Cross mociban gondolkodom... 2 lehetőség van.
- Kawasaki KX 125 (1992, "jó motorral", sport kipufogó, tárcsafék)
- Honda CR 250 (1992, Felújítva: rugó, hajtókar ,főtengely csapágyak, kuplung, láncszett, féktárcsák+fékbetétek)
A Honda 30k-val kerül többe.
Kinek milyen élményei vannak velük, ill. kinek mi a véleménye, melyik a jobb vétel?
Mire kell figyelni nagyon, mikor így vásárolsz, ill. kipróbálsz?
Légyszi írjatok már okosakat, előre is köszi!
igen de én nem endurozok vele hanem pálya persze erdőbe nemlehet neki szállsz 1 fának még a végén hmm 10 ora és tesztnap yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sáláláálálá
jolvan mert már nemérdekel annynira tok már menni hogy üvegezzem és ehhez csak anyit tettem hogy változtattam a kanyartechnikámon és kicsit meréstebb voltam jobban bemertem dönteni de attolmég van hova fejlődni
ezzel tisztába vagyok csak állitolag ez hondabetegség (2T) hogy ha nincs pörgetve eléggé akkor kaputt gyertya vagy legálábbis beköpi irta is 1 csávo hogy suzukit vett utána és az nyomatékosabb is volt alul dehát ezvan mind1 holnap banzáj végre motorozhatok
Ha megfelelő hőértékű a gyertya akkor "öntisztuló", leég a kerámiáról és a fémröl a cucc. Ha alacsonyabb höértéküt használunk, akkor szétégnek az elektródák jóval hamarabb, ha magasabbat használunk akkor korom lerakódás képződik. Asszem
Ha megfelelő hőértékű a gyertya akkor "öntisztuló", leég a kerámiáról és a fémröl a cucc. Ha alacsonyabb höértéküt használunk, akkor szétégnek az elektródák jóval hamarabb, ha magasabbat használunk akkor korom lerakódás képződik. Asszem
akkor most megse fogok szolalni vagy nagyon átgondolom mit irok 6 ossal nekemis tökéletes a szine és valóban ledadog és leál szikra eltűnik és utána bemártottam benzinbe meggyujtottam és utána volt szikra de csak nagyitoval lehet meglátni az ülést az igen láttam vb-s videokon is de én nem erre voltam kiváncsi hanem arra hogy mitől jöbb az a hupli ott
Nem jön valaki holnap Kaposszegcsőre? Ha nem lesz eső akkor úgy néz ki hogy haverral kimegyünk talán lesz videó is ha érdemes lesz rá az anyag.
Építtet már valaki pótkocsit? Gondolkodunk, hogy járnánk jobban ha veszünk valamit ami elég nagy 3 mocinak, vagy ha építűnk1-et és levizsgáztatjuk? Valakinek van tapasztalata építésről , és/vagy forgalomba helyezésről?
Nem beköpi a gyertyát, hanem egyszerűen tönkre megy a gyertya és nem ad szikrát, vagy nem jó helyre húzza.
De ha nem hiszel nekem akkor kérdezd meg mástól is. Asszem keme is utána nézett ennek. De ha googliban rákeresel a hőértékre, akkor valahol biztos le fogják az is írni, hogy ha túl nagy a gyertya hőértéke akkor a lerakodnak az anyagok a gyertyára. Ez néha csak egy slusz amit kipucolsz és megy tovább, de az is lehetséges, hogy a szigetelés anyagába beivódva megszűnik szigetelőként viselkedni a kerámia és áthúz a szikra. Ezáltal nem lesz szikraképződés, vagy nem a megfelelő helyen így nem lesz megfelelő a gyújtás.
Én 6ost használok pedig 8as van előírva. De a 6os az ami szép őz barnára kiég, és megbízhatóan működik.
ájjon meg a menet. figy a hőérték nem azt jelenti h ha nem éri el akkor tönkre megy. ha beköpi akkor ott karburálási gondok vannak. egy magasabb hőértékű gyertya azt jelenti h a magasabb hőmérsékletet is bírja nem fog neked megolvadni. nem azt jelenti h pörgetni kell mert különben nem megy. nekem a crfbe gyári 8as van. enduroztam már vele, pontosabban földes úton és dimbek-dombok között, de főleg pályán használom ki ahol adom neki a parancsolatot és eddig nem volt vele bajom. amióta megvettem akkor cseréltem ki és azóta bírja már van benne vagy 60-70 üzemóra ha nem több. tehát ha beköpi amikor nem pörgeted...volt cr 250em is(h 2Tnél maradjunk) azzal is mentem földes utakon meg pályán abban is 1x cseréltem a gyertyát, mikor új dugót kapott azzal sem voltak gondok.
remélem tiszta mi az a hőérték és mit jelent
nem úgy értettem, easy. hanem h az nem pörög 13-14et mint a 25ös erre értettem a wartbugos témát.. bár a cross megkívánja a minőséget, én megadom neki, de mindenki maga dönti el mit használ.
Hali! szaraz18 megkérdeztem a bontósomat azt mondta tényleg dr650 volt amit ráraktam a mocimra és 4000Ft volt de már nincs neki több ez az 1 volt sajna. Na léptem cső
Azért azt te sem gondoltad komolyan, hogy cr 500 wartburg olajat? Csak azért kérdem, mert ha igen akkor te sem nagyon értesz hozzá, de ezt nem bántás képp mondom!
Cross mociban gondolkodom... 2 lehetőség van.
- Kawasaki KX 125 (1992, "jó motorral", sport kipufogó, tárcsafék)
- Honda CR 250 (1992, Felújítva: rugó, hajtókar ,főtengely csapágyak, kuplung, láncszett, féktárcsák+fékbetétek)
A Honda 30k-val kerül többe.
Kinek milyen élményei vannak velük, ill. kinek mi a véleménye, melyik a jobb vétel?
Mire kell figyelni nagyon, mikor így vásárolsz, ill. kipróbálsz?
Légyszi írjatok már okosakat, előre is köszi!