az erösebb rugok miatt nehezebb behuzni, vagy vegyél bele gyári rugot, vagy egy bowdenes kuplung áttételt, az is segit rajta,,, vagy egy hidros kuplungot,,
Szia!
Köszi a tanácsokat.
Akivel csináltatom nagyon vágja.Nemrég csiszolta a szívó szelepeket,de már az alsó értéken vannak.
Igen nézte a vez. láncot,de a hajtókart nem.Azt csak tanácsolta hogy cseréljük,mert ezeknél nem érezni kottyanást de ha régi bár mikor elszálhat.Nem rég vettem és a volt tulaj nem mondta mikor volt cserélve.Szerintem csak az olajat cserélgette,mert még a szelephézagot sem állították utánna és ezért égett be nekem.
Egyébként nagyon jó gép,csak sokszor a beindítással van gondom.170 magas vagyok és laposon igencsak rúgni kell.
A vizet neked nem melegíti nagyon?
Azt tudom,hogy alapjáraton nem célszerű járatni,mert kicsi a hűtője.Remélem nyáron nem lesz gond vele.Igazából mi a haverokkal az erdőn motorozgatunk és kicsit tartok nehogy melegedjen.
Ehhez ertek szerencsere, mielott elkezdtem motorozni minden nap bringa volt, utcan, hegyen, erdoben, de miota elloptak sajna csak ien varosi bringam van. Erdekel a gep, de inkabb irok a mailcimedre, nem akarom itt a forumosokat ide nem illo temaval zavarni. Vagy ha msn-re egyszerubb akkor oda.
hello
nem tudnáto segíteni.olyan gondom van hogy a cr emen elég kemény a kuplung:(lett cserélve bóvden meg ilyenek csak hát attól sem puhult meg.igaz új rugók is kerültek bele amik erősebbek az eredetinél.
köszi előre is
a bicót én magam raktam össze,és igen ez egy dirt bicó, A váz egy author a-gang [ej:em] , a teló egy rock shox pike 80-140mm-ig állitható kézzel (átütös), sun rims double track felnik 26 os, fekete DT küllők , elöl hátul átütös novatech agyakkal, hajtókar: Truvativ hussefelt, pedál kona, láncvezető truvativ, kormány , kormányfej: truvativ holzfeller,
fékek: avid bb7esek, elölhátul 185 ös tárcsákkal. (!hátra kell egy adapter!) avid bowdenházak, shimano sora váltó 7 sebességes. avid fékkarok , continental gumik. mivan még?:S nem tom mennyire értesz hozzá.. nem egy gány bicó, csupa minőségi cucc ...
Nekem nyar elejen loptak el, kona shred volt, lehet elkerem toled karacsonyra Ez dirtjumper gep ugye? Irj rola egy kicsit pls, pl vazat nem is ismerem.
Ha valoban ilyen egyszeru, mint ahogy irod - akar kezdoknek is - akkor jovoheten ramegyek es lebontom, aztan megnezem a csapagyakat meg adok neki zsirt. zsiiir ehehe
Koszi. Mivel meg nem szedtem szet, es nem is lattam szetszedve, majd ovatosan nekiallok, csak aztan el ne rontsak vmit, vagy rosszul ne rakjam ossze. Zsirt meg megprobalok szerezni. Jovo7 vegeig ugysem motorozom, szoval addig biztonsagban van. Vmi nyikorog is hatul, lehet nagyon ramentem a gozborotvaval ?
semmi extra tanács nem kell, kiveszed a hátso kereket, és viszonylag egyszerűen le tudod bontani a himba rendszert és a lengövillát, ami szar azt kicseréled, összerakáskor bezsirozod mint egy állat, én grafitos zsirt használok,
fontos ha sterimobbal mosod a motort a himba rendszert sosem szabad közvetlen közelröl veretni, mert belenyomod a nagynyomásu vizet a zsir meg kijön, és szárazon igen hamar tönkre megy!
Haver felhívta a Mesterszállásiak, az YZ-hez alkatrészér, úgy néz ki, hogy van nekik valami de nagyon úgy néz ki hogy szarnak az egészre 3nap alatt nem tudták megnézni hogy stimmelnek-e a méretek. Mindjárt rákérdeztünk a CR aluvázra, de már eladta őket 100e körül .
Nem vicc, de ugy latom szereztem nalad egy rossz pontot. Kb mindent szereltem a motoron, most kezdtem el csak crossozni, de a futomuhoz, meg fekekhez meg nem nyultam es nem is ertek. Szoval vegyel egy nagy levegot es nezd el nekem
Ha van kedved akkor adhatsz jo tanacsokat ezekkel kapcsolatban
akkor európaiakat szereted? mer összes japánnak kb ugyanaz a felépítése. én pl most cseréltem a kiegyenlítőtengelybe csapágyat mer zörgött, meg 1x megszívtam a szelepekkel, rosszul volt becsiszolva a fészek és szétverte a tányért. amúgy nekem bejön a crf, bár igazad van akad rajta pár hülye megoldás, de türelmes vagyok volt ktm-em 525sx na annak a féke állása nagyon tetszett, úgy benne maradt a nyomban mintha madzagon húztak volna, féke fogós brembo, telók kicsit kemények.
Eladtam már a szettet, és a motort is. 1 évig árultam, mire vki nagy nehezen elvitte 170-ért mart aggyal, gyári NG tárcsával, átalakítóval . Egyébként én is cseréltem hajtókart szelepcserénél. 1 éves volt az SM, gyári gumi nem kopott le még róla mikor szétszállhatott, bár nem volt túlzottan kímélve. Azóta no CRF. Nem tetszenek a műszaki megoldásai sem, nem tudod 100 %-ig felújítani. Pl. Főtengelycsapágy futógyűrű és vezlánckerék. vagy 180-ért főtengely. Vicc az egész. Husqvarna SM szettem van 110-ért, faragjátok bele, nem reménytelen.
Egyébként Keme-é sem rossz 80-ért, bár azt egy normális motor már az első 2 m-en elindulásnál szétcsavarja. 125-be tökéletes. És arra is nyavalyognak a KISKANCsÓk. Persze gondolom a legtöbbje nagykerekű Babettával üti.
Köszi a tanácsokat.
Akivel csináltatom nagyon vágja.Nemrég csiszolta a szívó szelepeket,de már az alsó értéken vannak.
Igen nézte a vez. láncot,de a hajtókart nem.Azt csak tanácsolta hogy cseréljük,mert ezeknél nem érezni kottyanást de ha régi bár mikor elszálhat.Nem rég vettem és a volt tulaj nem mondta mikor volt cserélve.Szerintem csak az olajat cserélgette,mert még a szelephézagot sem állították utánna és ezért égett be nekem.
Egyébként nagyon jó gép,csak sokszor a beindítással van gondom.170 magas vagyok és laposon igencsak rúgni kell.
A vizet neked nem melegíti nagyon?
Azt tudom,hogy alapjáraton nem célszerű járatni,mert kicsi a hűtője.Remélem nyáron nem lesz gond vele.Igazából mi a haverokkal az erdőn motorozgatunk és kicsit tartok nehogy melegedjen.
Most el kell mennem , 8-9 között fent leszek msn-en, addig is vegyél fel: norbi_ftc_92@hotmail.com
nem tudnáto segíteni.olyan gondom van hogy a cr emen elég kemény a kuplung:(lett cserélve bóvden meg ilyenek csak hát attól sem puhult meg.igaz új rugók is kerültek bele amik erősebbek az eredetinél.
köszi előre is
fékek: avid bb7esek, elölhátul 185 ös tárcsákkal. (!hátra kell egy adapter!) avid bowdenházak, shimano sora váltó 7 sebességes. avid fékkarok , continental gumik. mivan még?:S nem tom mennyire értesz hozzá.. nem egy gány bicó, csupa minőségi cucc ...
De, eladó.
fontos ha sterimobbal mosod a motort a himba rendszert sosem szabad közvetlen közelröl veretni, mert belenyomod a nagynyomásu vizet a zsir meg kijön, és szárazon igen hamar tönkre megy!
Ha van kedved akkor adhatsz jo tanacsokat ezekkel kapcsolatban
Egyébként Keme-é sem rossz 80-ért, bár azt egy normális motor már az első 2 m-en elindulásnál szétcsavarja. 125-be tökéletes. És arra is nyavalyognak a KISKANCsÓk. Persze gondolom a legtöbbje nagykerekű Babettával üti.