Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már törölték, nincs fenn azért nem tudod megnyitni,,
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

ezt meg tudjatok nyitni?
szerinted ,,,
ronis a motocross fórumban az embered
szerintem a vezérműláncod is kuka, én legalábbis annak idején jo párat cseréltem,, és nézd meg alul az olaj membránt gyujtás rész mögött alatt, nekem volt anno olyanom is törve,,,
van egy tizenöt orát használt hengerem dugoval, gyűrűvel csapszeggel, occson,,
Ez így van. De ha nincs nagy baja a blokknak akkor mindegy.
pedig milyen jól nézett volna veleki ki az 500-as blokk
Hee,,hee a vázat... márhá vicces. Már széttkaptam a blokkot.Nem törött semmi csak kopott.. a hajtókarnak nagy a holtjátékaa, szerinteem, kopás miatt és valószínű ez okozza a zajt. Hajókar és dugócsere lessz belőle
Gyűrűtörés valószínű bár attól nem feltétlenül zörög. De ha úgy meghajtódat akkor jó eséllyel a hengert is meghúztad már.
durva lerohanás, de így kell ezt csinálni.
Hát mi baj lehet gyürü törés ha zabálja az olajat
Megveszem a vázat ha nem kész érte túl sokat. Mikori évjárat?
Sokba lesz!
Aholy!

Szerintetek?!

villámékrdés..
Crf450r - Blokkon kívűlről a henger irányából kerepelő,zakatoló hang hallható /mint a mákdaráló/ melegen,erősebb gázadásra kékes füstöt produkál. Ettől függetlenül erős,nyomatékos csakhát azok a hangok.... ...mennyibe fog fájni...
Hello energieee!

Külön a telovédő 3500Ft,a matricaszett 8000Ft.Crf-re is jó sztem.Próbálgattam több fajtára is.
Ha egyben elviszed odaadom 9000Ft-ért ha megfelel.

Üdv.
Sziasztok! Tudtok segíteni abba, hogy a 99-es cr-em első telójába száranként mennyi olaj kell bele, ill ti milyet javasoltok. 5w? Motoerx?
érdekes...szerintem nem a motorral volt a baj hanem a gazdájával és a szerelőjével. ahhoz h jó is legyen a motorod ahhoz érteni kell hozzá és egy olyan szerelő is kell aki még jobban ért hozzá és megvannak a szerszámai.
Én is megjártam pl a zsír új szelepeimet szarul rakta be a szerelő nem jól csiszolta be a fészkeket és beverte a szeleptányért elment a kompi és durrogott, szal nem zárt jól. utána vettem másik szelepeket és elvittem egy hozzá értő szerelőhöz és ott a szemem láttára szerelte rakta össze, még folyadékot is öntött a beszívónyílásokba és nem szivárgott azóta is jó. A cspágy az meg csak csapágy azt lehet hallani ha kezd zörögni, azt cserélni kell nincs mese. Nekem més nem volt gondom az olaj cirkulációval h besült volna a főtengely meg ilyenek. valszeg vmi tömítésragasztó került bele v eltömődött a szűrő...esetleg a csapágyból tört le vmi és az került bele ezt már csak ő tudja .
Én pl ha hallom h vmi kicsit zörög akkor megnézem és ha kell akkor kicserélem. nem 1 nagy ördöngősség. dugó szelep vezlánc évente elég sztem ha cserélik de pl van olyan blokk is amit 3 éve meg sem bontottak. minden motorozás után olajcsere. én pl már használtam mindenféle olajat most a gyári hondát égetem meg vok vele elégedve.
ienkor elgondokozik az ember h inkább elfáradjon vagy fizessen én egyenlőre elfáradok de most aztse
Az a nem mindegy. 2T powwaaaaa...
Bocs tehát:
500 AF és AFX(enduro).
Sziasztok!

Gondolom erről beszéltek 500AFX:
http://www.servicehonda.com/cr...
üdv!győrbe!hát nemtom nekem pont jo és 75kilo vok
így igaz