Az alu vázas dologban van valami, ugyanis a dupla híd váz nagyon merev, és az cross motoroknál elvileg ez túl jó tulajdonság. De a Honda megcsinálta, és hát ezek szerint mégis bevált, mert még mindig nem tértek vissza a hagyományos vázra.
igazad van bár szerintem a yamaha egy kicsit gyengébb, a kawát meg mindig szereltem.
a honda jo, nagyon jo
elég sok félével mentem de nekem az acélvázas a nyerö. ( nekem az alu váz nagyon szilárd, tul kemény és nem \"él\" velem hanem ugymond rajta ülök )
nagyon szivosak, és akkoriban hosszutávra gondolkodtak az alkatrészek minösége kiválló, ja és csak kétütem, egyszerü és othon lehet szerelni.
Az őszes japán cross motor jó gép persze a Honda jobb. Egyik cég sem engedheti meg, hogy sz@rt csináljon. Ha karban van tartva akkor mennek, ha nincsenek, akkor mindegyik széthullik.
Persze az valamit elárul, hogy a Crusty-s videókban főleg a régiekben piroslanak a motorok a sivatagban:)
Persze!bármit bármivel csak egy képre sikerültek..
az árak:hűtő..5E,telóvédő:1800,rajtszám:3000,els.sá
rv:2800,oldalpanel1db(jó)1000 a másik ajándék :),kézvédő:4000,lámpák: megeggyezés szerint....
Srácok, a péntek zseniális volt. A taksonyi pálya alaposan kicseszett velem, az első fél kör alatt estem egy közepeset, és egy ordenáré nagyot, de miután rájöttünk, hogy az adott pályályánál van még szarabb is hátul, már lazábban ment.
Mottó: a "lassan megyek, mert félek, hogy esek" következménye az esés
Mellesleg Kakukk 125-ösével pokoli jó kört mentem, de kezdek összeszokni a 250-esemmel is.
Mindenem fáj, de KURVA JÓ volt ez a nap
...amúgy mellettünk (rövid időre mögöttünk, aztán hirtelen előttünk) tesztelte a 2009-es KTM-et az osztrák MX bajnok Piliph Ringhofer, aki halál jó arc, kicsi, de baszott gyors...Mellesleg elég tűrhető kiejtéssel sorolta Borkát, Szvobodát és Déczit...
Köszi Kakukk, Matyi
Hát kivenni egyszerűen kiütöd a blokk félből, vissza (de szerintem újat kéne rakni mert nem olyan nagy tétel) meg úgy tudod hogy a csapágyat berakod a hűtőbe, a blokk felet meg gázégővel jól felmelegíted. Utána bele rakod és kész. Ha kell egy kicsit megütögetheted de csak ésszel. Jah és a szimeringet csak akkor rakod vissza amikor minden lehűlt.
Halihó! Szeretnék kérni segítséget egy nálam rutinosabb "szerelőtől"!
Érdekelne hogy lehető legkönnyebben hogyan tudom kivenni és visszarakni a főtengely csapágyakat prés(az nincs)l és mindenféle egyéb kalapálás kókányolás nélkül?
nekem is volt 500 as de nem birtam vele.
én 250 párti vagyok
és honda,.. bár eddig ezzel mentem a legkevesebbet 2-2,5 évet
de mindegy hány ccm
"cr über alles"
habos a hűtő folyadék ( mint mikor a colát felrázod és utána megnyitod a kupakot és felhabzik ) ?