007ben indított nappalis 2 éves képzésnek lesz vége és majd csak azokkal mehetünk vizsgázni!
a vizsgán (ahol csak német "mérnökök,szakik"voltak jelen ott nálunk is volt bukás! PL én oszciloszkopos mérést kaptam egy SV650 en !az órán egy gatyi oszciloszkopot probáltunk ki egy Yamaha jog robogon hogy lássunk már olyat is mert a vizsgán előfordulhat!
szerencsémre volt némi segítségem de a generátor mérésénél vagy nem is tudom mit kellett csinálni ott már nem tudtak segíteni így csak egy 4-est kaptam a papiromra!
mindennek megvan a maga ideje ,na jó szó mi szó igazad lehet adósom TE sose maradtsz ,ez eddig is oda vissza ment.gyaníthatóan ma,remélem emlékszek mindenre.
nagyra nyílt szemekkel és tátott szájjal ülök az eseményeket olvasva ,most jött el az ideje? 2000,vagy 2001 ben végeztem és akkor mi meg is kaptuk,tök hívatalos az egész,nálunk a vizsga is elég durva volt,néhány nagy arcú meg is bukott.gyanítom hogy nálatok nem egy gépészmérnöki főiskolán folyt az oktatás,és ezért nem volt olyan a szinvonal.Sajnálom a dolgot hogy így jártál.Mennyi ideig tartott a tanfolyam?
Hát nekünk közel sem így zajlottak az órák! valószínű hogyha nekünk is valamelyik "nagykutya" tartja az órákat akkor én sem itt tartanék(iskola)hanem ebben a szép szakmában dolgoznék!nekünk nem volt lehetőség 2006ban arra hogy OKJ-zak hanem ennek most jött el a z ideje és még erre fizessek be +20E meg járjak pestre gyakorlatra(mert arra nem hajlandó hogy 10E-ért fogadjon egy szakembert aki tartana 1 órát legalább)!ja és az ESTM vizsgámmal nem is nyithatnék akár műhelyt ,de még a szervízekben sem dolgozhatnék! szóval aki debrecenbe+szegedre járt azokat mind csak a lehúzták.....
ennek ellenére szeretem a szakmát
elfelejtettem hozzáteni,hogy nem lehet rosszabb a mami sem.eszme csere közben mesélte a tapasztalatait a srác,de azonnal felvették márkaszervízbe,miután megunta ment a másikba.
Bp. 8. ker Bánki donát főiskolán csináltam,kaptam okj-s bizonyítványt is.alkalmankén 5 órát voltunk mühelyben,folyamatos tanulás volt,nem volt kiszaladgálás,hétköznapi használatban lévő motort is gyógyítgattunk,a műhely nagyon felszerelt,egyhengeres 2t től az 1,4 es sor 4 es ig minden volt,minden alkatrészük,egy nagyon preciz profi mester nevelt minket mindaddig míg kétség,kérdés elhangzott.rendes volt a forma,miután minden tiszta volt elmondta mit hogy lehet tuningolni hogy erről is legyen fogalmunk a futómű,fék,motorteljesítményen át,ez volt a legutolsó amit mára már megértettem mért!mert nem ez a legfontosabb!a tanfolyam után-közben elvégezhető egy tuning tanfolyam is amit ugyan ott tanulsz náluk.furcsálom hogy nem tudsz vele kezdeni semmit.amikor végeztem kiváncsiságból bementem néhány márkaszervízbe,de a válasz az volt hogy mikor szeretnék kezdeni.nekem olyan 140-150 be volt anno.egy ismerősöm a Mami-t végezte el,állítása szerint nem tanultak,foglalkoztak velük annyit mint velük és a jegyzetük sem volt olyan perecíz.a mienk szarásig volt illesztési hézagokkal,javítási határokkal,alkatrészek nagyvonalú legyártási folyamatával.így teljes volt a kép miből lesz a cserebogár
ami parillánál van szettben az gyűrű nélküli lánc,és semmire nem jó,pillanatok alatt tönkre megy.viszont tudsz venni náluk xs afam láncot ami viszont nagyon jó,13 ért adják,kicsit lefogja a motort de baromi tartós
Matlé! neked is az ESTM-es vizsgád van az M-force-tól?(a német nyelvű?) vagy megcsináltad utána az OKJ-t is
Én Debrecenben végeztem 250E-ben van de szart se érek vele!(azt nem mondom viszont hogyha Pesten tanultad akkor gondolom te többet láttál motort+gépmühelyt mint én) nagy lehúzás a semmiért!
elvileg,úgy lesz hogy láthatom amikor összerakja a blokkot!
kíváncsi leszek,ha valami fennakadás lesz akkor azt hiszem balhét csinálok!