Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, ha a Hondánál a valódi árakra vagyok kíváncsi, akkor a ceglédi TS-Integrált hívom fel, mert nagyon jó arcok, szinte baráti a viszony.
Hmm.
És milyen típusú legyen, meg hol lehet beszerezni?
Pár napja voltam bent a szervizben kémkedni egy kicsit. 40 fölött mondták nekem a dugót gyűrűvel, míg a Prox.ot Jóval 40 alatt. A célom az volt az előbbi írásommal, hogy rávilágítsak arra, hogy a szervizben is a Prox-ot támogatják, ajánlják.
találtam egy jó képet, na EZZEL a gumival is úgy ment (a besütött, gyűrűtörött dugóval) a vasam, mint egy könyörtelen kapálógép...

A Mitas tök jó gumi. Nem kell egyből Bridgestone.
Mitast nyugodt szívvel.
Ez egy urban legend, ugyanis a gyári 125-ös Honda dugó 16ezer, a gyűrűvel, csapszeggel 22ezer. Pont mint a Prox diszkont ára, minő meglepetés.
Ezt is megkérdeztem anno, még a 125-ösömhöz.
ez változó,1nap és 3hét között bármi lehet (személyes tapasztalat)
Miért van az, hogyha elmégy a Honda szervizbe és ott azt mondják van gyári X forintért és ha az drága, akkor Prox-ot kínálnak?
Milyen gumit tudtok ajánlani egy kezdőnek, akinek egy 125 CRje van?
értem,köszönöm!
azt se tudom nekem milyen áttételem van:D
majd megnézem.a hátsó lengővillámmal is kéne valamit kezdenem!
http://sportmotor.hu/motoros_v...
érdemes a hosszabikat,keme álltal emlitett nagyságút venni,némi teljesítményt lefog de nem kell vele soha foglalkozni
Köszi. Mennyi idő alatt csinálják meg?
Érdekesek ezek a japók. Mert ne felejtsd el, hogy a dugószettet 7,5 óránként cserélni kell(ene), a hengert meg 50 óránként. És akkor bizony nem kell a furat.
A japók olyan érdekesek ugyanis, hogy a versenyre szánt motorjaikat nem a spórolós "megy, amíg szét nem hajtom" mentalitású, MÉG ÉRDEKESEBB magyaroknak találták ki.
Hali,majd megnézem, soroksár grassalkovich ut 200 as számok környékén van páros oldalon,de csak minta után csinálnak
gyári beszálító azt a furatot meg lefelejti?:Dérdekesek eze k a japok:D
Számold meg a jelenlegit és ugyan annyit
én 120-ast vettem, abból ki kellett venni 4 szemet, de ez marhára attól függ, mekkora az első és a hátsó lánckerék. Nekem 13/50.
Helló Mateosz!

Tudnál címet adni, ahonnan be szoktad szerezni a hengerfej tömítést?
köszönöm,hány szemeset célszerű vennem?
te milyen dugót vennél cr 250 be?
ezt csak megerősíteni tudom, próbáltam erősített AFAM-ot, DID-et, kalap túrók.
Ez az X-gyűrűs AFAM tényleg nagyon bejött.
Igen. Pontosan jól hallottad. A perselyes hengernek rosszabb a hőátadása mint a NiCaSilosnak.
De erőben szerintem majdnem ugyanolyan szinten vannak.
De létezik az Al-Finos technológia ahol a hüvelynek a külső része is úgy van kialakítva mintha bordák lennének rajta, és ezt vonják be ónnal és erre öntik rá az alumínium hengert. (Pl.: MZ típusú motorkerékpárok)
Ennek nem olyan jó a hővezetése mint a NiCaSilosnak de jobb mint a hüvelyes.
Hátrány hogy nem cserélhető a hüvely.