Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Visszaolvasok...
Szia
én ezt nem birom tovább!megyek is innen a világ végire! már csak annyi kell hogy megszáradjon a rezóm,fel a hütő,tank,ülés és már lehet is cibálni a drótszamarat!de most gyepes vagyok ahhoz hogy itt ücsörögjek!jók legyetek!
És?Vélemény ezekről a szekerekről?Pozitiv?Negativ?
nekem is volt ilyen yz-m mintneked
Valami elyesmit éreztem én is hallod!Igen,az elöző tulaj müve!Pinkmotors-os telefonálás már megtörtén! Csak arra várnak a lyányok,hogy mikor megyek arra felé
Hali
Látom neked is szemetszúrt..
Jó reggelt! El!Csak annyit várj mig felengednek a fagyok,azt veressük!Én benne vagyok!"Itt borzasztó falván" Ilyen lett a sugattyú backi!Hál'istennek a henger oké maradt!
hengerfej tömítést kéne használni...nem 2 kiló loctite-ot
eltömődnek a jarátok,aztán szorul is a dugó
eelőző tulaj műve?
jó megyen az így is! de minden esetre keress egy jó nagy kalapácsot és suhancs annak a mancsára aki ez ilyen gumiános ganéval rakta össze!baszná meg egy talicska majom az ilyeneket! 7-800ft egy kibaszott hengerfej tömités,ha meg görbe akkor le kell síkolni!bezzeg egy doboz cigarettára nem sok 500ft a büdös kurva életbe bele!
te raktad össze a motort ezzel az undormánnyal?
ha igen...gratula
saaanyiiiiiiiii!há mi van veled?eladtad a kinai 4T-t?hallom vetté egy fasza japo gépet?ha jó idő lesz leruccanunk pilisborzasztóra és motorozunk egy jót!mit szólsz?
Hali!Ma szétkaotam a gépet,és láss csodát egy mérettel rövidebb gyertya volt benne! Az egy dolog hogy a hőérték nem stimmoll.A hengerfejben volt a robbanás.Itt egy kép miután leszedtem a hengert is,rákelett jönnöm,hogy ennek a motornak volt egy kis gyürü törése is valaha.Kérdés,melly dugattyú az amit ajánlotok?Gagyit neee!
Köszi a segitséget
akkor kellene a CRes Haynes könyv. Nekem egy 1000 megér.
Hogy oldanánk meg?
Szasztok! Nincs köztetek olyan aki tudja, hogy milyen a Kecskeméti cross pálya talaja, vagy hogyan lehet azt használi,kit kell keresni, vagy hogy működik?
vagyis szép
stép a gépezet, mostr néztem az adatlapodon
mennyire koptatta ki?
...csak el ne felejtsd úgy használni, ahogy rá van írva! Tökéletesen zsír és pormentes felületre! A legtöbben ott kúrják el az ilyen ragasztós-tömítős mutatványokat, hogy a felületet nem készítik elő tökéletesen, utána meg fikázzák az anyagot, hogy micsoda szar. Rengeteg jó és tartós minőségű szutymák van már, csak hát az előkészítés "babaramunka"
H.E.L.P.

95 -ös cr -re fel lehet rakni bármilyen évjáratú rajtszámlapot vagy csak a 95-ét. Felfogatásban eltérnek egyáltalán? Ugyan olyan módon kell felrakni ( a gumi pántokkal a tellóra ) mint a lámpás fejidomot?
még mindig várok a képekre
majd csinálok képet a lábtartóról és felteszem.az ilyen ladarált váltóknál az szokott lenni hogy széthuzzák a blokkot és nincsenek tisztába hogy melyik félbe marad a váltó ( menet irány szerinti jobb oldal,ha oldalára fektetik csak a bal oldalát kell lehúzni és minden a helyén marad) szóval a lényege hogy amikor szanaszét hullik a válto és az utolsó fogaskerék is elgurul akkor jön a kigyurt köműves és a simsont is összeraktam cimű fejezet után elfelejti kihézagolni a váltót.volt már a kezembe nem egy olyan amiben rossz helyen voltak az alátétek,ez a többség,de volt olyan is amiben 1-2 fogaskerék fordítva volt.ilyenkor nem csak egy fokozat kerül kapcsolatba hanem 1 üzembiztosan és még 1-2 néha összeakad.ilyenkor a gyengébb veszit alapon törnek le a fogak.olyantól is törhet ha nem oda való dolog be esik a fogak közé,de niko esestében sztem szerelési hiba volt.az összes csapágy lötyög a házában stb.
ha rám hallgatsz x gyűrűs afam lánc 13900.ért februártól novemberig majd minden vasárnap pályán voltam 2x látott lánc spajt,1x kellett feszíteni cr 250 en. kérdezd meg kemét ő mennyit bajlódott vele!
köszi a fel ajánlást,de most nincs komoly meló az auton,a motor is lassan elkészül.az ilyen váltókkal mert szeretek egyedül bibelődni mert ha elbaszok valamit akkor tudom hogy csak én lehetek hülye hozzá!