Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 valami nemteccik a mociba az a kurva félüres minek crossba félüres áhh kuplung nélkül nemtom csomoszor bedobtam 2 sebesség közé főleg a vége felé a hondámon ott szépen bevette és azonlegalább nincs félüres (az fölösleges ha behuzom a kuplungot ugyis ellehet inditani akkor minek vegyem ki sebességből )ezenkivül jonagyon meg furcsa hogy közelse lehet annyira elforditani a kormányt mint a hondán ezt csak akkor vettem észre mikor visszaakartam állni a helyére
először mentem sx-f 250-el aztán végig 150sx-el mert ugygondoltam élvezni akarom a motorozást nem pedig félni meg pötyögni 2T-t ismerem csak kicsit erőseb mint az enyém szal ja bukot azt HJC-t ktmes dekorral szép non hnap v hnap után megyünk kicseréljük kisebre mert ez nonagy és holnapis megyek lehet hogy holnap többet megyek a 4T-vel majd meglátom inkább jol begyakorlok 150 essel és ha teccik nekik akkor még előfordulhat hogy támogatnak video holnapi naprol készül ma nemvolt senki aki felvegye ja meg készitek a sisakrol képet szal már ezér megérte
Ha nem divatra motorozol akkor rohadt mind1 hogy tárcsa vagy dob-e! Meg azért az xl 160kg pehely súlyával meg a "hatalmas" erejével hát az hát na! Inkább nézz egy Xr-t vagy egy TT azok könnyebbek meg erősebbek is! Bár az önindítót hanyagolhatod ! De Cr az bikább gép csak győzzed tankolni! de 1000* tutibb!
Nah végre valami jó
mien gépekket volt szerencséd kipróbálni?valami beszámolót írhatnál
mien bukót nyertél?
tyűűha lehet összejön az életem csak 1 baj van narancsba vtam am tesztnapon kurvajovolt nyertem 1 sisakot és lehet h támogatnának 3 köröket lehetett menni engem 5 után intettekki nomeg johawerja a vezető apámnak ingyenmotort szerintem elkell fogadni bármiis legyen az huuu holnapis meeek nagyon jooo 4T? aztmeg megkéne szoknom nagyon de biztos joo először 2T reflexek visszarakodtam a sebességet mint 125-ösön megemelte az elejét de non fain volt
Ha 2 üteműt veszek azzal rosszabbul járok?
Ill. ha nem tárcsafékes hanem dobfékes az mennyire gáz?
Xl 600R terepen mondjuk meg egy CR 250.
Hááát azért szerintem egy 250-es többet benyel! Attól függ még hogy milyen 600-as! meg hogy hol használod?
Amúgy 2 ütemű és 4 ütemű között fogyasztás szempontjából nagy a differencia?
Vagy jó a 2 ütemű is, mivel nem eszik sokkal többet?
4 üteműben egy 600-as = 2 üteműben egy 250-es ?

Melyik ajánlottabb?
Ja meg kellene egy fékkar a hondámra.
Van valakinek eladó himbája YZ125-hőz 94esbe?
Jó motoroknak tartom a hondákat de a belinkelt cikk első pár sora azért picit túlzás szerintem ja mekkora injektor lehet a 450-en? 43?

http://www.tesztmotor.hu/hirek/2009-es-honda-crf-
ek.html
Hali nekem egy 1999-es van abba 650ml-er kell
háááát...akkor valami manualt kéne keríteni...vagy egy hasonló évjáratú cr tulajt
A régebbiekbe 750ml...
Na ez az amit nem találok.Mert a KX250-en ott van de a CR-en nem találom ezért kellene pontosan mennyi kell bele.
rá van írva a dekni fölé valahova
Sziasztok
Tudna valaki segíteni abba h egy 2003-as CR250R-be mennyi olaj kell?
Elöre is kösz!
balagecrf, gaborf

Köszönöm szépen a kimerítő válaszokat!

Ha valakinek lenne még hozzáfűzni valója, csak nyugodtan!
690000
3-ba kidobja a sebességet a motor 4-5be is csak ugy lehet betenni ha 2 alapjáraton megyek és felpakolom 4-5be,valakinek nincs valami ötlete mi lehet a baj? (KX 250)
Én még annyival egészíteném ki, hogy nézd meg a légszűrőt. Vedd le és ha a szűrő alatt tiszta por akkor azt nem nagyon pucolták, ami persze a blokknak sem tett jót. Egy ilyen erős motornál, még a 25ősnél sem fogod érezni, ha meg van kopva, főleg ha nem tudod mire is kell számítani. Nem tudom mivel motoroztál előtte, de egy kopott 25ős is erősnek tűnhet. A kopásra lehet következtetni a kompresszióból, és hogy milyen nehezen indul. Ez utóbbi nem feltétlenül a kopás hibája. A legjobb az ha viszel valakit aki jobban ismeri ezeket a gépeket, mert 1-2 apróságnak tűnő hiba is kemény pénzekbe kerülhet.
az 1 dolog h mit írtak le ha majd meglátod akkor derülnek ki a dolgok. hát alap h ha vmi gányolást látsz akkor mellőzd azt a motort. nézd meg a himbarendszer lógását(bakkra rakod a mocit és a hátsó kereket felfele húzgálod, ha nagyon kotyog akkor nem volt kímélve/cserélve mostanában) kerékcsapágyak, féktárcsák, betétek, lánckerekek, elsőteló nem ereszt-e kormánycsapágy, nézz a motorba hátulról h mennyire van eltekeredve a segédváz(hátsó sárhányó állásán észreveszed) úgyszintén hátulról látod h a hűtők mennyire deformálódhattak az esésektől, esetleg nem ereszt-e vhol, a kipuff és a blokk találkozásánál nem folyik e a fekete olaj és még sorolhatnám. meg kell nézni mind2 motort és ki kell próbálni!
Hát, igen ezen én is elgondolkodtam, mivel tényleg kezdő vagyok és olvastam máshol is, hogy 250-es elég power.
Csak ha már kidobok rá ennyi pénzt, akkor már a 250-es jobban megéri, vagy nem?
Főleg, hogy első hallásra úgy tűnik a Honda újítva lett, míg a Kawa-ra nem írtak semmit a kipufogón kívül. Persze lehet kímélve volt... ezért kérdezem azt is hogy, mire kell figyelni motor vásárlásnál.

Őszintén szólva nekem a Kawa is megfelel mert elég power az is, hiába 125cm.
Egyéb javaslat?
1. nos mennyit motoroztál eddig és hol szeretnél. igazából ez a legfontosabb kérdés, de ha kezdő vagy mindenképpen a 125ös a kezdő motor mer a 250es erős lesz és nem fox megtanulni vele értelmesen motorozni