Nah joo mégse nézek ki feles nagyon szétvan ázva minden 1-motorokat nem kockáztatja
2-szar időbe kevesebb ember jön akár tesztelni akár nézni full neméri meg nekik SZERINTEM
Háátt nekem a legfrissebb az az, hogy elmarad a kedvezőtlen időjárás miatt.Lehet hogy kinézek a biztonság kedvéért.És ez , aki a Hondásoktól tudja igy azt nemtudod, hogy ő mikor hallotta?
A gát az egyik legsérülékenyebb része a nagy kipufogó nyílású motoroknak, ezért nem is ugyanabban az átmérőben van a belseje, mint a hengerfurat átmérő.
nem...hanem hogy 1 edzés alatt hány órát megyek a pályán,illetve egy versenynapon hány órát megy a motor..
nem a benzinből számoltam...mind1..lényeg hogy ha pörgetve van,verseny körülmények között,nem nagoyn megy el 60-70 nél többet
Azon keresztül keni a keverékbenzin a gáton a NiCaSil-t. Az a legszebb, hogy az IGAZI gyári dugókon rajta van ez a furat állítólag...bár én nem láttam még ilyet, mert csak öreg motorok voltak a kezemben
Hozzáteszem a hengeremben néhol még látni a gyári honolást! Csak az a gond hogy nem cseréltem dugót és ezért a nicasilt kikezdte egy kis helyen a kipufogó nyílásnál!
2-szar időbe kevesebb ember jön akár tesztelni akár nézni full neméri meg nekik SZERINTEM
csao
nem a benzinből számoltam...mind1..lényeg hogy ha pörgetve van,verseny körülmények között,nem nagoyn megy el 60-70 nél többet
kiszámoltam hogy kb mennyit megy a versenyeken a gép+ meg a hétvégi edzéseken..így jött ki a kb 70 ÜZEMóra
Ha legközelebb veszel dugót, olyat vegyél, amin a gátnál van egy picike furat. Vagy ha más nincs, fúrj egyet rá.
kb 60-70 órát mentem vele