szerintem a vezérműláncod is kuka, én legalábbis annak idején jo párat cseréltem,, és nézd meg alul az olaj membránt gyujtás rész mögött alatt, nekem volt anno olyanom is törve,,,
Hee,,hee a vázat... márhá vicces. Már széttkaptam a blokkot.Nem törött semmi csak kopott.. a hajtókarnak nagy a holtjátékaa, szerinteem, kopás miatt és valószínű ez okozza a zajt. Hajókar és dugócsere lessz belőle
villámékrdés..
Crf450r - Blokkon kívűlről a henger irányából kerepelő,zakatoló hang hallható /mint a mákdaráló/ melegen,erősebb gázadásra kékes füstöt produkál. Ettől függetlenül erős,nyomatékos csakhát azok a hangok.... ...mennyibe fog fájni...
érdekes...szerintem nem a motorral volt a baj hanem a gazdájával és a szerelőjével. ahhoz h jó is legyen a motorod ahhoz érteni kell hozzá és egy olyan szerelő is kell aki még jobban ért hozzá és megvannak a szerszámai.
Én is megjártam pl a zsír új szelepeimet szarul rakta be a szerelő nem jól csiszolta be a fészkeket és beverte a szeleptányért elment a kompi és durrogott, szal nem zárt jól. utána vettem másik szelepeket és elvittem egy hozzá értő szerelőhöz és ott a szemem láttára szerelte rakta össze, még folyadékot is öntött a beszívónyílásokba és nem szivárgott azóta is jó. A cspágy az meg csak csapágy azt lehet hallani ha kezd zörögni, azt cserélni kell nincs mese. Nekem més nem volt gondom az olaj cirkulációval h besült volna a főtengely meg ilyenek. valszeg vmi tömítésragasztó került bele v eltömődött a szűrő...esetleg a csapágyból tört le vmi és az került bele ezt már csak ő tudja .
Én pl ha hallom h vmi kicsit zörög akkor megnézem és ha kell akkor kicserélem. nem 1 nagy ördöngősség. dugó szelep vezlánc évente elég sztem ha cserélik de pl van olyan blokk is amit 3 éve meg sem bontottak. minden motorozás után olajcsere. én pl már használtam mindenféle olajat most a gyári hondát égetem meg vok vele elégedve.
ezt meg tudjatok nyitni?
Hát mi baj lehet gyürü törés ha zabálja az olajat
Szerintetek?!
villámékrdés..
Crf450r - Blokkon kívűlről a henger irányából kerepelő,zakatoló hang hallható /mint a mákdaráló/ melegen,erősebb gázadásra kékes füstöt produkál. Ettől függetlenül erős,nyomatékos csakhát azok a hangok.... ...mennyibe fog fájni...
Külön a telovédő 3500Ft,a matricaszett 8000Ft.Crf-re is jó sztem.Próbálgattam több fajtára is.
Ha egyben elviszed odaadom 9000Ft-ért ha megfelel.
Üdv.
Én is megjártam pl a zsír új szelepeimet szarul rakta be a szerelő nem jól csiszolta be a fészkeket és beverte a szeleptányért elment a kompi és durrogott, szal nem zárt jól. utána vettem másik szelepeket és elvittem egy hozzá értő szerelőhöz és ott a szemem láttára szerelte rakta össze, még folyadékot is öntött a beszívónyílásokba és nem szivárgott azóta is jó. A cspágy az meg csak csapágy azt lehet hallani ha kezd zörögni, azt cserélni kell nincs mese. Nekem més nem volt gondom az olaj cirkulációval h besült volna a főtengely meg ilyenek. valszeg vmi tömítésragasztó került bele v eltömődött a szűrő...esetleg a csapágyból tört le vmi és az került bele ezt már csak ő tudja .
Én pl ha hallom h vmi kicsit zörög akkor megnézem és ha kell akkor kicserélem. nem 1 nagy ördöngősség. dugó szelep vezlánc évente elég sztem ha cserélik de pl van olyan blokk is amit 3 éve meg sem bontottak. minden motorozás után olajcsere. én pl már használtam mindenféle olajat most a gyári hondát égetem meg vok vele elégedve.
500 AF és AFX(enduro).
Gondolom erről beszéltek 500AFX:
http://www.servicehonda.com/cr...