na azért ennyire nem megy még
ez csak véletlen volt,nem is tudtam hogy direkt is lehet ilyet csinálni,finoman visszavettem a gázt és igy nem lett baj.
remélem belejövök!
szeretem az egykerekes leérkezést mert nagyon ki kell élezni.
adrenalin bomba mert kissé életveszélyes,
de ha megy nagyon jó
gyakorold és nagyon állat lesz, de a fékena lábad!
jo a pálya tetszik, érdekesek az ugratók ha mész azért örülten ne huzd neki mert sik terepre csapodsz be és gondjaid lehetnek.
az ilyen kialakitáshoz ( versenytemponál ) nagy rutin kell.
kis gázzal is igen élvezetes lesz.
ha tul gyorsan mész ugy fognak a csontjaid kinézni mint az enyémek.
---------
ez tényleg igy van ahogy írod,akár egy szakkönyvben
mult héten Bugyin teszteltem az egykerekezős ugratós mutatványt,nem ajánlom senkinek,nem sok kellett hogy ne essek át a holtponton,de jó kis adrenalin volt
Hát néhány szösszenet az ugratásról.
nehéz elmondani, leginkább élöbe lehet magmutzatni..... én nagyonn szeretem és talán mondhatni hogy elég mjól is megy.
ezek csak az én meglátásaim és leszögezemm hogy nemmvagyok oktató, és amit leirok nem szentirás, és biztos támadható ( és fogják is : )
1. fontos a testhelyzet, én álva szeretem ezt ajánlom neked is.
tudni kell hogy az elrugaszkodás pillanatában amikor a hátsó kereked van már csak a földön akkor adja le a géped a legnagyobb eröt.
az sem árt ha elötte ugy berúgozól, hogy pont akkor rugjon el a gép mikor már csak a hátsókerék éri a földet.
2. gáz... fontos hogy húzd!
a pörgö kerék és a forgo alkatrészek olyan mint az giroszkop egyensúlyban tart közben segged hátul kinyujtott testhelyzet .
de ha sok gázt adsz kidob a motor. ez nagyon fontos!
akkor ugratsz "csöröst " ha megijedsz a szitutól és leveszed a gázt az utolsó pillanatban, söt ha ilyenkor befékezel tuti intenziven ébredsz.
ha mégis sok gázt adnál és ugyérzed hogy egykerekes érkezés lesz akkor kicsit fékezd a hátsókereket, ami a tehetetlenségénél fogva elörre billent a gépdet.
ez is nehéz meccs mert ha eltulzod orra esel.
a fent hirtelen leirt technikák, nem jönnek maguktól nagyon nehezek de ha mennek ütni fogod a 15-20 métert minden gond nélkül. az lesz a határod amit a pálya bir.
elösször kitolt seggel 2-3 métereket ugrass, ne köröket menj hanem egy egy szitura álj rá és gyakorold be.
aztán ha megy kezd el kirugoztatni a motort, a lényeg hogy egyszerre rugaszkodjatok el a földröl.
igy kutyafuttában ennyi de mégegyszer leszögezem nemm vagyok tanár ( viszont több mint tiz éve a kedvenc idötöltésem a levegöbe siklani ), és nem biztos hogy jól fogalmaztam de a lényegét le tudod szürni.
akkor írjatok nekem, elpostáztatom azt is az enyémmel, így olcsóbb nekem is, neked is.
99 cr125
95 cr250
de vannak más bontott alkatrészek is. kb vasárnapig tudok várni.
Szia kennex! Korulbelul mar tudjuk milyen a palya. Van benne egy-ket nagyon jo ugrato, es a talaja is eleg jonak nez ki, raadasul sokkal jobban motorozhato, mint a bugyi palya. Nem voltam sok palyan (2), de eddig ez van a legjobban karbantartva. Ha ide kijarsz hetente parszor, akkor hamar ra fogsz erezni az izere
Tetszik a pálya ezek a levágott ugratok a kedvenceim. Ligeten van egy ilyen asztal az tetszik benne, hogy relatív nagynak tűnt rajta az ugrás, már kis sebesség mellet is köszönhetően a szintkülönbségnek.
ez csak véletlen volt,nem is tudtam hogy direkt is lehet ilyet csinálni,finoman visszavettem a gázt és igy nem lett baj.
remélem belejövök!
azthiszem ezzel elmodtam mindent
adrenalin bomba mert kissé életveszélyes,
de ha megy nagyon jó
gyakorold és nagyon állat lesz, de a fékena lábad!
de komolyan.
jo a pálya tetszik, érdekesek az ugratók ha mész azért örülten ne huzd neki mert sik terepre csapodsz be és gondjaid lehetnek.
az ilyen kialakitáshoz ( versenytemponál ) nagy rutin kell.
kis gázzal is igen élvezetes lesz.
ha tul gyorsan mész ugy fognak a csontjaid kinézni mint az enyémek.
---------
tavasszal megnézem tetszik biztos jo lesz
mult héten Bugyin teszteltem az egykerekezős ugratós mutatványt,nem ajánlom senkinek,nem sok kellett hogy ne essek át a holtponton,de jó kis adrenalin volt
Hát néhány szösszenet az ugratásról.
nehéz elmondani, leginkább élöbe lehet magmutzatni..... én nagyonn szeretem és talán mondhatni hogy elég mjól is megy.
ezek csak az én meglátásaim és leszögezemm hogy nemmvagyok oktató, és amit leirok nem szentirás, és biztos támadható ( és fogják is : )
1. fontos a testhelyzet, én álva szeretem ezt ajánlom neked is.
tudni kell hogy az elrugaszkodás pillanatában amikor a hátsó kereked van már csak a földön akkor adja le a géped a legnagyobb eröt.
az sem árt ha elötte ugy berúgozól, hogy pont akkor rugjon el a gép mikor már csak a hátsókerék éri a földet.
2. gáz... fontos hogy húzd!
a pörgö kerék és a forgo alkatrészek olyan mint az giroszkop egyensúlyban tart közben segged hátul kinyujtott testhelyzet .
de ha sok gázt adsz kidob a motor. ez nagyon fontos!
akkor ugratsz "csöröst " ha megijedsz a szitutól és leveszed a gázt az utolsó pillanatban, söt ha ilyenkor befékezel tuti intenziven ébredsz.
ha mégis sok gázt adnál és ugyérzed hogy egykerekes érkezés lesz akkor kicsit fékezd a hátsókereket, ami a tehetetlenségénél fogva elörre billent a gépdet.
ez is nehéz meccs mert ha eltulzod orra esel.
a fent hirtelen leirt technikák, nem jönnek maguktól nagyon nehezek de ha mennek ütni fogod a 15-20 métert minden gond nélkül. az lesz a határod amit a pálya bir.
elösször kitolt seggel 2-3 métereket ugrass, ne köröket menj hanem egy egy szitura álj rá és gyakorold be.
aztán ha megy kezd el kirugoztatni a motort, a lényeg hogy egyszerre rugaszkodjatok el a földröl.
igy kutyafuttában ennyi de mégegyszer leszögezem nemm vagyok tanár ( viszont több mint tiz éve a kedvenc idötöltésem a levegöbe siklani ), és nem biztos hogy jól fogalmaztam de a lényegét le tudod szürni.
valaki mondana nekem pár szót a cr-ekről 250-esről mert nagyon vacilálok rm, cr, yz ájájj
nemrég ebay-ről rendeltem cuccokat, ha valakinek kell alaktrész innen:
http://stores.ebay.com/mcpartm...
akkor írjatok nekem, elpostáztatom azt is az enyémmel, így olcsóbb nekem is, neked is.
99 cr125
95 cr250
de vannak más bontott alkatrészek is. kb vasárnapig tudok várni.