Nem akarok okoskodni, de elmondom én hogyan szoktam csinálni ha gond van a potnak a vezetékezésével, mert már valaki esetleg belepiszkált.
Fogok 1 multimétert és megnézem, hogy a kocsinak a kasznija, össze van e rendesen kötve az aljzatnak a testével (3) Gyakori hiba sokszor korrodálódik, vagy szétcsúszik és akkor semmi nem megy rendesen! Szakadásmérésen ha nem sípol össze, vagy nem 001-2 őt mutat akkor nem jó az érintkezés.
Ha ez jó, akkor lámpa fel. Multiméter feszmérésre 5ős és 7es-en a 3mashoz képest 12V körül kell lenni.
Ha ez ok akkor jobra index balra indexen is megmérem a feszt. 1 és 4
Aztán féklámpa 6
Ha mindenhol megvan a fesz akkor jöhet a pót. Ha nincs akkor kár nekiállni (ha csak a 7 vagy 5 hiányzik mehetsz tovább)
A lámpáknál széthúzod az összes sarut.
Megkeresed a testet , és bekötöd minkét foncsorra és a rendszámtartora.
Aztán lámpa be megkeresed melyiken van fesz (Sokszor az 5ősre kötik a bal és jobb oldali lámpát is, jó is az úgy nem kell piszkálni, csak rá kell dugni a megfelelő égőkre és a rendszámtáblára)
Utána indexeket 1enként megkeresed és rádugod
Maradék pedig a féklámpa lesz ha 2 marad akkor külön elhozták a bal oldali helyzetjelzőt, ha igy van akkor csak szigszalagozd le és kész a pot, és mindennek működnie is kell.
ezeket én is megtaláltam már.
mindenképpen újravezetékelem, az már félig megvan, csak erős a gyanúm, hogy az autóm sincs valahogy jól bekötve.
Mindegy, hagyjuk, mára elég volt a szakadó esőben a futó alatt feküdni. Holnap kölcsönfutóval megyünk krosszozni. Legalább kipróbálom, hogy egy garantáltan jó futóval jól működik-e.
Örülök, ügyes vagy.
Nos az alábbiak a tünetek, nekem nem sikerült ma 11-től 16 óráig rájönnöm, mi a baj:
-az autó bal hátsó lámpája beázott, a kábelkorbács végig nedves
-a vezetékek kibontása után házilag odakerül átkötések találhatók
-az autó vonóhorgán a dugalj zárlatos, nem tudni, hol
-az utánfutón, hogy lespóroljanak egy kábelt, a bal és jobb oldali jelzőfények egy testre voltak kötve
-az utánfutó lámpatestjei valamiért az utánfutó testjére vannak kötve, holott erre külön kábel megy a vonóhorog dugaljából
-a vezetékek színei véletlenül se egyeznek a dugaljnál és a lámpáknál
-külön-külön működik az index, a féklámpa és a helyzetjelző, de együtt összezárlatol
-fékezéskor, indexelés közben az autó tolatólámpái is kigyulladnak, ha rajta van a futó.
Ilyen egyszerű, várom a tanácsod, mit hova kössek.
túlzásba ne essünk nekem ez az első .Nekem a hajtókarcsapágy esett össze ,de már kedden meglett rendelve a cumo hozzá azt mondták jövö hétre kész jovolnamár
még nem rendeltem de ha akarsz először regisztrálni kell magad
meg ez találtam az oldalon:
SHIPPING COSTS
This is the list of our shipping costs per order amount. Each shipping cost is shown for orders up to that dollar amount, not including shipping. Remember, your order could require more shipping cost due the size of your order. You will be contacted before the order has been processed if you order requires more shipping costs.
# ORDERS UP TO THESE AMOUNTS------SHIPPING FOR THAT ORDER $99.99-------------------------------------------$9.86
Koszi szepen! Remelem sok virgacsot hoztam! Amugy ma szetbaszodott a motorom, megallt, aztan vihettem haza platon...
Par honapig nincs motorzas, ugyhogy en is a te sorsodra jutottam, de amig ment addig nagyon huztam
Ez így igaz! De én azt az egy tank=1-1.5 üzemóra arra értem hogy ha valaki úgy igazán megy egy crossmotorral PÁLYÁN igaz nem bírná egyhuzamban de egy tankkal másfél két órát motorozik! És alapjában kb 1 üó az 1óra 20-30perc nem?
Látom ez az üzemóra összezavarja a népet. Mindenki másképp számolja valaki Km-ben méri. Rég volt fizikaórám, de nem emlékszek olyanra, hogy az időt meglehetne adni térfogatban, vagy hosszban .
Fogok 1 multimétert és megnézem, hogy a kocsinak a kasznija, össze van e rendesen kötve az aljzatnak a testével (3) Gyakori hiba sokszor korrodálódik, vagy szétcsúszik és akkor semmi nem megy rendesen! Szakadásmérésen ha nem sípol össze, vagy nem 001-2 őt mutat akkor nem jó az érintkezés.
Ha ez jó, akkor lámpa fel. Multiméter feszmérésre 5ős és 7es-en a 3mashoz képest 12V körül kell lenni.
Ha ez ok akkor jobra index balra indexen is megmérem a feszt. 1 és 4
Aztán féklámpa 6
Ha mindenhol megvan a fesz akkor jöhet a pót. Ha nincs akkor kár nekiállni (ha csak a 7 vagy 5 hiányzik mehetsz tovább)
A lámpáknál széthúzod az összes sarut.
Megkeresed a testet , és bekötöd minkét foncsorra és a rendszámtartora.
Aztán lámpa be megkeresed melyiken van fesz (Sokszor az 5ősre kötik a bal és jobb oldali lámpát is, jó is az úgy nem kell piszkálni, csak rá kell dugni a megfelelő égőkre és a rendszámtáblára)
Utána indexeket 1enként megkeresed és rádugod
Maradék pedig a féklámpa lesz ha 2 marad akkor külön elhozták a bal oldali helyzetjelzőt, ha igy van akkor csak szigszalagozd le és kész a pot, és mindennek működnie is kell.