Lehet , de tudod mekkora veszélyben van a szemem amikor esik az eső? Az összes esernyő merevítő vége pont a szemmagasságomban van. Milyen hülyén néznék ki napszemüvegben, akkor amikor esik? Vagy vegyek fel búvár szemcsit?
de mért lényeges hogy leérjen a lábad?ha elmész motorozni csak 2x kell letenni.indulásnál és megállásnál.én még sosem figyeltem meg hogy leér e a lábam.
Azért egy kicsit irigylem a csávót, hogy egyenes háttal, mintha a földön állna, úgy áll a motoron. Ha én felállok és kinyújtom a lábam, akkor igencsak előre kell hajoljak, hogy elérjem a kormányt
Én kicseréltem a hátsó futóműben azt 3 szög alakú agyontügörgözött asszem abszorbert, és vagy 5-10, cm-el magasabb lett a motorom. A rugón vissza eresztettem jó sokat, így már le ér a lábam. Így lehet, vagy 15 cm, amit lemegy a motorom fara. Ja 186 cm vagyok
Van erre egyáltalán standard? Szerintem nincs. Hol mérve?
Max. annyit lehet tenni, hogy mindenki megméri, és készítünk belőle egy átlagot, vagy nem is tudom...
Olyat semmilyen manualban nem találsz, hogy pl. táblázat, ha a lovas 72-74-76 stb. kilós, akkor a beülés 4,5-5-5,5 cm lehet...
Hali! Srácok terhelten /ráülök a motorra/ mennyit mozdulhat a motor fara lefelé, tehát mi a jó érték? 6-8cm-t mondanak akkor nekem a 6cm jó? Előre is köszi a segitséget!
9 évből 7 évet állt
1. akkorát estek vele, mint ide a Blood Mountain, és az illető megsértődött (,,ott rohadjon meg ez a szar, ahol van, én fel nem ülök rá" -lásd: az ex-125-ösöm volt tulaja)?
2. valami kis bizbasz meghibásodott, aminek a beszerzése eltartott 4-5-7 évet?
találtam a kocsiba izgi papírokat,bünügyi osztály előzeses stb,ezzel az emberrel születésekkor basztak ki elöször.hogy lehet valakinek planicska-altdorffer ferenc nevet adni?
Kicsit godolkoztam ezen a hüvely cserén és oda jutottam, hogy miután beleteszik a betétet a hengerbe, utána munkálják pontos méretre a hüvely belsejét, tudomásom szerint. No ez a módszer ugyebár a nicasilos hüvelynél kizárt. Maradna az a lehetőség, hogy olyan pontosan kéne megmunkálni a persely helyét, hogy berakás után ne, vagy csak akkora alakváltozáson menjen át, ami 1 század milliméteren belül van, és ráadásul ne mozduljon ki a helyéről, sőt a hőátadás miatt ne is legyen hézag. Ehhez szerintem olyan gépműhely kell, ahol nem csak hallottak a század milliméterről, hanem azon belül tudnak dolgozni. Persze nem csiszoló papírral utána igazít akcióval. A másik probléma amit már tapasztaltam, az az, hogy ilyen pontos méreteknél sokan nem veszik figyelembe a hőmérsékletet. Ismereteim szerint 20 C fokon kéne mérni. Ha a csillagok állása is jó és van ilyen gépműhely, és hozzá olyan ember is, aki igényes a munkájára, ráadásul ez mind egy helyen, akkor van rá esély hogy ne kelljen az új hüvely belsejéhez hozzányúlni.
De ezek csak az én morfondírozgatásaim. Biztos van más buktatója is a dolognak.
cca 70ezer Ft, de csak akkor vállalják el, ha náluk rendeled a dugószettet is bele. Ez a hüvelyezésre is vonatkozik, az 22e(hüvely) plusz 8ezer munkaköltség, plusz a dugószett.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Max. annyit lehet tenni, hogy mindenki megméri, és készítünk belőle egy átlagot, vagy nem is tudom...
Olyat semmilyen manualban nem találsz, hogy pl. táblázat, ha a lovas 72-74-76 stb. kilós, akkor a beülés 4,5-5-5,5 cm lehet...
1. akkorát estek vele, mint ide a Blood Mountain, és az illető megsértődött (,,ott rohadjon meg ez a szar, ahol van, én fel nem ülök rá" -lásd: az ex-125-ösöm volt tulaja)?
2. valami kis bizbasz meghibásodott, aminek a beszerzése eltartott 4-5-7 évet?
Kicsit godolkoztam ezen a hüvely cserén és oda jutottam, hogy miután beleteszik a betétet a hengerbe, utána munkálják pontos méretre a hüvely belsejét, tudomásom szerint. No ez a módszer ugyebár a nicasilos hüvelynél kizárt. Maradna az a lehetőség, hogy olyan pontosan kéne megmunkálni a persely helyét, hogy berakás után ne, vagy csak akkora alakváltozáson menjen át, ami 1 század milliméteren belül van, és ráadásul ne mozduljon ki a helyéről, sőt a hőátadás miatt ne is legyen hézag. Ehhez szerintem olyan gépműhely kell, ahol nem csak hallottak a század milliméterről, hanem azon belül tudnak dolgozni. Persze nem csiszoló papírral utána igazít akcióval. A másik probléma amit már tapasztaltam, az az, hogy ilyen pontos méreteknél sokan nem veszik figyelembe a hőmérsékletet. Ismereteim szerint 20 C fokon kéne mérni. Ha a csillagok állása is jó és van ilyen gépműhely, és hozzá olyan ember is, aki igényes a munkájára, ráadásul ez mind egy helyen, akkor van rá esély hogy ne kelljen az új hüvely belsejéhez hozzányúlni.
De ezek csak az én morfondírozgatásaim. Biztos van más buktatója is a dolognak.