Nem akarlak rábeszélni a 2T-re, de sztem az jobb erdőbe járni meg pályára esetleg kimenni. És ha javítani kell nincs se vezérmű tengely se semmi, szinte a dugót kell kicserélni időbe meg olajat önteni. A 4T-t kevesebbet kell csinálni, de ha beszarik akkor sztem nagyobb ráfordítás szükséges. De a 4T jobb ha utcán is akarsz menni.
Meg az hogy a DR350van egyszinten a KDX200al. És súlyba az nem mindegy.... szerintem
aha... na ez jó is volna nekem, árban is megfelelő skálán mozog!
Csak elég messze hirdetnek tőlem.
Viszont tegnap mondta egy ismerős, hogy lenne vkinek itt a környéken egy Suzuki DR 350-ese. Szerintem az ugyanezt tudja mint ez a Yamaha... jól érzem?
Én is 87-es vok
Igen, azóta változott a helyzett és már csak 4 üteműeket nézegetk 250-től.
Találtam is egy XL 250-est 86-os, de szép állapotban van, ill. egy XR 250-est, de az nekem kicsit húzos áron van.
Remélem tudnak belőle engedni... na meg ki is kellene próbálni, csak én annyira még nem értek hozzájuk, hogy megállapítsam mennyire van jó állapotban. Keresek egy szakit... inkább azzal megyek.
kész a motorom a tömítést kivágtam kicsit ereszt de majd abbahagyja fasza lett meg minden, keceli pálya még mindig jó! fog mint az állat.jövőhéten úgy nézni már szombat vasárnap lesz edzés nem csak vasárnap. akit teheti jöjjön el.
hi.
ha csak endurozni akarsz és kezdő vagy akkor tt 350 a neked való motor! haveromnak volt régebben vmi 3-4 litert evett csak, egy gyári cross 10 körül eszik, szal a 7literes tankkal kb 70 km-t tucc menni.
Sztem meg lehet jobban járnál ha nem 125ccm-es gyárikorszt veszel, hanem valami 250-es hard endurót. Pl.: Honda CRM, Suzuki RMX vagy Kawasaki KDX. És sztem műszakisat érdemes venni. Ezek nem sokkal erősebbek mint a 125ös KX, de nyomatékosabb sokkal.
mégvalami jodolog ez hogy fog a fék rajta de nekem nemjön be ez hogy ilyen kicsitől blokkol nemjön be ez a finomkodás sokkaljobb ha kicsit beljebb fok teljesen más féktávon mentem mint az enyémmel de ez csak az én véleményem meghát szokás kérdése biztos megtudnám szokni meg gondolom van rajrta állitási lehetőség
Nem akarlak rábeszélni a 2T-re, de sztem az jobb erdőbe járni meg pályára esetleg kimenni. És ha javítani kell nincs se vezérmű tengely se semmi, szinte a dugót kell kicserélni időbe meg olajat önteni. A 4T-t kevesebbet kell csinálni, de ha beszarik akkor sztem nagyobb ráfordítás szükséges. De a 4T jobb ha utcán is akarsz menni.
Meg az hogy a DR350van egyszinten a KDX200al. És súlyba az nem mindegy.... szerintem
Üdv
Csak elég messze hirdetnek tőlem.
Viszont tegnap mondta egy ismerős, hogy lenne vkinek itt a környéken egy Suzuki DR 350-ese. Szerintem az ugyanezt tudja mint ez a Yamaha... jól érzem?
Én is 87-es vok
Igen, azóta változott a helyzett és már csak 4 üteműeket nézegetk 250-től.
Találtam is egy XL 250-est 86-os, de szép állapotban van, ill. egy XR 250-est, de az nekem kicsit húzos áron van.
Remélem tudnak belőle engedni... na meg ki is kellene próbálni, csak én annyira még nem értek hozzájuk, hogy megállapítsam mennyire van jó állapotban. Keresek egy szakit... inkább azzal megyek.
Egyébként köszönöm, a hasznos tanácsodat!
http://www.sportmotor.hu/motor...
ha csak endurozni akarsz és kezdő vagy akkor tt 350 a neked való motor! haveromnak volt régebben vmi 3-4 litert evett csak, egy gyári cross 10 körül eszik, szal a 7literes tankkal kb 70 km-t tucc menni.
Sztem meg lehet jobban járnál ha nem 125ccm-es gyárikorszt veszel, hanem valami 250-es hard endurót. Pl.: Honda CRM, Suzuki RMX vagy Kawasaki KDX. És sztem műszakisat érdemes venni. Ezek nem sokkal erősebbek mint a 125ös KX, de nyomatékosabb sokkal.
üdv
köszii
De van nívócsavar a kuplugdekli es a vízpumpaház között félúton.(10-es kulcsnyílású hatlapfejű csak ez az egy van gyárilag azon az oldalon)