Én meg azt veszek. Igaz, megokosítjuk kicsit.
Tudom, hogy most a vösszner meg a vájszeko a divat, és minden más fos, igaz, a Prox a gyári beszállítója a Hondának
De az én szintemen jó lesz a kilyukasztott PROX.
Én is hallottam ezt azt, pl. hogy 5% erőveszteséget okoz, meg efféle mérhetetlen és igazolhatatlan városi legendákat, de szakemberek szerint (pláne az én hobbi szintemen) kiválóan el fogok vele motorozni évekig, ami amúgy is csak elvi kérdés, mert mx. fél év, és megrendelem a gyári NiCaSilost
Hali én olyat hallottam a perselyzésről h rosszabb a hőátadása a henger és a persely illesztés miatt , mint a nicasilnak ami közvetlen kontaktusban van a henger alu anyagával. lehet h nincs jelentősége vagy hülyeség.
150ezer a 125-ös gyári henger, 180 körül van a 250, megkérdeztem.
Majd teszek fel képet a hengeről.
Ha már szét lesz szedve a gép ennyire, hát szétbontom, és minden csapágy, szimmering cserélve lesz. Megrendeltem a tömítésszettet.
...mellesleg az a pici furat (vagy kettő) a dugattyún a kipuff gátjánál sokat segít, hogy ne kopjon le a gátról a bevonat. Ha nincs a dugón, mint ahogy nekem se lesz a PROX-on, fúrni kell rá.
Cső én most küldöm angliába 200 euóból bőven megál! és az legalább tutira frankó lesz!Nekem nemtörött semmi mégis a b-s dugó után nicasil lenyalta a gyűrű a kipufogó gátnál
tanulópénz nem engedné meg
most egy láncszettért könyörgöm,ti milyet ajánlanátok?
ami elérhető árban is és tartós?
Tudom, hogy most a vösszner meg a vájszeko a divat, és minden más fos, igaz, a Prox a gyári beszállítója a Hondának
De az én szintemen jó lesz a kilyukasztott PROX.
Majd teszek fel képet a hengeről.
Ha már szét lesz szedve a gép ennyire, hát szétbontom, és minden csapágy, szimmering cserélve lesz. Megrendeltem a tömítésszettet.
Megéri?
miért nem oldottad meg persellyel?
Ár:8000Ft.
addigra valszeg en mar alszom de persze majd felkelek, ha irsz