A Namura és a Mitaka senkit se tévesszen meg, amerikai cég mindkettő, nem túl régiek ugyan, de jó minőségű cuccokkal. A Namura pl. 6 éves kis cég, nem azért olcsó, mert gagyi, hanem mert nem ismert még. Mellesleg a Mitaka dugókon is csak a prémium kategóriában van gátkenő furat. Aki nem hiszi, járjon utána.
lehet hogy ez csak az én agyi betegségem,de szedd szét és minden szimeringet,csapágyat cserélj ki ami egy kicsit is gyanus,főleg vízpumpa,főtengely környékén
Csak hogy tudjam hogy mit kell kicseréljek rajta, a segédvázat már meghegesztetem.
Meg Laci azt mondta nekem hogy alapméretű a henger meg dugót cserélt benne.
Én csak a vázakat néztem, mert nekem csak az kellet szoval nem mentem vele. kopott mind2 gumid de nagyon, és ha jol emlékszem, akkor a lánckerekek is oda vannak, valamint karcosak az idomok, himbákat is nézd csak meg. Nem nagyon nézegetem én a fullosabb vázat hoztam el.
Nekem tetszik a geped, nagyon szivesen esnek vele jo sokat. Viszont mielott elindulnek beleneznek a blokkba, mondjuk valtoig lebontva. A tobbit meg megmondjuk, ha kiprobaltuk. Azt hiszem kijelenthetem, hogy en vagyok a hivatalos tesztpilotaja a kis csapatunknak, de hasznalhatjuk a potyautas kifejezest is
Olasz importnak tűnik, a gumijai alapján ronggyá aszfaltozta valami hülyegyerek, ami előzménye egy finom dugóragasztásnak, ugye, nyélgázon a műúton....
jó van hát neke mindegy de még a gagggyer namura meg mitaka meg ilyen dugókon is van gyári olajzófurat.na de nekem azt mindegy ki mit tesz bele.szolgáljon sokáig és legyen frankó:)
Mivel az én vázamért 15K-val kellet többet fizetnem mint a tiédért ezért az nem is nagyon nézegetem. Az adatlapomon van pár kép.
Meg Laci azt mondta nekem hogy alapméretű a henger meg dugót cserélt benne.
Vegyél rá láncszettet meg gumikat.
Ti csak régebben benne vagytok ebben a témában, én csak tapogatózók.