én ezt nem birom tovább!megyek is innen a világ végire! már csak annyi kell hogy megszáradjon a rezóm,fel a hütő,tank,ülés és már lehet is cibálni a drótszamarat!de most gyepes vagyok ahhoz hogy itt ücsörögjek!jók legyetek!
Valami elyesmit éreztem én is hallod!Igen,az elöző tulaj müve!Pinkmotors-os telefonálás már megtörtén! Csak arra várnak a lyányok,hogy mikor megyek arra felé
Jó reggelt! El!Csak annyit várj mig felengednek a fagyok,azt veressük!Én benne vagyok!"Itt borzasztó falván" Ilyen lett a sugattyú backi!Hál'istennek a henger oké maradt!
jó megyen az így is! de minden esetre keress egy jó nagy kalapácsot és suhancs annak a mancsára aki ez ilyen gumiános ganéval rakta össze!baszná meg egy talicska majom az ilyeneket! 7-800ft egy kibaszott hengerfej tömités,ha meg görbe akkor le kell síkolni!bezzeg egy doboz cigarettára nem sok 500ft a büdös kurva életbe bele!
saaanyiiiiiiiii!há mi van veled?eladtad a kinai 4T-t?hallom vetté egy fasza japo gépet?ha jó idő lesz leruccanunk pilisborzasztóra és motorozunk egy jót!mit szólsz?
Hali!Ma szétkaotam a gépet,és láss csodát egy mérettel rövidebb gyertya volt benne! Az egy dolog hogy a hőérték nem stimmoll.A hengerfejben volt a robbanás.Itt egy kép miután leszedtem a hengert is,rákelett jönnöm,hogy ennek a motornak volt egy kis gyürü törése is valaha.Kérdés,melly dugattyú az amit ajánlotok?Gagyit neee!
Szasztok! Nincs köztetek olyan aki tudja, hogy milyen a Kecskeméti cross pálya talaja, vagy hogyan lehet azt használi,kit kell keresni, vagy hogy működik?
...csak el ne felejtsd úgy használni, ahogy rá van írva! Tökéletesen zsír és pormentes felületre! A legtöbben ott kúrják el az ilyen ragasztós-tömítős mutatványokat, hogy a felületet nem készítik elő tökéletesen, utána meg fikázzák az anyagot, hogy micsoda szar. Rengeteg jó és tartós minőségű szutymák van már, csak hát az előkészítés "babaramunka"
95 -ös cr -re fel lehet rakni bármilyen évjáratú rajtszámlapot vagy csak a 95-ét. Felfogatásban eltérnek egyáltalán? Ugyan olyan módon kell felrakni ( a gumi pántokkal a tellóra ) mint a lámpás fejidomot?
majd csinálok képet a lábtartóról és felteszem.az ilyen ladarált váltóknál az szokott lenni hogy széthuzzák a blokkot és nincsenek tisztába hogy melyik félbe marad a váltó ( menet irány szerinti jobb oldal,ha oldalára fektetik csak a bal oldalát kell lehúzni és minden a helyén marad) szóval a lényege hogy amikor szanaszét hullik a válto és az utolsó fogaskerék is elgurul akkor jön a kigyurt köműves és a simsont is összeraktam cimű fejezet után elfelejti kihézagolni a váltót.volt már a kezembe nem egy olyan amiben rossz helyen voltak az alátétek,ez a többség,de volt olyan is amiben 1-2 fogaskerék fordítva volt.ilyenkor nem csak egy fokozat kerül kapcsolatba hanem 1 üzembiztosan és még 1-2 néha összeakad.ilyenkor a gyengébb veszit alapon törnek le a fogak.olyantól is törhet ha nem oda való dolog be esik a fogak közé,de niko esestében sztem szerelési hiba volt.az összes csapágy lötyög a házában stb.
ha rám hallgatsz x gyűrűs afam lánc 13900.ért februártól novemberig majd minden vasárnap pályán voltam 2x látott lánc spajt,1x kellett feszíteni cr 250 en. kérdezd meg kemét ő mennyit bajlódott vele!
köszi a fel ajánlást,de most nincs komoly meló az auton,a motor is lassan elkészül.az ilyen váltókkal mert szeretek egyedül bibelődni mert ha elbaszok valamit akkor tudom hogy csak én lehetek hülye hozzá!
Visszaolvasok...