Egy olaj minőségét 2 felújítás között lehet lemérni. Ha egyik héten A olajat használ valaki másikon B-t abból sok nem derül ki (legalábbis megfelelő műszerek nélkül).
Ez a gyertya dolog igy van, ha nem tudod kihasználni a motort, mert nem tudod kimotorozni, vagy csak nem engedi a terep, akkor a 8-as 9es gyertya megpusztul akár pár ora alatt is, mert nem megfelelő az égés és nem éri el a gyertya hőértékét. Én is elhasználtam már jópár 8as gyertyát endurozásra és nem bírta egyik se 40-50km nél tovább.
A forum azért van, hogy megvitassuk azt amit nem tudunk és az észerű magyarázatot tanácsos megfogadni. Ha valaki hülyeséget ír akkor meg ki kell javítani, mielőtt kára lesz belőle valakinek.
gyertyát nemugy értettem hogy jobban fog menni tőle hanem ha a gyári van benne akkor ugyis kel vele menni mert beköpi ha nem ezért is mentem 6 ossal mer az elején féltem huzni na mind1
én sem akarok összeveszni senkivel nem is azért hordtalak le csak nyomatékosítottam h nem tesz jót a gépednek amit teszel és nem fogja meghálálni. tudom h az ember legjobban a saját hibájából tanul de ha már előtte figyelmeztetnek akkor szerintem jobb odafigyelni. nem a levegőbe beszélek mert tudom h mit mondok és szeretnélek megkérni h értelmes olajat használj. olajshop.hura ha regelsz ott van castrol power1 racing 2t 3ezerér ami elvileg 4500ft. v rendelj onnan v vegyél boltba motorexet az még kicsivel olcsóbb asszem, de azt az olajat ne rakd bele. azért írkálom le ezt mert előre látom h mi lesz így. túlmelegednek és szarrá kopnak az alkatrészeid a blokkban akár 4-5xy gyorsabban mintha jó olajjal járnál. a gyertya dolog az tényleg baromság, ahhoz h jobban menjen v rendszer+karburálás v másik gyújtástérkép kell
az igazság az h elég sokszor beszélek hüeségeket, az olajrol részemről nincs több vita h kinek van igaza meg kinek nem ezt nemtudni és miattam nehuzd fel magad (igaz ha valaki már annyira segg hülye mint én akkor énis ideges leszek)szerintem JOBB a BÉKESSÉG hülyézz nyugodtan mert igazad van elég sokan mondják rám de nemzavar vitázni nem akarok sehol főleg ien jo közösségbe
De ezek horror összegek , azért gondoltam használtan.
Szerintem hanyagolom erre az évre a supermoto kerekek vásárlását, mondjuk sok értelme nincs is már venni mert jönnek a hidegek. Jövö tavasszig még várok. Még1szer köszi az infót.
Aprilia Supermoto-é, 50-es vagy 125-ösé. Nem én fűztem, a lánckereket én vettem és tetettem rá, mert 380-as lánchoz való volt eredetileg, a krosszmotorok/supermotok meg 520-assal futnak.
igen, de ne tedd bele. (tudom, elvileg most rád kéne sóznom, és elsütizni a pénzt, de szeretek nyugodtan aludni...)
50-estől 125-ösig való, azokban jól mutat, abban nem vagyok biztos, hogy a CRF-be jó-e?
17-esnek 17-es, de elöl 100-as, hátul 130-as, a CRF250-be meg jobban illene egy 17/150-160-as hátra.
De ha akarod, belepróbálhatod.
nem. azaz enduro amit te mondasz.
supermoto szett az azt takarja h v a gyári kerékagy v 1 új, fogod és befűzöl egy 17es (valaki 16,5öst használ, mert arra ívesebben feszül ki a gumi és kicsivel nagyobbat lehet vele kanyarni, jobban be lehet dönteni és a tapadása sem vész el) ami hátul akár 5-7 centivel is szélesebb a gyárinál arra raknak gyorsasági gumikat, v full slick gumikat amit maguknak vágnak.
A forum azért van, hogy megvitassuk azt amit nem tudunk és az észerű magyarázatot tanácsos megfogadni. Ha valaki hülyeséget ír akkor meg ki kell javítani, mielőtt kára lesz belőle valakinek.
Hobbi - 335900Ft (kerekek), 62500Ft (féktárcsa + adapter) ; 37900Ft (gumik)
Verseny - 342500Ft (kerékszett) ; 79900Ft (féktárcsa + adapter) ; 69500Ft (radiális fékpumpa) ; 68600Ft (gumik)
De ezek horror összegek , azért gondoltam használtan.
Szerintem hanyagolom erre az évre a supermoto kerekek vásárlását, mondjuk sok értelme nincs is már venni mert jönnek a hidegek. Jövö tavasszig még várok. Még1szer köszi az infót.
Szóval a kisebb átmérőjű felni plusz gumi.
Értem én, hogy villanymotor, de mi hajcsa?
50-estől 125-ösig való, azokban jól mutat, abban nem vagyok biztos, hogy a CRF-be jó-e?
17-esnek 17-es, de elöl 100-as, hátul 130-as, a CRF250-be meg jobban illene egy 17/150-160-as hátra.
De ha akarod, belepróbálhatod.
supermoto szett az azt takarja h v a gyári kerékagy v 1 új, fogod és befűzöl egy 17es (valaki 16,5öst használ, mert arra ívesebben feszül ki a gumi és kicsivel nagyobbat lehet vele kanyarni, jobban be lehet dönteni és a tapadása sem vész el) ami hátul akár 5-7 centivel is szélesebb a gyárinál arra raknak gyorsasági gumikat, v full slick gumikat amit maguknak vágnak.
CRF250 -be bele menne az sm szetted?